Salut,
Am probleme aparute dupa o revizie a uleiului si filtrelor de combustibil si ulei si dupa ce s-a inlocuit radiatorul de racire (pe unde pierdeam ulei) si o garnitura la turbosuflanta (pe unde pierdeam ulei) si anume :
- Dupa 15 Km de rulaj mi s-a aprins martorul de temperatura si am constatat ca nivelul lichidului de racire este foarte scazut (am adaugat 1 l de antigel)
- Dupa 150 Km mi s-a aprins martorul de ulei si a aparut pe display eroarea "-1.5 L" insotita de un sunet strident.
- In timpul rularii cu masina am observat ca culoarea gazelor de esapament are culoare alba.
- M-am intors cu masina la service si s-a constatat ca am pierderi de ulei (09.01.2017). Inca nu stiu pe unde se pierde ulei pentru ca nu au avut timp cei de la service sa se uite la ea..se pare ca de undeva de sub turbo...maine (10.01.2017) o sa aflu de unde.
Intrebarele mele sunt :
- Se poate ca din cauza insuficientei de lichid de racire...sa imi fi aparut problemele ? Adica sa se creeze o presiune prea mare in turbosuflanta si sa fi crapat ... nu de altceva dar reparatiile de mai sus m-au costat o caruta de bani ... si de la service mi s-a zis ca e de la vechimea masinii (adica imi baga de vina ... ca sa mai traga ceva bani cred)
- In acelasi timp in care se reparau defectiunile mai sus mentionate era si un alt MB A170 CDI in reparatii cu probleme la turbosuflanta, se poate oare afla daca nu cumva au schimbat turbo de pe una pe alta ? (adica un cod unic de identficare? sau ceva prin care sa imi dau seama ca masina a iesit din fabrica in 2001 cu turbo cu cod indentificare "x" si dupa "reparatii" am turbo cu cod de identificare "y").
Va multumesc anticipat si astept raspunsuri si sfaturi daca e loc de ele.
Am probleme aparute dupa o revizie a uleiului si filtrelor de combustibil si ulei si dupa ce s-a inlocuit radiatorul de racire (pe unde pierdeam ulei) si o garnitura la turbosuflanta (pe unde pierdeam ulei) si anume :
- Dupa 15 Km de rulaj mi s-a aprins martorul de temperatura si am constatat ca nivelul lichidului de racire este foarte scazut (am adaugat 1 l de antigel)
- Dupa 150 Km mi s-a aprins martorul de ulei si a aparut pe display eroarea "-1.5 L" insotita de un sunet strident.
- In timpul rularii cu masina am observat ca culoarea gazelor de esapament are culoare alba.
- M-am intors cu masina la service si s-a constatat ca am pierderi de ulei (09.01.2017). Inca nu stiu pe unde se pierde ulei pentru ca nu au avut timp cei de la service sa se uite la ea..se pare ca de undeva de sub turbo...maine (10.01.2017) o sa aflu de unde.
Intrebarele mele sunt :
- Se poate ca din cauza insuficientei de lichid de racire...sa imi fi aparut problemele ? Adica sa se creeze o presiune prea mare in turbosuflanta si sa fi crapat ... nu de altceva dar reparatiile de mai sus m-au costat o caruta de bani ... si de la service mi s-a zis ca e de la vechimea masinii (adica imi baga de vina ... ca sa mai traga ceva bani cred)
- In acelasi timp in care se reparau defectiunile mai sus mentionate era si un alt MB A170 CDI in reparatii cu probleme la turbosuflanta, se poate oare afla daca nu cumva au schimbat turbo de pe una pe alta ? (adica un cod unic de identficare? sau ceva prin care sa imi dau seama ca masina a iesit din fabrica in 2001 cu turbo cu cod indentificare "x" si dupa "reparatii" am turbo cu cod de identificare "y").
Va multumesc anticipat si astept raspunsuri si sfaturi daca e loc de ele.