Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La a mea nu are debitmetru.
    No malfunction

    Comment


    • Ieri, am pus tester si imi arata temperatura aerului in admisie +20 grade...afara erau +2 grade.
      Exact ce ti-am spus si eu mai sus, daca nu te uitai la valori nu-ti dadeai seama.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Ieri, am pus tester si imi arata temperatura aerului in admisie +20 grade...afara erau +2 grade.
        Exact ce ti-am spus si eu mai sus, daca nu te uitai la valori nu-ti dadeai seama.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • Mai devreme era si clapeta de acceleratie pe o masa, fara cele doua garnituri noi, asa ca poate si senzorii noi aveau defapt garniturile mai bune decat decalibrare....
          Garniturile neschimbate la clapeta asigura aer nemasurat, impreuna cu lipsa adaptarii corecte dupa curatare.


          Temperatura aerului in admisie, cu motorul pornit, masina pe loc si cu ceva timp adaugat, ajunge la 50-60 re grade, fara nici o relevanta.

          Furtunasele de vacum, garniturile, oring-urile sunt f ieftine in orice reprezentanta.

          In 99% dintre situatii, reprezentantele lucreaza modele actuale, senzori decalibrati pt w169 nu cred sa mai fie prin nici un raft.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • Dar la senzorul de temperatura lichid racire, daca nu ar fi fost garnitura buna, as fi pierdut lichidul...poate erau doar garnituri, oringuri de vina, ce sa mai zic...eu nu ma pot obisnui cu puterea motorului..era sa intru intr-o masina de gunoi in dimineata asta. Clapeta de acceleratie am curatat-o mai demult.
            Legat de treaba cu BlueEficiency...clar ca masina mea din 2004 nu are asa ceva, dar m-am gandit babeste la faptul ca daca iei piciorul de pe pedala ambreiajului, cutia este cuplata...chiar daca este pe neutru, tot se mai invarte ceva in ea...e ca si cum ar fi un consumator de putere in plus...asadar motorul ar trebui sa aiba turajul un pic mai mare decat relanti-ul atunci cand te deplasezi cu maneta pe neutru. Probabil motorul meu de 1.7 e prea puternic si nu necesita marirea turajului, necesar pentru un surplus de putere pentru a invarti niste angrenaje prin cutie. Nu mai mi-aduc aminte daca la pornirea ac-ului isi mareste turajul cand e pe relanti. O sa verific la vara.
            Si mai vreau sa va reamintesc ca am mai citit tot pe forum, nu mai stiu la care sectiune dar nu la clasa A, despre faptul ca unui coleg, care isi adusese masina din Austria la un service reprezentanta din Romania, iau schimbat turbina...si cand s-a dus inapoi in Austria, cei de acolo i-au spus ca aceasta nu este turbina pe care v-am pus-o noi. Asadar, se schimba piese la masina ta daca o duci in service...ei au pe-acolo vreun stoc de piese defecte. Cinea vrea sa aiba incredere in service nu are decat, eu unul sunt convins de seriozitatea lor.
            No malfunction

            Comment


            • Am ramas dator cu imagini... Si daca tot ai dus discutia, hop cu pozne, in mers si pe loc.
              daca iei piciorul de pe pedala ambreiajului, cutia este cuplata...chiar daca este pe neutru, tot se mai invarte ceva in ea...e ca si cum ar fi un consumator de putere in plus...asadar motorul ar trebui sa aiba turajul un pic mai mare decat relanti-ul atunci cand te deplasezi cu maneta pe neutru....
              E aceeasi situatie, daca te deplasezi cu cutia pe "liber" sau daca stationezi cu cutia pe "liber". Daca privim partea de cutie care se "invarte" ca pe un consumator, el e prezent in ambele situatii.
              In cazul AC, e alta discutie, da, se mareste ralantiul.
              Attached Files
              Last edited by LauLaur; 12-31-2016, 12:03 PM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Multumesc pentru experiment LauLaur,
                Ai dreptate.
                Tu ce crezi despre temperatura aerului din admisie?...Daca aerul are 60 grade iar senzorul ii spune lui ECU ca are doar 15 grade, sunt performantele motorului afectate? A mea nu are debitmetru si nu cred ca ECU poate face corect amestecul daca senzorul de temperatura ii furnizeaza date false.
                No malfunction

                Comment


                • In primul rand, e uneori un pic enervant sa vorbesti despre masini diferite. Oricat ai vrea sa ti cont de asta, te trezesti ca mai vorbesti tot despre a ta... . Nu retrag nimic nimic din ce am spus, pt ca nu-s lucruri eronate, doar vreau sa fac precizarea ca in cazul motorului
                  M 266.940 perechea MAP-IAT asigura datele necesare amestecului. Deci, orice abatere de la valorile reale se fac simtite in mersul motorului, mai mult sau mai putin. In cazul pe care l-ai expus mai sus, cred ca motorul ar merge cu amestec ceva mai bogat decat normalul. Si daca despicam firul in patru... mai e si lambda care face unele corectii... Dar cred ca devenim mult prea stufosi...
                  Una peste alta, adica un senzor peste altul , zeama buna in rezervor, drumuri bune si LA MULTI ANI!
                  Last edited by LauLaur; 12-31-2016, 17:44 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • Un an nou fericit va urez si eu colegilor,
                    Astazi, nevand ce face si cum mai aveam niste lichid de frana DOT4+ prin balcon, m-am hotarat sa fac o aerisire a ambreiajului. Am facut-o cu motorul pornit ca sa vad ce se intampla. Cred ca nu mi-a iesit aerisirea ca, de fiecare data cand deschideam aerisitorul, ieseau bule de aer. La un moment dat am renuntat, ca am vazut ca fac degeaba.
                    No malfunction

                    Comment


                    • Poate faci ca mine, de-ţi rămâne pedala lipită de podea. Să vezi atunci transpiraţii reci
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • Originally posted by georgealinel View Post
                        Un an nou fericit va urez si eu colegilor,


                        Astazi, nevand ce face si cum mai aveam niste lichid de frana DOT4+ prin balcon, m-am hotarat sa fac o aerisire a ambreiajului. Am facut-o cu motorul pornit ca sa vad ce se intampla. Cred ca nu mi-a iesit aerisirea ca, de fiecare data cand deschideam aerisitorul, ieseau bule de aer. La un moment dat am renuntat, ca am vazut ca fac degeaba.


                        Faptul ca la aerisirea cilindrului de ambreiaj ieeau bule de aer nu este un lucru bun. Aerul din circuitul hidraulic al ambreiajului duce la debreiere incompletã si, astfel se explica faptul ca simti ca agata atunci când scoti din viteze. Dar pentru a fi sigur de asta aerisirea trebuie fãcutã corect, adica se apasa pedala de ambreiaj si se mentine apãsat, se deschide aerisitorul, se închide aerisitorul, se elibereazã pedala de ambreiaj. Se repeta pânã nu mai iese aer. Fii atent pentru ca stropeste cu lichid de frana cand deschizi aerisitorul.

                        Dar nu apare aer in instalatie fara sa fi facut cineva vreun "experiment" incorect.

                        Daca nici dupa aerisirea corecta nu se rezolva, eu cred ca tot placa de presiune este. Problema ta este pe partea debreiere, cilindru placa de presiune.

                        Comment


                        • Din pacate, la w169 nu bagi lichid de frana cu o presiune mica prin capacul vasului, nu vei reusii.
                          Attached Files
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Nu stropești cu nimic, îi pui un furtun în capătul ștuțului și-l bagi într-un borcan. Eu mi-am aerisit singur ambreiajul la W168. Presupun ca și la W169 aerisitorul e la fel.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Daca debreierea este incompleta din cauza cilindrului receptor (sau a placii de presiune) ma framanta intrebarea: cat timp sau cati km poate un A-class sa mearga asa? Eu am facut 34000km, majoritatea in oras unde pedala de ambreiaj este foarte solicitata.
                              Eu pe metoda pedalei nu mai pun mare pret. Voi incerca sa fac rost de o pompa dar nu stiu ce presiune trebuie...sper ca rezista la 2 bari furtunul care iese din vasul de lichid si se duce in pompa de ambreiaj. Oricum, cred ca si la metoda asta cu aer comprimat exista pericolul sa scapi niste aer prin instalatie.
                              Am facut mai demult greseala sa schimb pompa de ambreiaj...la vremea aceea eu credeam ca pompa nu trimite suficient lichid in cilindrul receptor pentru a realiza debreierea completa...si, daca tot am ramas cu o pompa, m-am hotarat sa o desfac ca sa vad daca ii inteleg principiul de functionare. Arata ca o seringa dar are o supapa in capatul pistonului. Concluzia mea este ca prin aceasta supapa se umple cu lichid de frana circuitul de la cilindrul receptor pana la pompa de ambreiaj. Atasez niste poze daca mai este cineva interesat. Pacat ca nu am si un cilindru receptor sa-l desfac.
                              Attached Files
                              No malfunction

                              Comment


                              • Dispozitivul respectiv are o membrana in tulumba, care desparte lichidul de frana de aerul comprimat. Astfel prin dopul rezervorului masinii intra doar lichid cu o presiune f mica ( tulumba are un regulator de presiune ).

                                La masina mea am incercat doua zile sa aerisesc pompa de la ambreiaj si pana la urma am apelat la user-ul Popeye care a rezolvat in 2 minute cu o jucarie ca in foto.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF