Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W169 / a170 - diverse intrebari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Se poate face diagnoza cu STAR pe modulul de confort care mai are și alte funcții.
    Îți trebuie codul de la panoul cu butoane ce le include și pe cele de încălzire scaune?
    Daca da, ce opționale mai ai pe mașină? Ex: alarma/pdc/eco?
    Sau, un VIN și imediat aflam.

    Comment


    • #47
      Originally posted by demential View Post
      Am facut, nu arata erori
      Arata doar "pornit" ...
      Atunci iti ramane de verificat daca ai semnal pe mufa valvei, atunci cand pornesti AC. Verificarea o faci cu un osciloscop.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #48
        Ogo - cred ca in scaun ar trebui sa fie un "modul" pentru incalzire. Codul acelei piese imi trebuie. Panoul de butoane il am si functioneaza incalzirea doar in scaun pasager. VIN: WDD1690321J004303 .

        Laur- s-a uitat un mecanic si teoretic totul e ok pana la compresor.

        Comment


        • #49
          Buna seara,
          Am si eu o intrebare(diversa) despre siguranta nr 1 de la supernasina mea W169: ce inseamna pachet lumini&vizibilitate exterior?
          La mine, siguranta era de 5 amperi. Am scos siguranta si am pus una de 10 amperi...asta fiindca spune ca cea de 5 amperi trebuie la cele care au pachet lumini&vizibilitate exterior. Nu stiu ce inseamna acest pachet dar eu nu cred ca am asa ceva.
          Attached Files
          No malfunction

          Comment


          • #50
            Salut!
            Exterior Sight & Light Package (option code U58) includes:

            rain sensor for windscreen wipers (option code 345), automatic headlight control, headlight delay switch-off, locator lighting and bulb failure indicator
            Cam atat am gasit eu si pentru a vedea daca optiunea asta se numara printre cele de pe masina ta trebuie VIN.
            asta fiindca spune ca cea de 5 amperi trebuie la cele care au pachet lumini&vizibilitate exterior.
            Ai inteles gresit, zic eu. Cea de 10A e necesara pentru cod U58, eu asa inteleg. Si-mi pare logic, codul U58 cred ca aduce consumatori in plus.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Eu, daca am vazut ca masina mea nu arata ca cele din filmele gen ”Need for Speed” sau ”Fast and Furious”, am zis ca n-am asa ceva...dar m-am inselat.
              Am dat seria de sasiu (WDD1690321J032312) lui ogo care, in bunatatea lui nemarginita, mi-a dat acest tabel cu alocarea sigurantelor.
              Totusi, dupa cum am analizat eu acest tabel, imi pare ca pentru pachetul acesta U58 trebuie siguranta de 5 amperi. Multumesc pentru lamuriri LauLaur, o sa scot siguranta de 10 amperi si o pun pe cea care era initial (de 5 amperi).
              Attached Files
              No malfunction

              Comment


              • #52
                Din decodare VIN pe net apare codul SA U58, dar insemnand cu totul altceva:
                SA codes
                Parameter Value

                U58 HEADPHONES F. REAR SEAT ENTERT. SYST. (AMOUNT 2)
                WTF.... ?!?!?!
                Dar nu ne incredem decat in surse oficiale, asa ca datacard-ul nu minte:
                U58 exterior light and vision package
                Mai jos dovada ca si in decodare se pot strecura erori. Depinde de sursa...
                Attached Files
                Last edited by LauLaur; 04-19-2017, 22:05 PM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #53
                  Mersi LauLaur.
                  Inca o intrebare diversa care ma framanta pe mine:
                  Senzorul ”Yaw” simte si acceleratia longitudinala?
                  Am observat ca, daca apas usor pedala de acceleratie, viteza masinii creste mai repede decat daca apas pedala brusc si maxim.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #54
                    Salut!
                    Senzorul de acceleratie laterala(yaw ), nu are legatura cu acceleratia propriu-zisa a masinii. Practic, sesizeaza doar abaterile (in latetal) de la traiectoria impusa din volan, adica derapajele.
                    Ce se intampla la masina ta poate sa fie mai degraba o problema de amestec incorect, o sonda lambda prea lenta, un filtru de aer care nu asigura debitul necesar,etc. Deasemenea, daca vezi turatia crescand si viteza ciuciu, poate sa patineze ambreiajul, dar se simte cand "rupe priza", mai ales la accelerari violente.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      Dar modulul ABS/ESP are propriul soft? Poate interveni asupra controlului tractiunii? Asupra franarii? Pe ce se bazeaza, senzori viteza roti, senzori unghi volan, senzorul Yaw?
                      Oare cum putem face masina sa functioneze in parametri normali? Service-ul MB nu are interesul ca masina mea sa mearga bine.
                      Hei, nu ma plang...stiu ca trebuie sa invat singur cum functioneaza.
                      No malfunction

                      Comment


                      • #56
                        Mai pun si eu o intrebare, daca nu deranjez prea mult cu atatea intrebari: dimineata cand pornesc motorul rece, acul turometrului se duce pe la vreo 1600 ture si sta acolo o perioada de timp. Probabil e vorba despre socul automat ca sa ajute la pornire si sa mai incalzeasca putin motorul. Sa zicem ca ma grabesc si nu astept sa vina acul turometrului pe relanti. Calc ambreiajul pentru a baga in treapa intai. Intrebarea este: nu ar trebui ca, atunci cand apas pedala de ambreiaj, acul turometrului sa vina pe relanti? Am avut mai demult alte marci de masini care asa faceau dimineata: daca apasam ambreiajul cat timp turajul motorului era ridicat, acul venea pe relanti. Din cate mi-aduc eu aminte la A-class-ul meu treapta intai nu are sincron...nici marche arrier - ul.
                        Last edited by georgealinel; 06-12-2017, 18:11 PM. Reason: Am pus o litera in plus
                        No malfunction

                        Comment


                        • #57
                          Nu, nu revine, pentru că şoc. Cel puţin aşa face şi la mine. Oricum eu nu plec cu ea până nu pică acul. Pleacă şi tu cu un minut mai devreme din casă, că mai mult nu ţine şocul tras.

                          Sincronul nu are treabă cu şocul. Sincronul e ca să intre în viteză / nu cârâie când schimbi, chiar dacă nu ai turaţia care trebuie. Până la sincroane se schimbau vitezele cu dublu ambreiaj sau alte ghiduşii.

                          Am văzut la cineva schimba fără să calce ambreiajul. M-am crucit. Dar era de o viaţă pe autobuzul respectiv. Totul e să ştii să potriveşti turaţia motorului cu cea a cutiei.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #58
                            Corect gruiarew, ai dreptate.
                            De vreo cinci zile am ocazia sa conduc o masina cu motor 1.4 benzina, fabricatie 2003. Ce imi place foarte mult la aceasta masina este faptul ca la un deal mai lung nu e nevoie sa apas mai tare pe pedala de acceleratie ca sa mentin viteza constanta...pur si simplu calculatorul simte ca e deal si face singur treaba. Masina nu are cruise control. Am urcat de mai multe ori dealul si cu viteza a patra si cu a treia. La A class, acelasi deal, trebuie sa ma infig tare in pedala de acceleratie. Nu am filtru de aer infundat, nici etriere blocate, nici patinaj la discul de ambreiaj, benzina e aceeasi(OMV 100)...pur si simplu calculatorul A class-ului nu vede ca e deal...degeaba are senzor MAP, degeaba are senzori de viteza la roti si multi alti senzori...banuiesc ca nici functia ”fuel cut off” cand merg in frana de motor la vale nu functioneaza...pur si simplu nu stie cand e sarcina mai mare si cand nu e. Bineinteles, daca o pui pe STAR masina este impecabila. Ma intreb daca STAR-ul o fi si el impecabil...sau e totul o mare vreajeala. Stiu, nu mai e nevoie sa-mi spuneti ca e o masina veche, sau ca sunt eu putin paranoic...am luat in calcul si astea. Chiar daca sunt dezamagit, sunt tot fan Mercedes-Benz.
                            No malfunction

                            Comment


                            • #59
                              Buna ziua,
                              Am observat pe forum-ul de la GM ca la unele modele de masini au un comutator pentru cifra octanica. Deci la ei, daca schimbi benzina(sa zicem ca nu mai vrei sa pui de 98 si vrei sa treci la 95), trebuie sa schimbi comutatorul...dar nu este suficient sa-l schimbi, mai trebuie sa faci si reset ECM. In plus, ei spun ca in Romania benzina de 98 este de 95 iar cea de 95 este de 91 in realitate. Te doare mintea. Problema este ca nici la ei in manualul de utilizare nu scrie despre acest comutator. Evident, ma roade intrebarea daca Mercedes-ul este mai avansat. Oare ECU vede prin senzorul de detonatii ca ai pus benzina de o anumita cifra octanica si regleaza singur avansul...sau e vreun comutator ascuns pe undeva?
                              No malfunction

                              Comment


                              • #60
                                Salut. Am rezolvat cu aerul conditionat ... am inlocuit compresorul si radiatorul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF