Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfat Tester si Intrebare legata de piese de schimb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am rezolvat problema cu balamalele , se pare ca pana la urma nu am "scoala de facultate". Problema este in felul urmator, piulita de jos care strange axul balamalei este conica si ajuta la centrarea usii in balama, am strans-o cu o cheie de 12 si usa nu mai are nici pic de joc, am uns-o un pic si este ca noua.

    Oricum daca nu depui un pic efort la inchiderea usii, cand o tragi se prinde doar in prima parte (nu stiu daca ma intelege cineva), asta si pe stanga si pe drapta doar la usile din fata, banuiesc ca din cauza faptului ca sunt mari si din cauza chederelor care sunt vechi.

    Pana la urma problemele simple au rezolvari si mai simple.
    My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

    Comment


    • #17
      Salut!
      Ma bucur ca ai rezolvat problema cu balamalele.
      Daca usile se inchid cam greu (trebuie trantite), te sfatuiesc sa reglezi "cuiul" de pe stalp. Sunt ceva gradatii acolo. Slabesti cele doua suruburi torx si il scoti in afara cate o gradatie pana usa se inchide asa cum vrei tu. La final trebuie sa verifici daca nu cumva in mers se aude zgomot de rulare de afara. Asta-i un semn ca usa nu preseaza suficient chederele. Te descurci tu ca nu-i greu
      P.S.
      Inainte de toate, fa o proba, deschide un geam si vezi daca usile se inchid usor.
      Bafta!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Felicitari!
        Sa le reglezi si mai bine, foloseste sfatul lui Laur.Dupa 2 ani reapare problema cu trantitul
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #19
          Salut,

          Multumesc de sfaturi. Am vazut cuiele de pe stalp dar m-am gandit ca daca reglez ceva pe acolo nu o sa mai vina usa la linie.

          Am sa probez maine, o sa i dau un semn sa stiu unde a fost si am sa incerc sa reglez.

          Si inca o chestie, am obsevat de curand un zgomot la franare, (am placute noi si discuri noi) si banuiesc ca vine din zona etrierului mai precis de la culisante. Voi v-ati lovit vreodata de asa ceva? Am de unde sa cumpar culisante noi?
          My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

          Comment


          • #20
            Loveste roata in cauciuc cu piciorul, puternic.Daca ai zgomot metalic atunci e din acele bolturi pe care se culiseaza etrierul.
            Se gaseste kitul acesta de reparatie si costa undeva la 60-70lei (2 bolturi+2 burdufe mici+ 1 plic vaselina).
            In general problema se trage de la burdufele acelea mici care au rol de arc si retrag etrierul.Trebuie gandit un sistem nou acolo cu un arc in interiorul burdufelor.
            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

            Comment


            • #21
              Asa este, am verificat(am ridicat masina pe cric am pus un cric sub bascula sa stea planetara dreapta am bagat in viteza si am ciupit frana, se vedea clar ca este de la culisante) la mine culisanta de sus are o bucsa de cauciuc pe ea cu niste santuri iar cea de jos este simpla le-am inversat intre ele si acum nu mai face zgomot. Am cautat pe net set de reparatie si am gasit intr-un singur loc culisanta cu bucsa peste tot aveau culisante simple doar din metal. Eu am sistem de franare Lucas. La voi culisantele sunt simple?
              My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

              Comment


              • #22
                Din ce am dedusboltul cu bucsa a fost mutat pe spate, fortele fiind mai mici.Astfel ai sa gasesti si seturile de reparatie.
                Asa am avut si eu, cu bucsa pe culisantul superior, dar acum am ambele simple.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #23
                  Nu, boltul de sus l-am mutat jos, eu pe spate am tamburi. Ma gandesc sa nu dauneze daca le pun pe ambele simple fara bucsa. De cand le-ai schimbat? Ai sesizat vre-o diferenta?
                  La mine faceau galagie cand se incalzeau. Ieri am sesizat ca dupa un drum de 3 ore prin buc au inceput sa faca iar galagie dar mai incet . Ma gandesc sa schimb si suportul poate s-a uzat in interior.
                  Last edited by amortizor; 12-15-2012, 12:37 PM.
                  My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                  Comment


                  • #24
                    Scuze, din ce am dedus eu in timp.S-a schimbat conceptul, in cazul celor cu disc pe spate din fabrica se bun bolturi cum avem noi pe fata.
                    Eu am ceva timp de cand le-am schimbat, dar pentru a scapa total de zgomot mai trebuie si altele schimbate:suport etrier, etrier si disc
                    Eu pot spune ca am scap, dar parca ma nemultumeste in situatiile cand virez maxim pe grilaje(am unul in apropierea casei unde testez masina ).Dar zgomotul poate veni si de la bieletele antiruliu ori altceva in cazul meu.Cer este ca in cele mai uzuale cazuri nu am zgomote deloc.
                    Daca testez roata cu pricina careia i-am schimbat bolturile, cu metoda piciorului, se aud placutele cum lovesc discul.
                    Daca ai facut rau ca le-ai inversat??
                    DA!!!!
                    Boltul mai gros a fost pus jos deoarece pe partea lui este forta mai mare, tinzand ca in cazul franarii sa fie supus unor forte de forfecare.Pe cand cel de sus cu bucsa,pus la locul lui, i se aplica si forte de rotatie.
                    Initial la prima vedere au aceiasi functie, si totusi uite ca a fost regandit kitl de reparatie pentru rotile fata.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #25
                      Am inteles, ma gandeam ca nu este nici o problema ca le-am inversat atata timp cat in comert nu se gasesc kit-uri care sa aiba blot cu bucsa. Singurul loc in care am gasit este Aici. Articulatiile le-am verificat totul este in ordine. Am sa cumpar un kit de reparatie si am sa schimb bolturile, daca tot face am sa iau si suportul. Multumesc
                      My past cars: 1982 W123 2.0D, 1982 W123 2.8 Dual-Ram Automatic, 2000 W210 4.2 V8 E420 Automatic, 2002 W203 2.0D C200, 1986 W460 2.5D "G"-ul, 2003 W163 ML320 Automatic US, 2000 W168 A140

                      Comment


                      • #26
                        VEzi ca ce arati tu in link este exact ce iti vorbeam eu legat de bolturile cu bucsa regandite pentru puntea spate
                        Las ca mai merge.ASA FACE TOATE! )
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by flavyus1987 View Post
                          Acel code reader 8 costa mai mult de 20e.Este un scaner multimarca dedicat strict pentru motor.
                          La bani putini mai bine te orientezi catre Carsoft MB(ai neparat nevoie de un laptop/PC cu mufa Serial rs232) decat ceea ce ai prezentat mai sus.
                          Star-ul nu il vad necesar daca il cumperi strict pentru tine, daca iti permiti si nu astepti sa amotizezi repede banii este altceva.
                          Code Reader este un fel de ELM cu o baza de date mai vasta si nu depinde de un calculator.Problema este ca ELM nu se conecteaza pe ragaliile noastre din '98-'98.
                          Despre Code Reader nu pot spune nimic mai mult decat ce am spus mai sus deoarece nu am lucrat cu el.
                          ELM lucreaza cu mai multe softuri in functie de masina, pe Fordurile din 2004 in sus scaneaza toate modulele, cat si pe FIAT/ALFA/Lancia atat vechi cat si noi.
                          Daca doresti mai multe detalii cat ce am scris mai sus foloseste numarul de telefon de pe blogul din semnatura mea; cel cu servicii diagnoza.
                          M-am hotarat sa achizitionez si eu un tester pentru citire/stergere erori.
                          Flavyus , am vazut ca esti mai experimentat si documentat in aria asta , imi poti da si mie mai multe detalii despre testerul Carsoft MB ( sau o varianta mai ieftina daca exista ) , ceva concret .. de unde se poate achizitiona , cat costa , il poti folosi pe marcile ...
                          In principiu m-ar interesa sa il pot folosi pe MB pentru cambuza si pe grupul VAG pt cealalta masinuta .
                          Multumesc anticipat !
                          O zi cat se poate de buna !
                          Toate ni se întâmplă tuturor , mai devreme sau mai târziu , dacă există timp suficient

                          Comment


                          • #28
                            Ti-am trimis PM, deoarece nu vreau sa se considere reclama.
                            Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                            https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              Ti-am trimis PM, deoarece nu vreau sa se considere reclama.
                              Salut. As vrea si eu daca se poate informatii despre un tester ieftin pentru al folosi la un A140, 1998. merci

                              Comment


                              • #30
                                Carsoft la vreo 300lei.
                                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF