Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cauze ardere alternator A168 A-classe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cauze ardere alternator A168 A-classe

    Buna dragi prieteni,

    Am nevoie de parerile voastre legate de o problema la A-classul meu din 2003.

    In urma cu 1 an jumate s-a ars puntea redresoare. Am inlocuit-o cu alta si a mers 11 luni, dupa care s-a ars din nou. In iarna asta cand s-a ars, am hotarat sa iau alt alternator, original, second, la care nu s-a umblat.
    Dupa ce s-a inlocuit alternatorul, in urmatoarea zi s-a ars si acesta.
    Mi s-a spus ca ar fi bateria prea mica, si din aceasta cauza am schimbat si bateria cu alta noua de 74 A.
    A fost verificata si instalatia si raspunsul a fost ca nu are nici un scurt sau consumatori puternici.
    Acum, s-a ars din nou alternatorul, a 4-a oara, iar afara era uscat si erau 25 de grade. Mentionez ca s-a ars la aproximativ 30 secunde dupa ce am pornit-o, cand ieseam dintr-o parcare.
    Banuiesc sa fie din cauza compresorului de clima sau a pompei de servo directie. Ce altceva imi sugerati sa mai verific?

    Va multumesc anticipat !!!


  • #2
    Salut!
    In primul rand, despre ce masina e vorba? Diesel, benzina?
    Cauze pot fi multe...interne, externe, de natura electrica sau mecanica, etc.
    Cauze interne: rulmenti blocati, rotor descentrat(atinge de stator)
    Cauze externe: racire insuficienta, apa de pe drum
    Cauze de natura electrica: instalatie defecta, conexiuni la masa imperfecte, consum exagerat, scurtcircuite intermitente in instalatie, etc
    Verifica daca alternatorul este destinat masinii tale, dupa codul OEM si puterea livrata.
    Nu vad legatura intre compresorul de clima alternator...
    P.S.
    Si altceva, cand iei un alternator sh(sau alta piesa de gen), inainte sa-l arunci pe masina ii faci o revizie generala(inspectie vizuala, curatare, schimbat perii, bucsa, etc). Ca exista riscul sa-l pui pe masina si la scurt timp sa cedeze(ca nu l-a vandut cineva nou la pret de sh...)
    Il ai in mana, de ce sa platesti manopera de doua ori??
    Last edited by LauLaur; 06-08-2019, 12:27 PM.
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Salutare,

      Este vorba de motor Diesel 1.7

      In momentul in care s-a ars alternatorul a doua oara, era intr-o curba, cand am simtit ca dintr-o data merge greu directia si a murit si motorul.
      Atunci mi s-a spus de la service ca au verificat instalatia si legaturile la masa si totul era ok, fara consumatori puternici care sa indice vreun scurt.

      Acum imi dau seama ca si ultima cand s-a ars, saptamana trecuta, eram intr-o parcare, si faceam manevre de intoarcere.
      Acum tind sa cred ca de vina ar fi pompa servo de directie, dar nu inteleg de ce nu se arde siguranta ei, care e de 60A ? Astazi am verificat cablul de minus si e ok, are si ulei pompa. Urmeaza sa o verific sa vad ce rezistenta are. Totusi, oare cum poate sa intre in scurt doar din cand in cand, si la intervale de 1-2 zile si apoi dupa 4 luni ?
      Alternatorul l-am verificat si e de 150 w, ca si cel original. Asa apare si pe Autodata.

      Multumesc de raspuns Laulaur si de sfaturi !

      Toate cele bune !!!

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF