Mulţam. O să verific când ajung la răgălie.
Jantele îs originale (ştanţă + cod pe ele). Prezoanele la fel îs originale (ştanţă în cap). Faza de unde a plecat toată treaba e că în momentul în care am dat-o jos de pe cric s-a mişcat puţin + pocnitură. Lucru care nu se întâmplă dacă frâna ţine bine. Când laşi frâna ar trebui să vezi cum se "lasă" şi se "aşează" arcurile / telescoapele. Ei, la mine nu.
După care am început să hâţâi de ea. Se mişca faţă - spate o idee cu frăna de mână trasă şi se auzeau ceva pocnituri. Am dedus că-mi joacă ceva între prezoane (aşa se auzea). Am crezut că frâna nu prinde până la capăt / stă pe prezon, şi de dobidoc ce-am fost (presupunem că mi-a trecut) am tras de manetă ca înecatul, s-o auzit un zvârr şi acum merge în gol. Am rupt-o. Sper să fie un cablu de la roată sau T-ul unde se leagă între ele şi nu firul central că am pus-o. M-am băgat sub ea, are scut. Era noapte deja şi bineînţeles începuse şi ploaia.
Ce-am mai hâţâit la ea parcă se simţea ceva joc în punte. E destul de serios dacă l-am simţit fără să caut chestia aia în special. N-am mai căutat ce şi cum că vedeam deja doar negru în faţa ochilor (noapte + nervi). În două săptămâni sper să reuşesc să scot roşii şi mă duc cu ea încetişor la mecanic că vreau să-i fac o inspecţie amănunţită.
Ceva joc are, ori la punte ori frâna aia de mână avea ceva hibă (să se rupă aşa, e ceva de speriat). Cred totuşi că-i din punte (o fi pălit ceva groapă / şanţ) că maşina are intrare în service la Mercedes în februarie şi TUV valid. Mă gândeam că cel puţin cei de la TUV vedeau dacă ceva e naşpa cu frânele şi clar nu i-l dădeau.
Ideea e că n-ai cum să pleci cu frăna de mână că piuie ca toţi dracii + apare mare în bord. Dar mai am prostul obicei să o trag când maşina nu e oprită 100% şi nah mi-o fost cumva că dacă-s prezoanele mai lungi îţi dai seama că faci muci mecanismul. Plus, nu-mi place să ştiu că nu-s 100% în regulă. Chiar dacă maşina a venit pe roţi 1000+ km şi probabil n-are nimic, când mi se pare că ceva nu e în regulă nu pot merge cu ea până nu dispare acel "mi se pare".
O să revin cu detalii numai să ajung cu ea la doctor. Până atunci bocanc şi CFR. Oricum cred că sunt printre puţinii care a reuşit să-şi strice maşina fără să meargă cu ea.
Jantele îs originale (ştanţă + cod pe ele). Prezoanele la fel îs originale (ştanţă în cap). Faza de unde a plecat toată treaba e că în momentul în care am dat-o jos de pe cric s-a mişcat puţin + pocnitură. Lucru care nu se întâmplă dacă frâna ţine bine. Când laşi frâna ar trebui să vezi cum se "lasă" şi se "aşează" arcurile / telescoapele. Ei, la mine nu.
După care am început să hâţâi de ea. Se mişca faţă - spate o idee cu frăna de mână trasă şi se auzeau ceva pocnituri. Am dedus că-mi joacă ceva între prezoane (aşa se auzea). Am crezut că frâna nu prinde până la capăt / stă pe prezon, şi de dobidoc ce-am fost (presupunem că mi-a trecut) am tras de manetă ca înecatul, s-o auzit un zvârr şi acum merge în gol. Am rupt-o. Sper să fie un cablu de la roată sau T-ul unde se leagă între ele şi nu firul central că am pus-o. M-am băgat sub ea, are scut. Era noapte deja şi bineînţeles începuse şi ploaia.
Ce-am mai hâţâit la ea parcă se simţea ceva joc în punte. E destul de serios dacă l-am simţit fără să caut chestia aia în special. N-am mai căutat ce şi cum că vedeam deja doar negru în faţa ochilor (noapte + nervi). În două săptămâni sper să reuşesc să scot roşii şi mă duc cu ea încetişor la mecanic că vreau să-i fac o inspecţie amănunţită.
Ceva joc are, ori la punte ori frâna aia de mână avea ceva hibă (să se rupă aşa, e ceva de speriat). Cred totuşi că-i din punte (o fi pălit ceva groapă / şanţ) că maşina are intrare în service la Mercedes în februarie şi TUV valid. Mă gândeam că cel puţin cei de la TUV vedeau dacă ceva e naşpa cu frânele şi clar nu i-l dădeau.
Ideea e că n-ai cum să pleci cu frăna de mână că piuie ca toţi dracii + apare mare în bord. Dar mai am prostul obicei să o trag când maşina nu e oprită 100% şi nah mi-o fost cumva că dacă-s prezoanele mai lungi îţi dai seama că faci muci mecanismul. Plus, nu-mi place să ştiu că nu-s 100% în regulă. Chiar dacă maşina a venit pe roţi 1000+ km şi probabil n-are nimic, când mi se pare că ceva nu e în regulă nu pot merge cu ea până nu dispare acel "mi se pare".
O să revin cu detalii numai să ajung cu ea la doctor. Până atunci bocanc şi CFR. Oricum cred că sunt printre puţinii care a reuşit să-şi strice maşina fără să meargă cu ea.
Comment