Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Of gruiarew, daca ai sti...am facut geometria de n ori, anvelope noi (de iarna Michelin, de vara Pirelli - daca are vreo importanta), amortizoare noi si pe fata si pe spate (cumparate de la Tiriac), bielete antiruliu noi (de la Tiriac), am vrut sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare dar mi-au schimbat bara cu totul (la Tiriac), nu am arcuri rupte, presiunea in roti e conform manualului. Chestia e ca, vara trecuta, dupa un drum prin oras am pus mana pe discurile de frana, cele din fata...si am observat ca unul era fierbinte iar celalat doar caldut...drumul facut a fost mai mult drept, nu in curbe. Cred ca senzorul ”yaw” si senzorul unghi volan trimit informatii false catre ECU...adica merg drept iar ESP-ul franeaza pe o parte...probabil crede ca sunt in curba, poate si din cauza asta am puterea motorului scazuta. Toate simptomele astea au aparut dupa schimbarea barei stabilizatoare si, in plus, inainte de a lasa masina in service servodirectia mergea cu un deget...apoi, evident, nu a mai mers cu un deget. Electronica asta ma omoara. Cred ca A-class-ului meu i-ar sta bine sub senilele unui tanc...iar mie mi-ar sta bine la volanul tancului.
    No malfunction

    Comment


    • Văd că nu prea bagi în seamă ce sciu pe aici (sau nu tot). Ridică fiecare roată în parte şi roteşte de ea. Cu motorul oprit şi cheile în buzunar. Până la electronică elimină chestiile simple. Gen etrier blocat. Poate nu-ţi mai revine pistonaşul şi freacă plăcuţele. Eu am păţit să nu mi se uzeze uniform şi să vezi trepidaţii la frânare.

      Lasă tancurile şi alte aberaţii. Ia-o pas cu pas (vorba cuiva) şi rezolvă-ţi problemele astea prima dată. Ai mai scris pe aci că-ţi trage într-o parte şi te-ai apucat de schimbat senzorii de temperatură. Eu unul n-aş putea merge cu maşina într-o dungă.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Nu am etrier blocat, am verificat cu mainile mele cat de usor se invart rotile...cu motorul oprit si cheile in buzunar. Am verificat pe un tester inclusiv daca senzorii de viteza ai rotilor functioneaza, la fiecare roata in parte. M-am apucat sa schimb senzorii de temperatura fiindca pot...la geometria rotilor nu pot...nu am instrumente, ca m-as baga si la asta...eu pot merge cu masina intr-o dunga dar, in loc sa ma dau jos de la volan odihnit(cum ar fi normal cand conduci un MB), ma dau jos obosit...stiu ca trebuie sa ai grija si de viata celorlalti participanti la trafic, de aceea sunt foarte prudent cand conduc. Oricum, mai am putin si se apropie ITP-ul...probabil A-class-ul meu nu va trece testul si nu voi mai putea sa circul cu masina...dar nu-i nimic, abia scap de bagat bani in ea.
        No malfunction

        Comment


        • Originally posted by georgealinel View Post
          Salut gruiarew,
          Despre reinitializare ESP stii ceva? Unii spun pe aici ca, daca deconectezi acumulatorul, cand il conectezi se aprinde pe bord ESP-ul...si baietii se lauda ca rotesc maxim de volan dreapta-stanga. Aiurea, la mine am lasat o noapte intreaga bornele deconectate si nu-mi zice nimic de ESP. Intr-adevar, trebuie sa resetez geamurile...si data si ora.
          Pe mine ma deranjeaza ca trage masina intr-o parte...sistemul acesta smecher BAS-ESP imi franeaza aiurea vreo roata sau doua...de exemplu, am observat ca, daca dau cu spatele cu volanul luat maxim si viteza mica, masina se franeaza. Acum, nu stiu care-i treaba cu ”yaw rate sensor” sau ”lateral accelerator sensor” dar eu nu cred ca e suficient doar sa dai de volan maxim dreapta-stanga...cred ca trebuie pus si STAR-ul. Problema asta cu franarea, ca si cea cu puterea scazuta a motorului, a aparut dupa ce am lasat-o in service...i-am explicat si consilierului simptomele dar bineinteles ca pe Tiriac il doare la bascheti despre problemele mele cu ESP-ul. E cineva care ma poate ajuta si pe mine cu o reinitializare?? Am ajuns la disperare cu A-class-ul asta.
          Salut!
          Ce spun unii pe aici cu invartitul volanului nu-s povesti. E procedura corecta cu care se initializeaza senzorul de inclinatie al volanului. Sistemul trebuie sa memoreze unghiul maxim de inclinatie al volanului in ambele directii. Nu iti pot spune exact daca e valabil si pt W169, pentru w168 este.
          Ce iti pot spune insa, este ca nu are legatura cu ESP faptul ca masina "trage" stanga sau dreapta. Cauze posibile sunt multe, asa cum ti-a spus si colegul mai sus: geometria( si nu ma refer numai la convergenta, foarte importante si unghiul de cadere al rotilor si unghiul pivotilor), presiuni diferite stanga/dreapta, cauciucuri, etc.
          Esp-ul nu aplica frana decat pentru a corecta traiectoria pentru cateva fractiuni de secunda doar. In niciun caz nu tine frana cuplata minute in sir.
          Si orice defectiune a sistemului, in cazul w169, e semnalata astfel: https://www.youtube.com/watch?v=mq-4_hsQmxg, adica defectiunea e semnalata cu mesaj pe display.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • Se poate citi (dar numai cu STAR) shadow memory pentru ESP (asta ca sa poti exclude orice problema legata de ESP).
            Se poate iarasi reinitializa/recoda ESP-ul cu STAR (DAR e recomandat numai cand il inlocuiesti).

            Totodata, poti avea probleme cu senzorul de acceleratie laterala - se poate recoda - sau senzor volan (destul de scump).
            Totusi, toate problemele electrice/electronice legate de sistemele de siguranta apar instant in bord.

            Ca o recapitulare, încearcă un test complet cu STAR-ul si dacă totul este ok numai rămâne decât sa (re)verifici părțile mecanice "implicate".

            Comment


            • ”Shadow memory” inseamna memoria din umbra? Ogo, esti prea avansat pentru mine, habar nu am despre ce vorbesti. De unde STAR? Cunosc pe cineva care are dar ma taxeaza prea scump de fiecare data. Cum adica se poate reinitializa/recoda cand inlocuiesti ESP-ul? Mai exact ce inlocuiesti, modulul ESP?

              Senzorul de acceleratie laterala zici? Ghici ce am facut astazi...am desfacut consola cu cotiera sa vad si eu cum arata senzorul asta. Ciudat este ca senzorul are 7 pini, numerotati...pinii 1,2,3 si 4 sunt mai lungi...pinii 5,6 si 7 sunt mai scurti...mufa are doar patru gauri pentru pini, adica pentru aia lungi. Problema este ca, dupa codul pe care il are senzorul, se potriveste si la MB clasa E. Cu toate acestea, nu inteleg de ce la clasa E ar avea nevoie de 7 pini, doar tot miscare de giratie are si E-ul...sau poate are si ruliu si tangaj, in timp ce A-ul nu e asa avansat.

              Daca tot am desfacut atatea plastice, am desfacut si schimbatorul de viteze si l-am facut bucati, am demontat si senzorul airbag deoarece am crezut ca sub el se gaseste senzorul ”crash”, dar nu e.

              Ogo, vad ca ai W169 desi e diesel, poti sa-mi spui daca, atunci cand apesi pedala de ambreiaj, acul turometrului trebuie sa vina rapid in jos?...ca, la mine o lalaie. Si as mai vrea sa te intreb daca stii cumva ce rol au cele trei fire din compartimentul acumulatorului...de fapt, cel cu mov si alb stiu ca are legatura cu electromotorul dar cel maro cu negru si cel gri nu stiu. Pun o poza cu firele...si mai pun niste poze cu isprava mea de astazi.
              Attached Files
              Last edited by georgealinel; 01-29-2017, 00:55 AM. Reason: Am mancat o litera
              No malfunction

              Comment


              • Am cutie automata.
                Un VIN se poate? Ma pot uita in epc/wis si de codul pentru senzor precum si rolul cablurilor electrice.

                Da, orice modul se poate reinitializa/recoda iar shadow memory la ESP stocheaza erorile aparute de-a lungul timpului (intr-adevar, e ascunsa, se poate doar citi nu si sterge - cel putin parca asa imi aduc aminte de la a mea ).

                Totusi, daca ai fost la tester si n-a iesit nimic, ar trebui sa cauti problema in alta parte.
                Sau, te astept la mare si iti pun star-ul in brate sa faci teste pe masina de dimineata pana seara (la alte masini nu ma bag - asa, la a mea, eu o stric eu platesc).

                Poti, ca alternativa, sa incerci la colegii de pe forum care se ocupa cu asa ceva: CL600 (eu am pus navi la el) sau vezi la bursa.

                Comment


                • Multumesc ogo: WDD1690321J032312
                  No malfunction

                  Comment


                  • fast reply:
                    Codul tău pt senzor este ori cel postat de tine (A0035420318) sau exista și o versiune mai noua (adică a fost înlocuit de Mercedes) pentru modelul tău: A2165420018 (pana la șasiu j625722 27/05/2008).
                    Costul unui senzor nou e prohibitiv, aprox 4000 lei, și se potrivește pe mai multe modele:
                    w169/w211/w219/w230/w245.

                    Tot asa, ai 3 cabluri la baterie: de la baterie la masa (60) / de la baterie la panou siguranțe (200) / si de la baterie la alternator si masa (reperul 110 din poza de mai jos, cel de care întrebai - care este compus din 3 fire: 2 alternator si 1 masa).
                    Attached Files

                    Comment


                    • Multumesc pentru ajutor ogo. Pot sa te rog sa te mai uiti odata? Cele trei fire de care spuneam eu nu au legatura cu bateria. Ele ies din peretele compartimentului si se duc in panoul de sigurante. Normal se cupleaza intr-o mufa pentru trei fire dar, la mine, mufa s-a deteriorat si le-am pus cap la cap izolandu-le cu banda izolatoare.
                      Atasez trei poze.
                      Attached Files
                      No malfunction

                      Comment


                      • Complicat.
                        Ar trebui sa identifici în ce loc intra cablurile respective în panoul de siguranțe.
                        Atașat documentația care te-ar putea ajuta.

                        PS
                        Daca identifici exact locația, as putea sa ma uit de schema electrica respectiva.
                        Attached Files
                        Last edited by ogo; 01-29-2017, 22:24 PM.

                        Comment


                        • Se pare ca pe siguranta 22 (Kombiinstrument) exista combinatia de culori BKBN (Black-Brown). Nu am gasit combinatia WHVT(White-Violet) si nici culoarea GY(Grey) simplu. Cine stie, poate cele doua cabluri nu se duc nici la sigurante, nici la relee.
                          Multumesc ogo. Poate intr-o zi voi reusi sa demontez panoul de sigurante sa vad unde se duce cablul gri. Cel alb cu violet stiu ca se duce la electromotor...am citit undeva pe clubmercedes sau pe aclassinfo ca, daca pui acest cablu direct pe borna bateriei, porneste electromotorul.
                          No malfunction

                          Comment


                          • Poate cablurile respective se duc in SAM nu in panoul de sigurante.
                            E si asta o varianta. Ma voi uita.

                            Comment


                            • Ogo, pune te rog și pentru W168. Mulțumesc.
                              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                              Urmează: Dacia 1300 '74

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF