Buna dragi prieteni,
Am nevoie de parerile voastre legate de o problema la A-classul meu din 2003.
In urma cu 1 an jumate s-a ars puntea redresoare. Am inlocuit-o cu alta si a mers 11 luni, dupa care s-a ars din nou. In iarna asta cand s-a ars, am hotarat sa iau alt alternator, original, second, la care nu s-a umblat.
Dupa ce s-a inlocuit alternatorul, in urmatoarea zi s-a ars si acesta.
Mi s-a spus ca ar fi bateria prea mica, si din aceasta cauza am schimbat si bateria cu alta noua de 74 A.
A fost verificata si instalatia si raspunsul a fost ca nu are nici un scurt sau consumatori puternici.
Acum, s-a ars din nou alternatorul, a 4-a oara, iar afara era uscat si erau 25 de grade. Mentionez ca s-a ars la aproximativ 30 secunde dupa ce am pornit-o, cand ieseam dintr-o parcare.
Banuiesc sa fie din cauza compresorului de clima sau a pompei de servo directie. Ce altceva imi sugerati sa mai verific?
Va multumesc anticipat !!!
Am nevoie de parerile voastre legate de o problema la A-classul meu din 2003.
In urma cu 1 an jumate s-a ars puntea redresoare. Am inlocuit-o cu alta si a mers 11 luni, dupa care s-a ars din nou. In iarna asta cand s-a ars, am hotarat sa iau alt alternator, original, second, la care nu s-a umblat.
Dupa ce s-a inlocuit alternatorul, in urmatoarea zi s-a ars si acesta.
Mi s-a spus ca ar fi bateria prea mica, si din aceasta cauza am schimbat si bateria cu alta noua de 74 A.
A fost verificata si instalatia si raspunsul a fost ca nu are nici un scurt sau consumatori puternici.
Acum, s-a ars din nou alternatorul, a 4-a oara, iar afara era uscat si erau 25 de grade. Mentionez ca s-a ars la aproximativ 30 secunde dupa ce am pornit-o, cand ieseam dintr-o parcare.
Banuiesc sa fie din cauza compresorului de clima sau a pompei de servo directie. Ce altceva imi sugerati sa mai verific?
Va multumesc anticipat !!!
Comment