Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Schimbare cheie simpla la cea cu inchidere centralizata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare cheie simpla la cea cu inchidere centralizata

    Salutare,
    Am inchidere centralizata la masina dar cand am luat-o am primit doar cheie simpla. Am cumparat acum o alarma auto cu telecomanda care are si cheie doar ca stiu ca exista un cip la cheia simpla dar nu inteleg cum actioneaza. Pe scurt vreau sa fac switch de la cheia simpla la cea pe telecomanda. Stiu sa schimb cheia propriu-zisa dar intrebarea daca intr-adevar are cip aia simpla cum procedez? Cipul este legat de cheie sau actioneaza sa ziceam la o distanta scurta gen cativa centimetrii si pot sa pun cheia simpla la telecomanda iar cipul, nu stiu, sa il lipesc undeva langa( nu stiu cum arata macar, presupun ca este in interiorul cheii)? V-am atasat poza cu ambele. Puteti sa ma ajutati va rog si pe mine cum sa procedez?
    Multumesc,
    Attached Files

  • #2
    Salut!
    Mai sunt deschise cateva topicuri legate de chei: http://www.clubmercedes.ro/reinitial...=cheie+briceag

    Si... parca in al doilea topic ai mai primit raspuns la intrebarea ta.
    Cipul trebuie sa stea in noua cheie briceag. In cheia briceag originala, cipul e situat in dreptul ledului.
    Vezi aici cum arata cipul(piesa mica de langa lama).
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Originally posted by LauLaur View Post
      Salut!
      Mai sunt deschise cateva topicuri legate de chei: http://www.clubmercedes.ro/reinitial...=cheie+briceag

      Si... parca in al doilea topic ai mai primit raspuns la intrebarea ta.
      Cipul trebuie sa stea in noua cheie briceag. In cheia briceag originala, cipul e situat in dreptul ledului.
      Vezi aici cum arata cipul(piesa mica de langa lama).
      Grija mare, eu am patit-o. Ledul e pe partea cealalta a sagetii
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #4
        Salut LauLaur,
        Multumesc de raspuns dar nu ma ajuta pentru ca ce mi-ai dat tu este valabil pentru schimbul de la cheie tip briceag la alta. Eu asa cum am mentionat in post si in poza am cheie simpla, fara nimic pe ea si mi-am luat cheie tip briceag cu inchidere pe ea. Intrebarea este cum fac switch-ul pentru ca am inteles ca exista in cip si pe cheia simpla. Da, am intrebat in unul din cele doua link-uri date de tine dar la fel cred ca s-a ignorat faptul ca am cheie simpla, ori eu nu am inteles si nu am primit raspuns. Rugamintea daca va puteti uita din nou la poza mea si la ce am nevoie si sa ma ajutati cu niste sfaturi. Multumesc,
        Last edited by bogdan.motrici; 11-05-2013, 23:22 PM.

        Comment


        • #5
          Nimeni?

          Comment


          • #6
            Nu cred ca ai ce face. Laur ti-a aratat cum este cheia cu telecomanda. Nu poti schimba lamela de la cheia simpla cu cea de la cheia cu telecomanda deoarece sunt diferite (nu este de tip briceag, respectiv nu are partea care sa-i permita strangerea).
            Cipul nu vad cum l-ai putea muta. Sfatul meu ar fi sa cumperi si contactul pentru cheia briceag, dar sa nu dai in altceva...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #7
              Salut!
              Raspunsul e scris printre randuri, in mesajul meu .
              Ce trebuie sa faci:
              1) Desfaci ambele chei,
              2) Scoti cipul din cheia ta,
              3) Pui cipul in cheia briceag.
              Asta, teoretic vorbind. Simplu nu?
              Acum, exista si riscuri:
              -Carcase sparte iremediabil in momentul desfacerii,
              -Cipul nu se potriveste(nu-i gasesti loc) in noua cheie. Asta pentru ca, cheia briceag nu-i originala iar cipul trebuie sa stea aproape de lama.
              Referitor la lama cheii, poti merge la un atelier sa ti-o faca dupa cea originala, nu-i mare deranj.
              L.E.
              Raspunsul meu, cum am spus, e teoretic. Dar, dl. Adi, cheia simpla nu se poate desface pentru a scoate cipul? Eu am doar o cheie briceag.
              Last edited by LauLaur; 11-06-2013, 17:36 PM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Originally posted by LauLaur View Post
                Dar, dl. Adi, cheia simpla nu se poate desface pentru a scoate cipul? Eu am doar o cheie briceag.
                Laur, uita-te la poza din primul post. Acolo pe langa cheia briceag mai este una. In ea nu are cum sa fie partea electronica, ptr. deschiderea/inchiderea usilor. Si nici baterie. E turnata complet.
                Din cate stiu eu, in lamela care intra in contact este ceva... ce? Nu stiu. Stiu insa cu siguranta ca este. Si asta ptr. ca la Ford era... De ex. daca ramai fara baterii, deschizi usile manual si poti porni motorul. De ce poti daca nu ai baterii? Scoate bateriile de la a ta si vezi ca merge! Dar atunci de ce se fac aceste chei simple? Pe care foarte putini dintre noi le-au vazut?
                Off topic fiecare MB are 3 chei. Una simpla si 2 telecomenzi. Asa scrie la carte! Colegul o are numai pe cea simpla. Eu asa am inteles. A cumparat o cheie telecomanda si a vazut ca nu-i porneste motorul, desi la exterior e la fel. Oare de ce? S-a prins ca mai este ceva... dar aici poate fabulez.. Eu spun ca mai este ceva... In cheie! Adica in lamela. Ca e magnetic sau nu, ca e altceva... cat timp nu poti muta lamela de pe cheia simpla pe cheia cu telecomanda nu va porni motorul. Cel putin asa era la Ford Focus fabricatie 2006!
                Si sincer nu cred ca Mb e mai prejos decat Ford.
                Chiar imi place masinuta asta!

                Comment


                • #9
                  Mai simplu si mai sigur lasa cheia originala intacta si isi face un chip pentru cheia noua.
                  Lasati improvizatiile daca aveti o singura cheie.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Dl. Adi, vorbim despre cipul din cheie. Acest cip nu are legatura cu electronica inchiderii centralizate si nici nu are nevoie de baterii pentru a functiona.
                    In poza e marcat cu linie punctata(si indicat de sageata) locul unde este amplasat cipul. Cipul este cel incercuit in poza atasata.
                    In lama nu se afla nimic magnetic. In carcasa de plastic, fie ea tip briceag sau simpla trebuie sa se gaseasca piesa incercuita de mine in foto.

                    Flaviu, e cineva aici pe forum care si-a clonat cipul cu succes? Eu nu am gasit nici o informatie de genul asta. Intreb pentru ca si eu am o singura cheie.
                    Attached Files
                    Last edited by LauLaur; 11-06-2013, 21:37 PM.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Tot o cheie am si eu.
                      Cipul nu se cloneaza, si se face altul dupa informatia din calculator.te uiti pe tester ai sa vezi ca ai 2-3 chei memorate.
                      Procedura am studiat-o, doar finantele imi lipsesc pentru a face operatiunea asta la o prastie de w168
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Facand altul identic, tot clona se numeste. Totusi nu am intalnit pe nimeni pana acum sa faca asta la MERCEDES.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #13
                          Nu si ce avem noi.
                          O sa ma risc in viitorul apropiat sa cumpar niste scule, de dragul stiintei, sa vad ce rahat iese.
                          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                          Comment


                          • #14
                            Multam tuturor de sfaturi. O sa instalez alarma si atat. Ma las pagubas cu cheia, oricum intre timp am o alta problema ( trepidatii mari la motor ) - o sa deschid un post nou la probleme tehnice. Am ajuns sa aloc masinii cam mult timp .

                            Comment


                            • #15
                              Ați mai rezolvat ceva cu clonarea cheii la A140? Cu cheia de rezerva (cea turnata in plastic) a venit si al meu mercedes si ma gândeam să-mi mai fac o copie in caz ca o pierd pe aceasta, dar dacă spuneți că e cu cip si alte chestii atunci bănuiesc că o simpla copie a cheii la atelier nu va rezolva problema!?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF