Salut,
Deschid acest thread ca poate mai sunt si altii naivi ca mine care atunci cand se duc sa cumpere o masina nu o testeaza cum trebuie pe principiu ca ala care o vinde se stie cu ala si e de incredere. Se pare ca eu am pus botul iar diagnoza facuta la acel moment a fost superficiala cu un tester mai rudimentar iar KM reali nu putea sa mi citeasca, cica. M-am hotarat si am fost ieri la o diagnoza cu un Tester Start iar KM reali 308.000 iar in bord la achizitie 146.700 KM. Partea interesanta ca in rest nu are nicio alta eroare exceptie un air bag iar motorul se aude bine. In schimb a mai aparut o alta problema de tabla acum, cand omul care mi-a facut testul a tras mai tare un pic de frana de mana s-a desprins cu totul de la baza din cauza ruginii. Facand constatarea acolo am sesizat ca si la lonjeron dreapta spate are o mica gaura fiind mancata de rugina. Trebuie sa o duc la tichiginerie acum - 300 de lei operatiunea. Deci mare atentie cand cumparati, nu faceti cum am facut eu, macar invatati de la mine dar sunt convins ca majoritatea fac teste mai detaliate decat am facut eu .
Acum intrebarea la final pentru cei care se pricep la masini este cat imi mai recomandati sa merg cu ea avand in vedere numarul mare de km? Daca fac reviziile la timp, diagnoza regulat, etc. cred ca mai duce daca nu ma lasa cu totul inca vreo 100-200 de mii, corect? Intrebarea este ce riscuri imi asum mergand cu ea la un asemenea rulaj ori daca sunt?
Multumesc,
Deschid acest thread ca poate mai sunt si altii naivi ca mine care atunci cand se duc sa cumpere o masina nu o testeaza cum trebuie pe principiu ca ala care o vinde se stie cu ala si e de incredere. Se pare ca eu am pus botul iar diagnoza facuta la acel moment a fost superficiala cu un tester mai rudimentar iar KM reali nu putea sa mi citeasca, cica. M-am hotarat si am fost ieri la o diagnoza cu un Tester Start iar KM reali 308.000 iar in bord la achizitie 146.700 KM. Partea interesanta ca in rest nu are nicio alta eroare exceptie un air bag iar motorul se aude bine. In schimb a mai aparut o alta problema de tabla acum, cand omul care mi-a facut testul a tras mai tare un pic de frana de mana s-a desprins cu totul de la baza din cauza ruginii. Facand constatarea acolo am sesizat ca si la lonjeron dreapta spate are o mica gaura fiind mancata de rugina. Trebuie sa o duc la tichiginerie acum - 300 de lei operatiunea. Deci mare atentie cand cumparati, nu faceti cum am facut eu, macar invatati de la mine dar sunt convins ca majoritatea fac teste mai detaliate decat am facut eu .
Acum intrebarea la final pentru cei care se pricep la masini este cat imi mai recomandati sa merg cu ea avand in vedere numarul mare de km? Daca fac reviziile la timp, diagnoza regulat, etc. cred ca mai duce daca nu ma lasa cu totul inca vreo 100-200 de mii, corect? Intrebarea este ce riscuri imi asum mergand cu ea la un asemenea rulaj ori daca sunt?
Multumesc,
Comment