Pe acest site: http://www.benzworld.org/forums/w140...ur-722-6x.html am gasit aceasta procedura de resetare ECU: ”With and already "warmed-up" vehicle (ie. tranny fluid 80C), find a quiet strech of road and "Reset" the ECU by closing doors, turn key to position "2", hold the accelerator all the way to the floor and HOLD for AT LEAST 5 seconds. Turn key OFF, but DON'T take it out of the ignition. Also DON'T open doors. Wait AT LEAST 2 Minutes”.
Probabil ca e vorba despre un S-class care are transmisie adaptabila la stilul de conducere al soferului. Fiindca nu aveam ce face, m-am hotarat sa fac si eu resetarea aceasta la A-class-ul meu ca sa vad ce se intampla. Asta se intampla ieri. Am procedat aproximativ cum scriu baietii astia destepti. Ei spun ca trebuie sa ai fluidul din cutie la 80 de grade ca sa incepi...eu, neavand termometru in cutia de viteze, am mers cu masina prin oras pana a ajuns temperatura lichidului de racire la 80...apoi, am pus contactul in pozitia 2 si am tinut apasat 5 secunde pedala de acceleratie, pus contact pe pozitia 0 si asteptat 2 minute...apoi, m-am plimbat prin oras si, la final, am stat pe loc cu motorul pornit 10 minute. Nu am avut rabdare sa repet procedura, cum spun ei, pentru fiecare treapta de viteza si nici nu am respectat regimul de turatii care e recomandat pe site-ul respectiv.
Rezultatele acestui experiment au fost urmatoarele: in cursul zilei de ieri, am facut un drum mai lung, pana la o ruda, aproximativ 150km dus, 150 intors. La intoarcere am simtit o scadere a puterii motorului...in cursul zilei de azi, dimineata cand am pornit motorul, motorul s-a turat la pornire ca de obicei dar, dupa ce a scazut turajul, motorul s-a accelerat singur...ceea ce nu s-a mai intamplat niciodata...am asteptat sa scada din nou turajul si am pornit la drum...am avut probleme cu schimbatul vitezelor, ajungeam la un semafor si nu mai intra treapta intai...la alte semafoare, motorul s-a turat singur pana la 3000 de ture, apoi a scazut putin si iar s-a turat singur la 4000 ture...calcam frana si parca apasam pe acceleratie, crestea turajul...a fost ingrozitor. Am avut multe fluctuatii de turaj, in mers masina se smucea, se accelera singura...asadar, la un semafor, cand am vazut ca se duce la 4000 de ture, am oprit motorul...l-am pornit din nou si si-a revenit...am ramas doar puterea motorului mai scazuta, ceea ce evident regret foarte mult.
Imi este clar ca nu s-a adaptat stilului meu de conducere dar cert este ca ceva s-a inamplat...sa stai la semafor si sa te trezesti ca se accelereaza singura pana la 4000 de ture...acum, parca imi pare rau ca am oprit motorul...trebuia sa o mai las sa vad ce se intampla in continuare...ma bate gandul sa mai incerc, numai ca e periculos sa conduci prin oras in asemenea conditii.
Probabil ca e vorba despre un S-class care are transmisie adaptabila la stilul de conducere al soferului. Fiindca nu aveam ce face, m-am hotarat sa fac si eu resetarea aceasta la A-class-ul meu ca sa vad ce se intampla. Asta se intampla ieri. Am procedat aproximativ cum scriu baietii astia destepti. Ei spun ca trebuie sa ai fluidul din cutie la 80 de grade ca sa incepi...eu, neavand termometru in cutia de viteze, am mers cu masina prin oras pana a ajuns temperatura lichidului de racire la 80...apoi, am pus contactul in pozitia 2 si am tinut apasat 5 secunde pedala de acceleratie, pus contact pe pozitia 0 si asteptat 2 minute...apoi, m-am plimbat prin oras si, la final, am stat pe loc cu motorul pornit 10 minute. Nu am avut rabdare sa repet procedura, cum spun ei, pentru fiecare treapta de viteza si nici nu am respectat regimul de turatii care e recomandat pe site-ul respectiv.
Rezultatele acestui experiment au fost urmatoarele: in cursul zilei de ieri, am facut un drum mai lung, pana la o ruda, aproximativ 150km dus, 150 intors. La intoarcere am simtit o scadere a puterii motorului...in cursul zilei de azi, dimineata cand am pornit motorul, motorul s-a turat la pornire ca de obicei dar, dupa ce a scazut turajul, motorul s-a accelerat singur...ceea ce nu s-a mai intamplat niciodata...am asteptat sa scada din nou turajul si am pornit la drum...am avut probleme cu schimbatul vitezelor, ajungeam la un semafor si nu mai intra treapta intai...la alte semafoare, motorul s-a turat singur pana la 3000 de ture, apoi a scazut putin si iar s-a turat singur la 4000 ture...calcam frana si parca apasam pe acceleratie, crestea turajul...a fost ingrozitor. Am avut multe fluctuatii de turaj, in mers masina se smucea, se accelera singura...asadar, la un semafor, cand am vazut ca se duce la 4000 de ture, am oprit motorul...l-am pornit din nou si si-a revenit...am ramas doar puterea motorului mai scazuta, ceea ce evident regret foarte mult.
Imi este clar ca nu s-a adaptat stilului meu de conducere dar cert este ca ceva s-a inamplat...sa stai la semafor si sa te trezesti ca se accelereaza singura pana la 4000 de ture...acum, parca imi pare rau ca am oprit motorul...trebuia sa o mai las sa vad ce se intampla in continuare...ma bate gandul sa mai incerc, numai ca e periculos sa conduci prin oras in asemenea conditii.
Comment