Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Au murit stergatoarele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Au murit stergatoarele

    Ma confrunt cu o problema neobisnuita. In ultimul timp, stergatoarele se opreau in pozitii intermediare, random, pentru scurt timp si rareori pentru mai mult timp.
    De doua zile s-au oprit definitiv. Nu inteleg de ce.
    Am facut urmatoarele verificari:
    - stergatoarele nu se ating
    - siguranta nu e arsa
    - motorasul functioneaza pentru ca am demontat mecanismul
    - releele de comanda cred ca functioneaza pentru ca se aude clicul de contact. Preventiv am mai cumparat unul si tot nu comanda motorasul.

    Am mai incercat sa verific tensiunea in mufa ce intra in mecanismul stergatoarelor. Are 4 fire si pe primele 2 am tensiune dar pe celelalte 2 nu... si sunt tocmai cele care merg la motoras. Totusi, poate nu inteleg principiul de functionare al motorasului.

    Rog pe cineva care experienta mai multa sau idei in plus, sa imi dea un sfat. Orice idee, oricat de banala - poate ajuta.

    Multumesc!

    Masina in discutie e un W169.
    Unless I'm very much mistaken...

  • #2
    La mine era blocat întreg ansamblul. Motorașul era ok dar " moțul" ștergătorului din dreapta era blocat. Soluția? 400ron pe un ansamblu din dezmembrări, că unul nou la reprezentanta era 1200 fara manopera. Dacă ai ceva scule îl faci singur Intr o ora. Se face așa: demontezi capota, obligatoriu demontezi vasul spălătorului de parbriz pt că furtunul de la diuze intra in pompa pe la fundul lui, demontezi ștergătoarele de parbriz ( eu am avut nevoie de o mica presă că sa scot brațele de pe conurile canelate), se scoate grila de plastic de sub capota și ai acces la cele 3 șuruburi M8 care țin ansambul fixat în caroserie. Scoți mufa și îl dai afara. Demontezi cele 3 pârghii și vezi daca ai moațele blocate sau ancrasate. Eu am folosit un spray de wd40 și degeaba. In cazul meu am înlocuit întreg ansamblul și funcționează foarte bine cu cel din dezmembrări.
    Last edited by flexibal73; 05-16-2018, 15:27 PM.

    Comment


    • #3
      Sigur te va vedea initiatorul topicului dupa ce nu mai a fost activ din 2016...

      Last Activity: 01-09-2016 21:21 PM


      W123 280E Blue Green Metallic

      W126 280SE Champagne Metallic
      W126 280SE Black Blue Metallic
      W126 300SE Anthracite Grey Metallic
      W126 500SE Nautical Blue Metallic
      W126 500SE Midnight Dark Blue

      W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
      W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

      Comment


      • #4
        Corect. Era o informație pt cei care au această problema. Eram sigur că va comenta cineva care nu poate aprecia o informație care nu exista in forum. Dar mă rog...

        Comment


        • #5
          Multumim flexibal73 pentru informatiile adaugate de tine. Si eu am postat de multe ori pe topicuri "moarte", si nu am postat pentru userii inactivi ci pentru cei care contribuie la dezvoltarea acestui forum.
          PS: Nu mai fi suparat, daca deschideai alt topic tot erai luat la 11 metri.
          Last edited by cezarkage; 05-21-2018, 08:00 AM.
          W168 or nothing!

          Comment


          • #6
            Cine are nevoie de informație o va afla de acum înainte. Mulțumesc.

            Comment


            • #7
              Originally posted by flexibal73 View Post
              Cine are nevoie de informație o va afla de acum înainte. Mulțumesc.
              Modelul masinii tale, W169 A180?
              W168 or nothing!

              Comment


              • #8
                Scuze pentru raspunsul tirziu. Modelul este A 180 cdi din 2008 W169.

                Comment


                • #9
                  Salut! Nu fiti rai, poate cineva inca e interesat de topic, de exemplu ca mine (chiar daca doar partial, pentru ca voiam doar sa stiu simptomele si fix-ul daca era ceva mai "special").
                  Sprinter 2.7CDI W903/2000 & A140 W168/2001

                  Comment


                  • #10
                    Salut. Ai ceva probleme cu ștergatoarele W168-le tau?
                    W168 or nothing!

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF