Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum se regleaza frana de mana ? (W168)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se regleaza frana de mana ? (W168)

    Salut
    Stie cineva unde este surubul de reglare al cablului franei de mana, sau dak exista asa ceva?, pt ca am dat jos toata consola centrala si nu am gasit nimic acolo, Sau stie cineva cum se regleaza frana de mana si de unde?

    Stima

  • #2
    Consola centrala?
    Eu stiu ca frana de mana se regleaza prin butucul rotii din spate. Cei mai experimentati pot da mai multe detalii.
    Mercedes CL 200 Kompressor
    Mercedes C 180 Kompressor

    Diamonds are forever. Mercedes-Benz is working on it.

    Comment


    • #3
      Se regleaza de sub masina, se dau jos scuturile, iar parghia de reglare se afla in spatele rezervorului.Sau se poate regla din saboti, dar mai bine ar fi sa se verifice si tensiunea din cablu intai.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Salut
        Si eu trebuie sa strang un pic frana de mana , dar eu nu am saboti pe spate ci discuri cu placute si ABS-ul este dupa cate stiu eu tot pe spate pozitionat.
        Cred ca este ca si la alte modele de masini , operatiunea se poate face prin strangerea piulitei de pe cablu langa roata spate.
        Inca nu m-am uitat sub masina dar ma uit si revin.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Maxmann View Post
          Consola centrala?
          Eu stiu ca frana de mana se regleaza prin butucul rotii din spate. Cei mai experimentati pot da mai multe detalii.
          Salut
          Am crezut ca poate este vreun surub exact la capatul levierului de frana de mana cum sunt la alte modele/marci

          Comment


          • #6
            Originally posted by flavyus1987 View Post
            Se regleaza de sub masina, se dau jos scuturile, iar parghia de reglare se afla in spatele rezervorului.Sau se poate regla din saboti, dar mai bine ar fi sa se verifice si tensiunea din cablu intai.
            Salut
            Deci cablul este foarte, foarte slab sa inteleg ca ar trebui sa caut in spatele rezervorului intai, si dupa aia sa vad si la butucul roti la saboti

            Comment


            • #7
              E sub masina,exista o imbinare a 2 cabluri printr-o piulita sau ceva de genul strangi de ea si asa strunesti si cablul.Am vrut si eu sa fac operatiunea deoarece masina nu trecuse testul MOT (rar) dar s-a dovedit a fi papucii prea uzati,tinea doar 15 la suta.Cica cand tragi de ea maneta trebuie sa faca maximum 5 clickuri. http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.18.htm

              Comment


              • #8
                Originally posted by sultanumihai View Post
                Salut
                Stie cineva unde este surubul de reglare al cablului franei de mana, sau dak exista asa ceva?, pt ca am dat jos toata consola centrala si nu am gasit nimic acolo, Sau stie cineva cum se regleaza frana de mana si de unde?

                Stima
                Salut!
                Inainte sa te apuci de intins cablul ar fi bine sa verifici starea sabotilor, posibil ca ei sa fie foarte uzati. Cablul si dispozitivul de tensionare il observi , asa cum au spus si colegii, doar daca dai jos scutul de la rezervor. Il observi imediat, in spatele rezervorului.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cristiloco View Post
                  Salut
                  Si eu trebuie sa strang un pic frana de mana , dar eu nu am saboti pe spate ci discuri cu placute si ABS-ul este dupa cate stiu eu tot pe spate pozitionat.
                  Cred ca este ca si la alte modele de masini , operatiunea se poate face prin strangerea piulitei de pe cablu langa roata spate.
                  Inca nu m-am uitat sub masina dar ma uit si revin.
                  Salutare!
                  ABS- anti-lock braking system. ABS-ul e disponibil pe toate cele patru roti, indiferent daca franarea se face pe disc sau pe tambur.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by LauLaur View Post
                    Salutare!
                    ABS- anti-lock braking system. ABS-ul e disponibil pe toate cele patru roti, indiferent daca franarea se face pe disc sau pe tambur.
                    Intradevar ABS-ul intra pe toate rotile, dar eu
                    ma refer la faptul ca ABS-ul este pozitionat pe spate , (doar la placutele din spate).
                    Daca schimbi placutele din fata poti baga pistonul inapoi prin presare , daca schimbi placutele din spate, nu poti baga pistonul inapoi decat cu presa speciala prin infiletare, din cauza faptului ca acolo se afla pozitionat ABS-ul.
                    Asa am patit la toate masinile...poate ma insel.
                    Last edited by cristiloco; 12-07-2011, 12:37 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cristiloco View Post
                      Intradevar ABS-ul intra pe toate rotile, dar eu
                      ma refer la faptul ca ABS-ul este pozitionat pe spate , (doar la placutele din spate).
                      Daca schimbi placutele din fata poti baga pistonul inapoi prin presare , daca schimbi placutele din spate, nu poti baga pistonul inapoi decat cu presa speciala prin infiletare, din cauza faptului ca acolo se afla pozitionat ABS-ul.
                      Asa am patit la toate masinile...poate ma insel.
                      Scuze dar te inseli! Abs-ul reprezinta un sistem menit a impiedica blocarea rotilor la franare. Practic, totul consta intr-o eliberare a presiunii lichidului hidraulic din sistemul de franare, prin cateva valve. Exista o pompa ABS ce are in componenta valvele de care vorbesc, de obicei montata in compartimentul motorului, controlata de un modul electronic care primeste informatii despre viteza fiecarei roti. Nu exista Abs pozitionat unde spui tu. Nu stiu la ce te referi....
                      Pentru mai multe detalii urmareste linkul, deja deviem de la subiect.... http://ro.wikipedia.org/wiki/Sistem_...a_ro%C8%9Bilor
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by cristiloco View Post
                        Intradevar ABS-ul intra pe toate rotile, dar eu
                        ma refer la faptul ca ABS-ul este pozitionat pe spate , (doar la placutele din spate).
                        Daca schimbi placutele din fata poti baga pistonul inapoi prin presare , daca schimbi placutele din spate, nu poti baga pistonul inapoi decat cu presa speciala prin infiletare, din cauza faptului ca acolo se afla pozitionat ABS-ul.
                        Asa am patit la toate masinile...poate ma insel.
                        Gresit colegule !!!intradevar la majoritatea modelelor cu sau fara abs pistonasele din spate intra si ies din etrier printr-un filet ca un melc trebuind o presa speciala pentru a comprima pistonasele !asta nu inseamna ca abs-ul e pe spate !forumul e pentru a te infoma si pentru a intreba ma irita grozav asa zis mecanicii cu idei fixe de astea naspa
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alexcristian200 View Post
                          Gresit colegule !!!intradevar la majoritatea modelelor cu sau fara abs pistonasele din spate intra si ies din etrier printr-un filet ca un melc trebuind o presa speciala pentru a comprima pistonasele !asta nu inseamna ca abs-ul e pe spate !forumul e pentru a te infoma si pentru a intreba ma irita grozav asa zis mecanicii cu idei fixe de astea naspa
                          Salut
                          Alex nu vad ce anume te irita la ceea ce eu am scris?
                          Era pur si simplu o parere cu referire la o constatare gresita, nu sunt mecanic si nici nu i-mi doresc, plus ca expresia " Poate ma insel " nu era nici pe departe ironica!
                          Nu inteleg de ce ai fost asa de iritat de postul meu?
                          Scuze pentru offtopic.
                          PS: multumesc pentru explicatie!
                          Last edited by cristiloco; 12-10-2011, 17:11 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Probleme frana mana

                            Am scris aici sa nu mai deschid un topic nou.
                            Ieri mi-a facut prima oara figura, dar si-a revenit repede. Azi nu si-a mai revenit...
                            Despre ce e vorba?
                            Parcarea mea, gratie lui cel "care este" si-mi ia banii anual ptr. ea, are un prag de circa 10 cm. Ca sa intru pe locul de parcare trebuie sa urc acel prag, dand cu spatele (marsalier) si dintr-o parte. Azi m-am chinuit o gramada sa fac asta ptr. ca, de la sine, frana de mana se activeaza exact cand prima roata (cea din dreapta spate) urca pragul. Ieri si-a revenit cand am miscat masina 1 m in fata. Azi... nu. Se ridica de cur ca naiba si nu o mai misti. Mi-a luat 20 minute sa parchez...
                            Evident cand preseaza sabotii, nu mai poti trage frana de mana. E teapana... si daca insisti se aprinde becul de frana diin bord. Altfel nu. Eu oricum nu folosesc frana de mana deoarece am cutie automata (pun selectorul pe "P" si gata. Nu o poti misca).
                            Intrebarea mea este: ce dracu se intampla? Cablul nu ar fi rupt, ptr. ca frana merge in mod normal. De agatat nu vad in ce-ar agata... sa se fi intamplat ceva cu sabotii? Daca s-a intamplat de ce nu se aude in mers?
                            A mai intalnit cineva asa ceva?
                            Last edited by adip1962; 03-08-2014, 12:10 PM.
                            Chiar imi place masinuta asta!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adip1962 View Post
                              Am scris aici sa nu mai deschid un topic nou.
                              Ieri mi-a facut prima oara figura, dar si-a revenit repede. Azi nu si-a mai revenit...
                              Despre ce e vorba?
                              Parcarea mea, gratie lui cel "care este" si-mi ia banii anual ptr. ea, are un prag de circa 10 cm. Ca sa intru pe locul de parcare trebuie sa urc acel prag, dand cu spatele (marsalier) si dintr-o parte. Azi m-am chinuit o gramada sa fac asta ptr. ca, de la sine, frana de mana se activeaza exact cand prima roata (cea din dreapta spate) urca pragul. Ieri si-a revenit cand am miscat masina 1 m in fata. Azi... nu. Se ridica de cur ca naiba si nu o mai misti. Mi-a luat 20 minute sa parchez...
                              Evident cand preseaza sabotii, nu mai poti trage frana de mana. E teapana... si daca insisti se aprinde becul de frana diin bord. Altfel nu. Eu oricum nu folosesc frana de mana deoarece am cutie automata (pun selectorul pe "P" si gata. Nu o poti misca).
                              Intrebarea mea este: ce dracu se intampla? Cablul nu ar fi rupt, ptr. ca frana merge in mod normal. De agatat nu vad in ce-ar agata... sa se fi intamplat ceva cu sabotii? Daca s-a intamplat de ce nu se aude in mers?
                              A mai intalnit cineva asa ceva?
                              Salut,eu am patit de cateva ori,dar numai cand a stationat adica cand nu am folosit-o perioada indelungata ,o luna sau chiar mai mult cand dau sa plec prima oara nu deblocheaza spatele se ridica in sus,pun decateva ori in D si iar in R si apoi cade deodata si apoi nu mai are nimic pana nu o las prea mult iar,am tot zis ca ma duc cu ia la servis dar n-am ajuns,cand vad ca merge bine nu imi mai arde.Sper sa o rezolvi si te rog sa imi spui si mie care a fost problema,o zi buna...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF