Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Dotări și opțiuni W168

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dotări și opțiuni W168

    Salutare.
    Am intrat în posesia unui Mercedes-Benz A 170Cdi din 1999 și vreau să-i aduc niște îmbunătățiri.
    Din răsfoitul forumului am înțeles că farurile de facelift se potrivesc ”bolt-on”, deci asta ar fi prima operație (dar dacă aveți un sfat suplimentar, nu ezitați).
    Mașina mea nu are scaune încălzite, dar mi s-a spus că odată montate scaunele, butoanele și instalația electrică aferentă, vor funcționa (adică nu e nevoie de codare, sau alte operațiuni). Pentru acest aspect aș avea nevoie de o confirmare de la cineva priceput, care știe sigur ce și cum.
    Pe moment, astea ar fi primele îmbunătățiri pe care le vreau aplicate.
    Mai departe, aș avea câteva întrebări...
    1. Modelul ăsta avea oglinzi rabatabile/pliabile electric? Pentru că am văzut prin diferite anunțuri cu dezmembrări, ceva butoane pentru rabatat oglinzi, pentru w168, dar fără alte detalii.
    2. Modelul avea ștergătoare automate (adică senzor/-i de ploaie)? La fel, tot prin anunțuri am văzut ceva modul pentru senzori de ploaie.
    Ca și conjunctură... mașina am primit-o ”cadou” și am cheltuit deja 9200lei pentru pusul la punct (includ aici kit de ambreiaj cu volantă, sistemul de frânare complet, ulei și filtre, brațe pe față, bielete de direcție, capete de bară, bielete antiruliu, bucșe bară, senzor presiune combustibil, rampă retur injectoare + o unitate multimedia 1DIN cu ecran detașabil, un set de jante de aliaj de 16” cu anvelope noi și spoilere față/spate de AMG (alea cu proiectoare de ceață și senzori de parcare, dar care la fel... nu știu dacă îi voi putea face funcționali).

  • #2
    Ceau
    -Faruri si stopuri facelift sunt bolt on, au aspect mai bun ca cele nonfacelift.
    -Proiectoarele le poti lega la instalatia electrica, din cate stiu sunt proiectoare de ceata si in faruri, cu un releu in plus le poti face functionale pe toate 4
    -Instalatia de incalzire scaune e foarte simpla, cateva fire, modulul e in consola de butoane, si iti trebuie elementii de incalzire din scaun (trebuie data jos tapiteria)
    -Oglinzi rabatabile cu semnalizare in ele sunt si ele usor de montat, ai nevoie de oglinzi, butonu de rabatare e intre scaune
    -Senzori de parcare: un buton de dezactivare in consola dintre scaune displayul origial e integrat in plafoniera spate, dar mai sunt ceva module in plus, daca nu gasesti toata instalatia complete din dezmembrare mai bine ia un kit din comert fi il adaptezi la masina

    O sa trebuiasca sa scoti afara tot interioru sa poti trage instalatia electrica la toate dotarile extra.

    Am si eu un A210 AMG. pot sa iti zic ce dotari mai poti pune
    Sistem audio Bose, difuroare+amplificatoru din portbagaj, daca il gasesti la pret bun, daca nu mergi pe aftermarket JBL Alpine Pioneer...etc
    Daca tot cauti scaune incalzite, cele mai faine daca ai sansa sa gasesti sunt model Designo, piele cu alcantara, diferite culori disponibile
    Fete de usi facelift, la fel, bonus daca sunt cu trim imitatie de lemn Designo.
    Volan facelift. arata de 100 de ori mai bine ca cel vechi
    Grila capota de A210

    Este pe OLX un set de ornamente plastic prag A210, are si esapament, daca vrei sa completezi pachetul AMG
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Salutare din nou.
      Din păcate, rugina îmi dă mari bătăi de cap, mai ales din cauza lipsei de tinichigii serioși. Așa că... altă caroserie.
      Am găsit una, aceeași culoare (Vulcano Red) și m-am înțeles cu respectivul să-mi dea caroseria cu interiorul complet (fără scaune, căci ale mele sunt mai bune) și fără motor + jug față, rezervor, spoilere și conducte. Să-mi lase doar puntea spate și tot ce este sub capotă, mai puțin motorul (și pompa de servo pe care a vândut-o deja).
      Și trec totul de pe a mea pe cealaltă, pentru că ale mele sunt noi (inclusiv jug recondiționat).
      Întrebarea e... la ce trebuie să am grijă? Bănuiesc că ceasurile și contactul vor trebui tot de pe a mea. Ce altceva mai trebuie avut în vedere?

      Comment


      • #4
        Kitu de pornire consta in calculator motor+imobilizator+telecomanda cheie.
        Mai departe exista mai multe variante. Euro 3 / Euro 4 (diferenta calculatoru) Cu / fara telecomanda infrarosu (diferenta cheia) Non-Facelift / Facelift ( diferenta broasca portbagaj)
        Pune mai bine VIN-urile de la masina actuala si cea "noua" sa vedem ce diferente sunt


        Comment


        • #5
          O corectare. Euro3/Euro4 ma referam la benzina, nu la Diesel

          Comment


          • #6
            Salut.
            VIN-urile numai mâine dimineață.
            Dar cum a mea e diesel din '99 și cealaltă benzinară din 2000, clar că sunt multe de mutat. Deci... orice sfat e binevenit.
            P.S. Nu mă întrebați nimic despre seria de șasiu, vă rog...
            P.P.S. 0742256701
            Last edited by cri5tian; 03-15-2022, 18:24 PM.

            Comment


            • #7
              E clar acum, de asta am intrebat de VIN sa vedem despre ce variante vorbim.
              Practic te poti apuca deja sa dezmembrezi dieselu. Pui cealata caroserie goala langa si vei muta tot, inclusiv instalatia electrica,

              PS: Tine cont sa cauti din timp pentru inmatricularea/trecerea motorului diesel in actele celei "noi" de o hartie de la un service autorizat. O sa ai nevoie de ea la RAR

              Comment


              • #8
                Păi nu schimb DOAR instalația electrică și eventual aeroterma (a mea are webasto)?! La ce altceva te referi când spui ”tot”?!
                Instalația vacuumatică pentru încuietori nu e la fel? Macarale, geamuri, boxe audio... la fel și furtunele de la climatizare... nu sunt identice?
                Instalația electrică e normal s-o schimb, cu module, cu kit de pornire, airbag-uri, tablou electric etc.
                Că dacă trebuie mai mult, mai bine o tai și o repar pe a mea... deși revin la problema cu tinichigiul.

                Comment


                • #9
                  "Tot" ma referam in mare la componentele specific diesel care urmeaza sa le transferi de pe a ta (motor, cutie) la care mai adaugi maruntaiele: punte fata, suspensie, planetare. Astea ar fii un ansamlu intreg. Urmate de rezervor (fara pompa electrica ca la benzina) esapamentul din cate tin minte e diferit, Webasto e montat sub masina se leaga la instalatia electrica si incalzeste apa prin furtune conectate la masina inainte de aeroterma.
                  Instalatia electrica datorita diferentei diesel-benzina practic e toata masina inafata de usi si haion.

                  Sunt multe componente identice si cateva care difera. Ideea e ca ai la indemana toate piesele de pe masina veche. o data dezmembrata. Nu dureaza mult sa transferi o piesa de pe una pe alta avand in vedere ca masina "noua" e aproape goala. Furtunele pentru inchidere sunt bandajate in instalatia electrica, se transfera automat.
                  Poti sa te apuci de lucru si vedem pe parcurs ce si cum.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF