Salut LauLaur,
Vreau sa subliniez ca tu si gruiarew aveti darul de a trezi optimismul in mine...pentru asta va sunt recunoscator. Intr-adevar, masina merge si asa. Poate atitudinea mea este nepotrivita uneori. Poate ca ar fi cazul sa nu mai postez pe clubmercedes, din cauza ca bagajul meu de cunostinte tehnice este insuficient pentru a ajuta alti posesori de A-class. Eu admir faptul ca tu sau DETHAVE sunteti capabili sa veniti cu o solutie la o anumita problema tehnica, ceea ce am am dorit si eu sa fac atunci cand m-am inregistrat pe acest forum...acum ce sa mai spun decat ca A-class este o masina mult prea complicata pentru mine iar faptul ca, de multe ori m-am luat dupa unii si altii care scriau pe aici ”schimba aia”, ”fa aia”, m-a dezamagit si mai mult...evident ca nimanui nu-i convine sa dea banii pe niste piese relativ scumpe sau manopera in mod inutil. Inca nu m-am putut obisnui cu ideea ca, daca ti-e draga masina asta, exista cineva care va profita de asta incercand sa-ti goleasca portofelul. Am spus eu ca nu am incredere in nimeni dar nu pot sa uit cand ma framanta curiozitatea despre rolul switch-ului de la pedala de ambreiaj...intrebam in stanga si in dreapta, care de care se dadea mai destept si singurul raspuns care l-am primit si am fost pe deplin satisfacut a fost de la tine Laur. De aceea, rectific si spun ca exista totusi oameni pe forumul acesta in care poti avea incredere. Cred ca voi mai reveni pe forum cand voi fi mai bine pregatit. Apropo, daca mai este cineva curios despre switch pedala de ambreiaj:”Clutch-release mechanism
When the clutch is operated, the contacts in the clutch pedal switch (S40/3) are closed. If the vehicle is stationary and the clutch pedal switch is operated, the ECM(MSM) control module activates a defined idle speed curve.”
Va urez multa sanatate si sarbatori fericite la toti.
Vreau sa subliniez ca tu si gruiarew aveti darul de a trezi optimismul in mine...pentru asta va sunt recunoscator. Intr-adevar, masina merge si asa. Poate atitudinea mea este nepotrivita uneori. Poate ca ar fi cazul sa nu mai postez pe clubmercedes, din cauza ca bagajul meu de cunostinte tehnice este insuficient pentru a ajuta alti posesori de A-class. Eu admir faptul ca tu sau DETHAVE sunteti capabili sa veniti cu o solutie la o anumita problema tehnica, ceea ce am am dorit si eu sa fac atunci cand m-am inregistrat pe acest forum...acum ce sa mai spun decat ca A-class este o masina mult prea complicata pentru mine iar faptul ca, de multe ori m-am luat dupa unii si altii care scriau pe aici ”schimba aia”, ”fa aia”, m-a dezamagit si mai mult...evident ca nimanui nu-i convine sa dea banii pe niste piese relativ scumpe sau manopera in mod inutil. Inca nu m-am putut obisnui cu ideea ca, daca ti-e draga masina asta, exista cineva care va profita de asta incercand sa-ti goleasca portofelul. Am spus eu ca nu am incredere in nimeni dar nu pot sa uit cand ma framanta curiozitatea despre rolul switch-ului de la pedala de ambreiaj...intrebam in stanga si in dreapta, care de care se dadea mai destept si singurul raspuns care l-am primit si am fost pe deplin satisfacut a fost de la tine Laur. De aceea, rectific si spun ca exista totusi oameni pe forumul acesta in care poti avea incredere. Cred ca voi mai reveni pe forum cand voi fi mai bine pregatit. Apropo, daca mai este cineva curios despre switch pedala de ambreiaj:”Clutch-release mechanism
When the clutch is operated, the contacts in the clutch pedal switch (S40/3) are closed. If the vehicle is stationary and the clutch pedal switch is operated, the ECM(MSM) control module activates a defined idle speed curve.”
Va urez multa sanatate si sarbatori fericite la toti.
Comment