Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes A160/A170 CDI ca masina de oras?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    verificare istoric Mercedes Benz

    Buna ziua!

    Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns! O sa incerc sa raspund pe rand la fiecare...

    doktor4carz: hmm... intr-adevar, nu e cazul de fata... mersi oricum!

    pianosso: intr-adevar, nu caut modelul nou, pentru simplul motiv ca nu am bani... Masinile A170 pe care le-am vazut prin anunturi erau (daca nu ma insel) 2001-2003... Din pacate, eu nu cunosc prea bine istoricul modelelor din clasa A ... promit sa ma documentez mai bine.
    In plus, sotia este intr-adevat in Bucuresti, asa ca va trebui sa se conformeze traficului de aici ...

    orca: multumesc de sugestie, dar cred sotia va avea o problema cand va vedea modele respective... este foarte adevarata chestia cu "vaduvu'", dar totusi cautam o masina de oras mica... In alta ordine de idei, este foarte posibil ca sotia sa aiba "incidente", fiind incepatoare. Imi amintesc ca acum ceva vreme, ca incepator, mi-a dat sefu' ca masina de servici o dacie pe injectie, cu care am mers vreo 5000 km prin tara. cand am intrat in bucuresti, la vreo 2 saptamani, fiindca nu cunosteam bine masina (=franele), si am cascat ochii aiurea la unu' ce a intrat prin dreapta mea, am pocnit in spate pe cineva...

    RazvanC: multumesc pentru informatie, e foarte bine de stiu....

    Acum, sa revin la "problema" curenta: am gasit un anunt cu un A170 din 2002, pe un site romanesc (nu dau numele pentru a nu face reclama... desi am citit regulamentul si acest lucru nu este explicit interzis ). Masina este adusa din Germania, este vanduta de o firma din Pipera care se ocupa cu aducerea masinilor de afara, si costa (cutaxa de inmatriculare cu tot, ca este inmatriculata) 8800 euro. Sa fiu sincer ma bate gandul sa merg sa o vad.
    Intrebarea mea ar fi: Daca firma respectiva e de "buna credinta" (uff... mai greu gasesti in Romania ), si imi da seria de sasiu, cum pot verifica si eu, daca masina a avut incidente, probleme, chestii de genul acesta? Unde m-as putea adresa?

    O zi buna tuturor!

    Comment


    • #17
      parca sunt niste site-uri ptr asa ceva cred ca orca e mai in tema.....ptr trafic recomand fanilor A-KLASS versiunea lang si cutie automata,restyling(dupa 2001)170cdi....am avut si eu o tendinta odata spre aceasta masina,bine ca m-am calmat....

      Comment


      • #18
        Site-uri? chiar ar fi interesant, o sa caut.

        Ce va pot spune, legat de aceasta "istorie" a masinii, este faptul ca un prieten al unui prieten de-al meu care lucreaza la Peugeot, m-a ajut cu aceste informatii, consultant o baza de date interna, care nu este disponibila publicului larg. Din cate am inteles, la Peugeot se poate obtine aceasta "fisa" a masinii de la dealeri.

        Comment


        • #19
          Toate reprezentantele (Peugeot, Mercedes, BMW, VW, etc.) pot verifica daca vor, ce interventii s-au facut exclusiv doar in reprezentantele producatorului respectiv asupra unei masini din cadrul marcii ce-o reprezinta, dar nici unii dintre ei, nici chiar cei de la Peugeot nu-ti vor da la mina o hirtie in acest sens.
          Raspunsul verbal pe care-l vei primi de la reprezentante in Romania va depinde mult de :
          -Relatia/interesul dintre tine si reprezentantul respectiv.
          -Relatia/interesul ascuns dintre vinzator si reprezentantul respectiv.
          -Relatia/interesul ascuns dintre reprezentantul respectiv si un coleg/prieten al acestuia care ar putea avea de vinzare ceva similar.
          P.S. In Romania politica firmei mama va fi ultimul criteriu pentru informarea ta corecta.
          In general un A-klasse Diesel din 2001-2002 rentabil de adus la vinzare in RO are de la 180.000 km in sus, cu kilometrii mai putini ar fi prea scump de cumparat afara sa mai poata cistiga ceva aici din vinzare.
          In general masinile prezentate in Romania spre vinzare doar par ca au pretul mai mic decit afara (indiferent cine la vinde). Cumparatorul de obicei doreste masina ; ieftina, diesel, dubluclimatronic, navigatie, xenon, piele, electric peste electric totul, culoare metalizata, carte service, km putini, sa fi fost a unei babe daca se poate, si totul la pret de danping, comerciantii sau conformat si asta le si ofera
          Nu exista lucru ieftin si bun, dar atentie ca exista scump si rau.
          .. ________ ..
          o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
          (Oo\==/oO)
          ..U...............U.
          Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
          http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

          Comment


          • #20
            e trist dar iar are dreptate orca...

            Comment


            • #21
              A 160 benzina are lant sau curea de distributie?

              Comment


              • #22
                Mercedes a echipat toate autoturismele produse numai cu lant de distributie.

                Comment


                • #23
                  ce anume trancane pe spate la mercedes a classe. spun asta din prisma a trei posesori. cum putem remedia asta. este groaznic sa auzi trancanit la cea mai mica groapa.nu trancane din cauza vreunei defectiuni la suspensia din spate ci de la altceva. va rog, daca aveti o solutie sa-mi spuneti si mie. ma dispera acel zgomot.

                  Comment


                  • #24
                    Rulmentii de la articulatia puntii spate terminati..

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc raptor, dar am fost la mecanic si mi-a spus ca nu am nici un fel de problema la suspensia spate. La mine se aude ca de la haion sau bancheta spate, adica se aude undeva sus, in habitaclu. Alta explicatie a fost ca asa trancane haionul in general, mai ales la masinile cu suspensie rigida. Si eu imi dau totusi seama ca nu trancane suspensia, pt. ca se aude clar un zdrancanit vibrat de orice gropita, ca de la numarul de inmatriculare. La mine nu este numarul, ci altceva. Multumesc pt orice sugestie. O voi verifica.

                      Comment


                      • #26
                        Salut,

                        am avut si eu probleme cu un troncanit pe spate. Era de la haion...piesa de care se agatza cand il inchizi, s-a deplasat... Asadar haionul nu se mai inchide fest, si zbarnaie la fiecare gropitza. Rezolvarea este evidenta .

                        Verifica si la tine... poate scapi ieftin

                        Numai bine!
                        The stars will light my way

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc Razvan

                          Ai avut dreptate Razvan, am reglat eu haionul si nu mai trancane. Multumesc.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF