Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Flanse inaltare garda la sol

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Flanse inaltare garda la sol

    Salutari maine imi fac inaltatoare pe spate din polimer si le pun direct pe brat sa ridic spatele cu 4 cm si pe viitor fac pe fata intre flansa si caroserie din aluminiu 3 cm. daca sunteti interesati pot pune si poze.Precis veti spune ca pierd stabilitate dar m-am saturat sa o ating mereu
    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

  • #2
    interesanta idee,daca reusesti si e totul in regula lasa te rog si cateva detalii tehnice,ma termina si pe mine atinsul asta...chiar ma gandeam zilele astea cum ridicam pe vremuri batrana Dacie cu tampoane pe talere si prelungitor pe telescoape,ma rog...ma gandeam in prima faza sa schimb gumele sa pun pe 55 sau 60...asta daca incap.

    Comment


    • #3
      55 am eu nu e mare lucru tot ating pe 65 am avut atingeau la denivelari ! 4 cm spatele si 3 fata e super ok zic eu ! pe fata e simplu tare pe spate sa vad daca reusesc si am sa la vanzare inaltatoare ! cu gume si alte vrajeli am incercat nu merge
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        Parerea mea este ca pe spate e destul de inalta.Fata este problema.
        De cate ori aveam masina incarcata atingeam pe strada mea doar cu fata, mai exact zona tamponului pentru cric.
        Adevarul este ca sunt si eu interesat.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #5
          Flaviu, nu poti inalta numai o parte. Modifici centrul de greutate al masini pe orzontala si asta e naspa...
          Parerea mea este ca trebuie aceiasi inaltime si pe fata si pe spate. In acest mod, centrul de greutate isi modifica pozitia pe verticala si nu pe orizontala. Evident, va deveni mai instabila, dar tinuta de drum isi va pastra in mare caracteristicile.
          Acum ar trebui un sfat de la un inginer care stie ce vorbeste.
          Nu eu... dar, nu am auzit pe cineva sa fi schimbat arcurile cu unele noi. Ori, ele se lasa in timp... Nu intelegeti gresit. Un arc nou, este intins mai mult. Amortizorul lucreaza mai sus. Masina este mai inalta, probabil cu 1, poate 2 cm. Ar putea fi o posibilitate.
          Chiar imi place masinuta asta!

          Comment


          • #6
            Eu am schimbat arcurile pe a mea si s-a inaltat destul de mult masinuta !! Colegul adip1962 are dreptate , cred ca asta ar fi solutia "nemteasca" .
            Va salut , o seara frumoasa !
            Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

            Comment


            • #7
              Daca va uitat in program de piese vedeti ca sunt si arcuri mai lungi ca le da dimensiunea masina mea sta lasata de zici ca am 3 oameni in ea ! am vazut un a 140 am sa fac poze cu arcuri originale cu mult mai inalta decat a mea circa 5 cm ma refer la spate.la un golf 3 am reusit si am inaltat spatele cu circa 6 cm si totul a fost ok fara sa am neplaceri de stabilitate sau altele ...
              diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

              Comment


              • #8
                Daca pun noi nu e bine ca niciodata nu vor fi ca cele originale !si ar fi peste 600 lei toate 4
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #9
                  Eu tot stau si ma gandesc ce inclinatie va da in pivot o alungire cu 3cm.Plus inclinati in bara de directie,bara torsiune si in bucsile bratului.
                  Ideile sunt pur stiintifice, de aceea ma gandesc la ungiuri.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Astea sunt am reusit in sfarsit ce nu e bine rog moderatorii sa steraga nu ma pricep asa bine scuze
                    Attached Files
                    Last edited by alexcristian200; 02-06-2013, 00:51 AM.
                    diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                    Comment


                    • #11
                      Colegu' cat te-a ajuns operatia?
                      Dupa ce reusesti operatia si pe fata ma abonez si eu la bunavointa ta.
                      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                      Comment


                      • #12
                        Flansele de pe spate din polimer 100 lei si pe fat tot cam atat ! urmeaza sa le fac
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alexcristian200 View Post
                          Astea sunt am reusit in sfarsit ce nu e bine rog moderatorii sa steraga nu ma pricep asa bine scuze
                          De aratat nu arata rau de loc. Ai scapat si de bagat arcurile in furtun...
                          Acum as vrea impresii dupa un drum mai lung, eventual cu serpentine. Daca nu uiti...
                          Chiar imi place masinuta asta!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by alexcristian200 View Post
                            Astea sunt am reusit in sfarsit ce nu e bine rog moderatorii sa steraga nu ma pricep asa bine scuze
                            Faina treaba! Trebuia sa faci poze si inainte de montare, sa vedem diferenta. Totusi imi inchipui ca era foarte joasa, dupa inaltare sta la fel ca a mea, care are suspensia nemodificata.
                            Daca nu uiti, fa poze inainte si dupa montare la partea din fata. Sunt curios cat de joasa este.
                            Bafta multa!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #15
                              Eu am dubii privind mentinerea stabilitatii, in special la viraje sau viteze mari...
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF