Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Becuri mers înapoi se sting când calc ambreiajul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becuri mers înapoi se sting când calc ambreiajul

    Vă salut,

    Sunt şi eu proaspăt utilizator de W168. Îmi cer scuze dacă s-a mai discutat, dar eu n-am găsit pe forum. Eventual dacă mă puteţi ajuta cu un link la postul respectiv, ar fi excelent.

    La mersul înapoi îmi stau becurile aprinse doar dacă pedala de ambreiaj e sus. Ştiţi cumva cum şi de unde se poate dezactiva această "facilitate"? Dacă dau cu spatele în momentul în care apăs cât de puţin pe ambreiaj se sting becurile de mers înapoi. Nu ştiu dacă este chiar o problemă, dar pentru mine este extrem de enervant. Noaptea când ai o manevră în care ai nevoie să te ajuţi de ambreiaj, la mers cu spatele cum te-ai atins de el, cum ai rămas în beznă.

    Vă mulţumesc anticipat.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

  • #2
    Foarte ciudat nu e optiune si nici nu am auzit ! trebuie verificate contactele din mufa de la bulb ! dar daca bagi malsarier doar cu contactul pus si apsi face la fel ?
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

    Comment


    • #3
      Cel mai probabil este contactul de pe cutia de viteze cel care iti face probleme.

      Comment


      • #4
        În primul rând mulţumesc pentru răspunsuri.

        Cu contactul pus şi maneta în poziţia de mers înapoi indiferent de poziţia ambreiajului becurile rămân stinse.

        @gino73: Vorbiţi de contactul care atunci când se dă jos trebuie să fie maneta în poziţia de mers înapoi altfel pleacă piesele prin cutie şi pierd viteza 5? M-am uitat la nenea Lofty pe site, dar tot nu mă prind unde este poziţionat contactul respectiv. Poate scap doar cu o mufă oxidată ( mai toate de la stopuri erau ).

        Mulţumesc.
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #5
          Switch-ul luminilor de marsarrier il gasesti pe selectorul de viteze, intre sufele timoneriei.
          Ai aici o pozna
          Subiect arhidiscutat pe forum...
          Toate cele bune!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Mulţumesc şi-mi cer scuze că întreb chestii ce s-au mai discutat deja.

            Abia descopăr şi eu buburuza (mai bine zis hibele, o să revin cu ele) şi e prea multă informaţie dintr-un foc

            O să mă pun mâine să desfac, să vedem ce iese.

            Mulţumesc încă o dată.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #7
              Grija la desfacut! Cauta pe forum si foloseste-te de toate informatiile. Bafta!
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Îmi cer scuze pentru rãspunsul foarte întârziat. Abia zilele trecute m-am încumetat sã trag de fire (e extrem de frig la Sibiu). Am pus o agrafã de birou în mufã și becurile se aprind amândouã. Concluzia mea este cã acel contact de pe cutia de vitezã (din poza pusã de LauLaur) e dus. A desfãcut cineva așa ceva? Aveți vreun pont cum? Eu abia ce am scos mufa respectivã (e foarte înghesuit). Se mai poate face ceva la el sau trebuie altul?

                Mulțumesc anticipat.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • #9
                  L-am schimbat. E chiar simplu. O tubulară mai lungă şi se trage de volan să nu încurce mecanismul ce antrenează cutia de direcţie.
                  Se poate închide s-a rezolvat.

                  Mulţumesc tuturor.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF