Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Compresor de aer ! cum naiba sa se strice ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor de aer ! cum naiba sa se strice ?

    Buna ziua !

    Am un A180 din 2005 ,are doar 94000 km draguta de ea

    Am lasat-o la service (reprezentanta) sa verifice martorul de ESP care imi franau motorul in mers ,in final mi-au schimbat senzorul ESP si mi-au recomandat sa schimb urgent compresorul de aer pentru ca are axul stramb si poate rupe cureaua de agregate (pe care am schimbat-o la inceputul lui martie).

    Au ajuns la concluzia asta ghidati de un zgomot ciudat (eu recunosc ca n-am sesizat si din cauza asta am dubii , mai ales ca mai costa si vreo 3700 ron ,doar piesa).

    Servis-ul l-am facut exclusiv la reprezentanta si din acest motiv nu cunosc alte locatii ca sa cer o a doua parere ! V-am zis , am dubii!

    Stiti , imi puteti recomanda un alt service ? plz !

    O zi excelenta va doresc !

  • #2
    din ciclul " eu centrez , eu dau cu capu"

    Intre timp , am cautat pe net service pt. compresor de aer si m-a lamurit un domn la telefon ,cum ca de fapt ar fi vorba de o fulie ,sper ca am zis bine , adica un fel de garnitura ,care se poate toci intre timp sau acumuleaza mizerii si de aici uite ca ajungi sa schimbi ditamai compresoru' daca te iei dupa specialistii de la reprezentanta (:-
    A , si costa cam 600 ron ! mai mare-i deranju' sa ajungi la piesa ,ca trebuie demontate mai multe minuni pana ajungi la ea ...

    Comment


    • #3
      Ce mizerabili...Te pun sa schimbi tot compresorul pentru o fulie?!?Daca aerul conditionat sau clima iti merge,cum mama ma-sii sa schimbi compresorul?Oricum,pe ei ii doare-n cot,ca doar sunt banii tai,nu?Sper sa nu te superi de off-topic,dar nu m-am putut abtine!Succes cu reparatia!A,si inca ceva,cum naiba s-a indoit axul compresorului?Daca fulia sau axul e stramb,ar trebui sa vezi cum oscileaza foarte tare rola intinzatoare a curelei...
      W124 E220 din 95

      Comment


      • #4
        Daca domnul respectiv iti gaseste fulia ca piesa de schimb, ai noroc. La reprezentanta, compresorul in sine este o piesa si nu sunt disponibile spre comanda piesele componente ale acestuia. Nu te-au pacalit cu nimic. Asta le apare lor in baza de date cu piese de schimb - un compresor intreg.

        Cauta la dezemembrari sau sa ti-o repare domnul respectiv.
        Unless I'm very much mistaken...

        Comment


        • #5
          Nu , in final n-a fost nevoie sa schimb nimic.Am dus masina la service-ul de care va spuneam si, care se ocupa doar de compresoare , au verificat si n-au gasit nimic dar totusi nu m-am linistit asa ca, am facut o alta diagnoza ,la alt service " mercedes" si n-au gasit nimic.

          Asta ma duce cu gandul ca poate aveau vreo comanda pentru compresor si au crezut ca-s "blonda".

          Numai bine !!

          Comment


          • #6
            Macar de-ar fi un singur caz ca al tau,dar cred ca nu esti primul si nici ultimul!Ai dracu jepcari!
            Scuze off-topicul,dar sunt indignat rau pe mecanicii "lu peste"!
            W124 E220 din 95

            Comment


            • #7
              Salut,

              Si eu am primit un astfel de diagnostic de compresor defect dupa ce nu am mai gasit decat 200g de freon in instalatie. Dupa mai multe discutii cu alti oameni care monteaza si repara compresoare de AC am ajuns la concluzia ca mecanicul ala nu stia nimic despre modelul asta de compresor. Compresorul de pe A class este de generatie mai noua (nu are ambreiaj ca cele vechi ci doar o electrovalva care da drumul la freon). El este in permanenta antrenat de motor iar in interiorul lui sunt niste pistonase. Concluzia este ca aceste compresoare cand se strica.....de fapt se sparg...si nu mai ai ce face cu el. Bineinteles ca in cazul meu nu a fost compresorul de vina ci o gaura in radioatorul din fata pe care nu a vazut-o cu lampa de UV.

              Comment


              • #8
                Am si eu o problema cu aerul conditionat la A140, 2001, W168.Nu mai am aer rece, vine doar cald. Am verificat freonul in instalatie era lipsa putin, ulei in instalatie lipsa f.f.f. putin, dar nu baga decat aer cald indiferent de temperatura pe care o stabilesc. Am facut si un test de calc si nu a gasit nimic defect. Nu stiu ce sa mai fac daca puteti dati un sfat. Multumesc anticipat.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF