Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei servo directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • criscris_85
    replied
    Inainte si dupa schimbul de ulei de servo!
    Attached Files
    Last edited by Florin_WES; 11-16-2017, 15:40 PM. Reason: Nu cita un post imediat anterior.

    Leave a comment:


  • criscris_85
    replied
    Ai dreptate... O sa comand Pentosin mai ales ca vreau sa il schimb nu doar sa completez. Ms de pont cu emag am vazut ca este singurul aprobat pe langa cel original dar nu m-am obosit sa caut în ideea ca Pentosin nu e o marca usor de gasit în RO.

    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Pentosin chf11s e aprobat de mercedes si se vinde prin emag, printre altele.
    Eu am luat cu 20 lei mai mult decat acel Febi.
    Asa ca mare economie nu faci. Mai bine pui unul aprobat/identic cu originalul.

    http://www.ravenol.de/en/products/us...ung-fluid.html asta mai e ca alternativa ieftina ep langa febi/swag si alte branduri.

    Leave a comment:


  • gruiarew
    replied
    Mi-a ajuns și mie azi. Exact ca cel din poza lui Florin de mai sus.

    Leave a comment:


  • criscris_85
    replied
    Ulei Febi verde am gsit i eu cu aprobrile MB 345 i codul OEM A0019892403... M-am uitat la cel din rezervor i pare verde deci ar trebui sa fie totul ok... Cel original Mercedes costa cam 120 ron... Febi costa 48 ron... i sincer având aceleai aprobri nu cred ca este o diferen reala între ele

    Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • gruiarew
    replied
    Culmea e cã ambele-s ATF. Dar am gãsit:


    Steering gear oils, sheet 236.3, for all commercial vehicle steering systems, except vans T0 and T1N, power steering systems for passenger cars, except S-Class W220, Power-Pack in the A-Class and cross-country vehicles, manual steering systems L 075 Z for passenger cars as well as manual steering systems in cross-country vehicles.

    In the S-Class W220, in the Power-Pack of the A-Class as well as in the vans T0 and T1N as of/below outside temperatures of –25 °C, the hydraulic fluids according to sheet 345.0 must be used.

    Allison transmissions in model series AT500, MT600, S1000, S2000 and World Transmission in series 3000 and 4000 must only be filled with oils according to sheet 236.9/91 or TES 295.

    Leave a comment:


  • LauLaur
    replied
    Pentru servo se cere MB 345, cod OEM A 0019892403.
    MB 236.3 parca este ATF...

    Leave a comment:


  • florin84
    replied
    Eu zic ca e norma Mb 345 asa am luat eu Febi culoare verde pt. completare, poze



    Leave a comment:


  • gruiarew
    replied
    Scuze că resuscitez un port din 2013... dar:
    Am și eu o nelămurire... Norma e 345.0 sau 236.3? Pe unde citesc unii zic așa, alții altfel.

    Nu găsesc nimic în cartea tehncă ce-o am. Voi ce ziceți?

    Leave a comment:


  • conels
    replied
    Am fost la magazin si ca si cu uleiul doamna aia mi-a spus ca Febi 6162 se incadreaza in specificatiile producatorului MB.

    In link-ul de mai jos intr-adevar scrie si de mercedes, chiar daca pe flacon scrie BMW

    http://www.ultimategarage.com/shop/part.php?products_id=1805


    Ii spuneti va rog o parere? E bun asta, fara sa fac vreo bucurie?

    Leave a comment:


  • conels
    replied
    Eu asa voi proceda, rog pe cineva sa vireze usor din volan, iar eu completez cum ai spus Laur.

    Urari de bine va doresc.

    Leave a comment:


  • LauLaur
    replied
    E ok. Intreaga operatiune s-ar face mai usor in doi. Unul vireaza usor iar celalalt completeaza cu lichid , observand momentul in care nu mai apar bule de aer in vasul pompei.

    Leave a comment:


  • conels
    replied
    Bine, pompa are ulei, doar ca nivelul e aproape de minim.

    Legat de schimb eu stiam asa:

    - se ridica masina din partea din fata (cunoscatorii stiu de ce);

    - se desface furtunul cel mai accesibil;

    - se goleste rezervorul pompei;

    - se roteaste de volan 4-5 curse complete stanga, dreapta, astfel incat sa iasa afara pe cat se poate si restul de lichid din caseta.

    (Toata operatiunea se face cu motorul oprit.)

    - apoi se completeaza;

    - se porneste motorul;

    - se fac cateva miscari de volan stanga-dreapta cum ai spus Laur, incet;

    -se completeaza, inca odata;

    -se fac cateva miscari stanga-dreapta;

    -se completeaza pana la nivel (daca mai e cazul) si gata;

    Cum vi se pare procedura? Mai trebuie completat ceva?

    Leave a comment:


  • LauLaur
    replied
    Nu exista buson de golire. Poti scoate unul din furtune, lasand sa se scurga lichidul.
    Apoi completezi, aerisirea se face virand incet stanga -dreapta.
    Sub nici o forma, pompa, nu ptrebuie sa mearga fara lichid.

    Leave a comment:


  • conels
    replied
    Revin cu o aceeasi intrebare.

    Stie cineva unde este (daca este), busonul de golire de la revervorul pomperi servo?

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF