Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme alternator

    Va salut.imi cer scuze daca nu postez unde si cum trebuie dar sunt incepator in treaba asta...mi-am luat de curand un a-class 1.6,din 2000...si incep sa regret alegerea facuta.prima data dupa ce am ajuns cu ea acasa a inceput sa.mi faca figuri clapeta de acceleratie(murea motorul la relanti),am curatat-o,toate bune..la vreo luna s-au dus amortizoarele fata de tot.atat de "de tot" incat mi s-a rupt si un arc...le-am schimbat..dupa o saptamana mi-a aruncat tot uleiul pe la joja(a facut condens,a inghetat..).Am rezolvat-o si pe asta insa acum are o belea mai mare:alternatorul nu-mi mai incarca.....

    Sa schimb tot alternatorul sau sa incerc sa-l repar????...se aude si un zgomot cam ciudat(zici ca-i electrica masina)cred ca de la rola...

    P.s E posibil sa pice atat de multe in atat de putin timp la un MERCEDES?cica ar avea doar 140000 de km

  • #2
    Originally posted by nionut View Post
    ... MERCEDES?cica ar avea doar 140000 de km
    In primul rand postarea trebuia facuta in thead-ul probleme tehnice http://www.clubmercedes.ro/probleme-...lasse-f63.html
    Pai raspunsul ti l-ai dat singur colegule.De unde ai luat masina?Daca ai luat-o din tara, asteapta-te la toate cele care le-ai spus.
    La drumurile din Romania nu ar trebui sa te mire problema telescoapelor si a arcurilor.O masina din 2000 nu are cum sa aiba 140.000km.Cel putin asta imi spune logica.
    Mergi la un electrician si poate reuseste sa-ti repare alternatorul.Daca il iei SH s-ar putea sa ai surpriza ca dupa 10km sa te lase si ala.
    Si schimba si rolele neaparat daca zzici ca-ti fac zgomot.
    Treaba cu "MERCEDES" este relativa daca masina a fost pe maini proaste.
    Multa bafta si km cat mai multi fara probleme (asta dupa ce ti-o pui la punct)!
    Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

    Comment


    • #3
      din cate am inteles masina a fost luata din afara la 60000 in 2006 iar apoi s-a mers foarte putin aici.a avt-o un batranel care si-a luat una electrica..o sa merg la un electrician sa vad daca poate sa mi-l repare dar o rola e vreo 500 de lei + reparat alternator +manopera=aprox banii de un alternator nou

      Comment


      • #4
        Despre ce rola vorbesti tu ca ar fi 500 ron?? Poate te gandesti la fulia alternatorului dar si in cazul ei pretul poate fi mai mic.
        Asa cum ai fost sfatuit de colegul Liviu, mai sus, schimba rolele de intindere ale curelei de accesorii, fa o inspectie vizuala asupra curelei cu ocazia asta.
        In cazul alternatorului sunt doua posibilitati:
        1) Regulatorul de tensiune mort(pe el sunt montate periile)
        2) Fulia alternatorului patineaza(probata "la mana" nu iti vei da seama )
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          da la fulia alternatorului ma refeream cand am spus 500 de lei.deci e posibil sa nu.mi mai incarce din cauza fuliei?si zgomotul tot din cauza ei?ma gandesc sa nu-i fi dat vreun scurt ca am tot schimbat doua baterii intre ele ca idiotu cu motoru' pornit..

          Comment


          • #6
            Colegule @nionut, in primul rand citeste aici http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=121

            Fac pariu ca inainte de aceasta masina ai condus Dacia 1300.Dupa varsta nu prea cred sa fi condus Dacia , dar cine stie.La dacie se practica chestia asta cu pornitul cu o baterie apoi se lua bateria cu care se pornise si se monta bateria moarta pe masina cu motorul pornit.Inainte de toate fa-i o diagnoza.S-ar putea ca la alternator sa nu ai probleme decat cu fulia.

            Originally posted by nionut View Post
            P.s E posibil sa pice atat de multe in atat de putin timp la un MERCEDES?cica ar avea doar 140000 de km
            In situatia ta....orice este posibil.
            Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

            Comment


            • #7
              Colegule am condus mai multe masini decat ai crede dar asta n.are absolut nici o legatura cu cunostintele mele despre mecanica sau electrica la masini..nu inteleg de ce simtiti toti nevoia sa.fiti putin sarcastici/ironici.ms frumos pt raspunsurile de pana acum

              Comment


              • #8
                Originally posted by nionut View Post
                da la fulia alternatorului ma refeream cand am spus 500 de lei.deci e posibil sa nu.mi mai incarce din cauza fuliei?si zgomotul tot din cauza ei?ma gandesc sa nu-i fi dat vreun scurt ca am tot schimbat doua baterii intre ele ca idiotu cu motoru' pornit..
                La mine s-a intamplat acum 4 ani ca in mers sa nu mai incarce. Am venit 110 km pe baterie.
                De vina au fost periile de la alternator (uzate).

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca are vreo treaba ca schimbi bateriile intre ele ca la dacie Mai mult ca sigur ai probleme la alternator,ori rulmentul,ori carbunii...in cel mai rau caz rotorul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ediskan89 View Post
                    Mai mult ca sigur ai probleme la alternator,ori rulmentul,ori carbunii...(
                    Alternatorul poate sa nu mai incarce din cauza rulmentilor?

                    Comment


                    • #11
                      Daca se blocheaza? ia pune putin creierul la treaba

                      Comment


                      • #12
                        ms frumos bajeti pt raspunsuri(observ ca se poate si fara ironii).o sa revin dupa ce rezolv sa va zic care a fost baiu'.sanatate

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ediskan89 View Post
                          Daca se blocheaza? ia pune putin creierul la treaba
                          Credeam ca vorbesti in cunostinta de cauza, dar m-am inselat.

                          Daca alternatorul nu incarca cel mai probabil este defect releul de incarcare, periile sau puntea de diode. Mai rar se poate intampla sa fie defect rotorul sau statorul.

                          Rulmentii nu au nici o treaba cu incarcatul.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nionut View Post
                            da la fulia alternatorului ma refeream cand am spus 500 de lei.deci e posibil sa nu.mi mai incarce din cauza fuliei?si zgomotul tot din cauza ei?ma gandesc sa nu-i fi dat vreun scurt ca am tot schimbat doua baterii intre ele ca idiotu cu motoru' pornit..
                            Eu am luat-o cu 330 ron. Si da, se poate ca din cauza fuliei sa nu incarce. Am patit-o, mi se aprindea in mers martorul in bord si ramaneam fara servo. Bineinteles fulia avea un rontait/carait.
                            Producatorul recomanda schimbarea ei odata cu cureaua de accesorii si rolele, deoarece nu-i o simpla fulie. Are un mecanism ce-i permite a se roti intr-un singur sens, asemeni pinioanelor de la bicicleta.
                            Te sfatuiesc sa duci alternatorul unui electrician sa-l verifice.
                            Despre zgomotul ca de "jucarie " s-a mai discutat aici
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Eu am dat mai multe cauze,dar daca se blocheaza rulmentul e si normal sa nu incarce,asta bineinteles ca nu are treaba cu ce problema are omul nostru...o sa-ti fac un filmulet maine,am o coaja care are pur si simplu problema asta,ii scartaie cureaua si miroase a incins...in concluzie NU se invarte rotorul nici curent nu este

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF