Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce amortizoare folosim pe A -ul nostru?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Pareri despre Kyb Excell-G, dupa doi ani de utilizare si aprox. 30k km.
    Nu sunt curse/ude dar al' de pe stanga bate...
    M-am documentat un pic despre tehnologia de fabricatie. Ei spun ca amortizoarele au un anume sistem care le permite sa se autoregleze in functie de drum. In teorie...., in practica treaba sta altfel.
    Daca merg pe drum fara denivelari sunt foarte moi, se simte orice. In teorie se spune ca se intaresc pe drum rau. Aiurea, raman la fel. Daca apuc bara de torsiune si fac balans mare sus/jos, da, se intaresc devin cum ar trebui sa fie. Dar doar asa. Lucrul asta e un mare minus din punctul meu de vedere pentru ca masina parcurge zilnic 20km de drum perfect si 5km de inot prin cratere(adica orasul).
    Deci nu pot sa recomand.
    Urmatoarele vor fi la fel ca originalul, Bilstein.
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #47
      Eu am tot kyb dar nu ºtiu exact modelul. Cum zici ºi tu simt orice. Pe drumuri mai rele o las moale cã-mi zãngãne toate prin ea. Dacã o zgâlþâi face cum zici. Oricum e rugidã rãu.

      Cred cã Bilstein îs fãcute la noi.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #48
        Originally posted by LauLaur View Post
        Pareri despre Kyb Excell-G, dupa doi ani de utilizare si aprox. 30k km.
        Nu sunt curse/ude dar al' de pe stanga bate...
        M-am documentat un pic despre tehnologia de fabricatie. Ei spun ca amortizoarele au un anume sistem care le permite sa se autoregleze in functie de drum. In teorie...., in practica treaba sta altfel.
        Daca merg pe drum fara denivelari sunt foarte moi, se simte orice. In teorie se spune ca se intaresc pe drum rau. Aiurea, raman la fel. Daca apuc bara de torsiune si fac balans mare sus/jos, da, se intaresc devin cum ar trebui sa fie. Dar doar asa. Lucrul asta e un mare minus din punctul meu de vedere pentru ca masina parcurge zilnic 20km de drum perfect si 5km de inot prin cratere(adica orasul).
        Deci nu pot sa recomand.
        Urmatoarele vor fi la fel ca originalul, Bilstein.
        Toate cele bune!
        Recent am schimbat din nou, ceva piese pe la suspensie,(pivoti, bucse bascula, etc). Dadeam vina pe amortizoare(retrag cele spuse), dar multe din probleme veneau din alte parti. Am observat ca pivotii, chiar daca inca nu aveau joc, se miscau foarte, foarte usor. Cu altii noi diferenta e mare, nu se mai simte orice imperfectiune din asfalt.
        Oricum, se vor monta Monroe G16277 pe fata, comandate de piticii mei( aia de pe creier). Initial ma gandeam la Bilstein, dar daca am Monroe pe spate...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          S-au montat Monroe G16277 pe fata. Masina se simte ok.
          Ce am constatat la cele vechi, Kyb: aveau o portiune de cursa moarta, in care nu se mai ridicau singure, cam pe la jumate, unde in mod normal stateau frecvent, din cauza greutatii masinii. Actionate fortat sus/jos si-au revenit, unul parca se mai gandeste insa un pic cand trece prin zona aia. Nu stiu ce a dus la comportamentul asta, cred ca un inceput de sfarsit...
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #50
            Chiar daca suna offtopic, subiectele au stransa legatura, asa ca scriu aici.
            Atunci cand graba te face sa uiti ca ai o cotoarba de A Class si nu un G, suporti consecintele... Ce se vede in poze e rezultatul nesabuintei si va fi un "reminder" pentru mine - graba strica suspensia!
            Acum, cu ce tratam buba? Am un set de KYB noi(puse acum de nevoie), dar masina se lasa grozav cu doua persoane in spate. Arcurile din foto sunt originale, cu marcaj gri.
            Care ar fi varianta aftermarket care se apropie cel mai mult de original? Pe piata sunt multe: Lesjofors, Suplex, Spidan, Eibach, etc. Spidan sunt cele pe care le pot alege dupa marcajul de culori si parca sunt cele ce vin ca echipare de fabrica(sper sa nu ma insel). Ce-ati folosit? Ceva pareri, review-uri despre?
            Attached Files
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #51
              Pot doar să confirm ce-ai scris mai sus Kyb îs nişte rahaturi...
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #52
                Buna seara! Sunt posesorul unui W169, A 150 si a venit momentul sa inlocuiesc amortizoarele si flansele pe fata.
                Daca pentru flanse am decis sa achizitionez Lemforder, as vrea un sfat pentru amortizoare, Sachs sau Bilstein?
                Multumesc!

                Comment


                • #53
                  Vezi ce ai avut din fabrica pe masina. Sfatul meu este sa folosesti acelasi producator.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #54
                    "Dezmortesc" si eu acest topic cu o intrebare. Cum vi se pare ideea de a face o conversie de la suspensie sport la cea stock? Este vorba de un W176 dar care este "prea dur" pentru gusturile mele. Ma gandesc sa inlocuiesc amortizoarele cu unele stock. Ar trebui sa mai am in vedere ceva?

                    Comment


                    • #55
                      Depinde de gusturi, si cum gusturile nu se discuta, nu am cuvinte pro sau contra. Ce-ti pot spune este ca odata cu amortizoarele mai trebuie schimbate si altele, de exemplu arcurile...Degeaba pui amortizoare soft pe arcuri sport. Si pentru a atinge comportamentul dorit trebuie folosite piese OEM, altfel comportamentul va fi departe de cel preconizat. Nu stiu ce nivel de echipare are w176-le dar Elegance-ul ar avea cea mai confortabila suspensie.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF