Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce fel de antigel punem in motoarele de pe w168(A170 CDI) ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut, am si eu aceeasi problema cu un A 170 CDI (W168) model 2000, cu aer conditionat.

    Vasul de lichid de racire este gol golut si nu stiu care este cantitatea minima si cea maxima, nu scrie nicaieri. Am citit mai sus ca volumul este de 5 litri din care 2.5 trebuie sa fie antigel, restul apa. E corect asa?

    Acum, stiam ca se baga lichid de racire..care nu necesita si apa, dar poate ma insel. Asa ca tot 2.5 litri pun? De care? Verde, albastru? Pe ebay si alte site-uri similare vad ca toate sunt albastre pentru versiunea asta de motorizare.

    Va multumesc!

    Comment


    • #17
      Aveti vre-o idee daca acest radiator este cel ”original” al masinii, sau o fi fost schimbat cu ceva mai micuţ de catre fostul proprietar? Am impresia ca acel spaţiu din partea stanga ar fi trebuit sa fie ocupat tot de radiator.....

      Comment


      • #18
        Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, vehical ID, Vin Number. Know your car, DIY checks and inspection. oil, water, battery, brake fluid, screen wash, weekly checks,

        &
        Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Components, Cooling systen, drain and refill , frequency, application, procedure. Hazards


        Felicitari ptr. motorul curat!
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #19
          Merci, incerc sa-l mentin cat de cat curat, macar atat că la functionare...mai lasa de dorit!
          Vazusem si eu acel site, iar faza e ca acolo se vorbeste de un a class 160 cu aer conditionat pe cand al meu e un 140 fara aer conditionat.
          Oricum nu am avut probleme cu racirea sau mai stiu eu ce alte minuni, eram doar curios daca mai au si altii asemenea hal de radiator! )

          Comment


          • #20
            Eu zic ca acel radiator este o adaptare.

            Referitor la posturile anterioare pentru cei care intrebau referitor la acel surub de la blocul motor(surubul de scurgere de antigel) atasez cateva poze si detalii: in spatele planetarei dreapta, in dreptul serpisorilor, galeria de evacuare. Pozele sunt facute din fata sub masina. Acel surub eu nu am reusit sa il desfac, capul de imbus 6mm fiind rotunjit. Si o poza cu surubul de la radiator, care in poza mea este rupt. Tocmai l-am schimbat cu unul nou.
            Sper sa va ajute.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              Tot ce-i posibil, oricum eu cand am schimbat antigelul am mers dupa indicatiile de aici http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.43.htm si am gasit acel surubel rosu de plastic ... identic cu ce era prezentat şi pe site, de aceea am fost putin nedumerit, nu stiam daca e radiator original sau o fi fost luat de pe alta masina si montat la mine.
              Oare o sa trebuiască sa-mi caut un radiator mai mare, sau sa-l las asa?

              Multumim pentru indicatiile referitoare la localizarea acelui surubel de evacuare de pe bloc. Pacat ca nu au venit mai devreme pentru ca si eu am avut de schimbat antigelul anul acesta si nu am reusit sa dau de el, in consecinţă am evacuat doar pe la buşonul roşu de sub radiator.

              Comment


              • #22
                Problema la mine a fost ca nu am reusit sa desfac acel surub. Capul s-a rotunjit, si loc de acces pentru alte chei "adaptabile" nu este acolo. Si si eu a trebui sa fac la fel ca tine. Am schimbat antigelul doar din radiator. Am adaugat antigel concentrat si acum am antigel care rezista la 43 grade, si mai trebuie sa il scad putin sub 40, ca sa fie eficient si vara, pentru racire.

                Comment


                • #23
                  Probabil ar fi trebuit sa incercati sa-l slabiti atunci cand motorul era fierbinte, eventual sa-i dati putin spray wd-40 cu o zi inainte....zic si eu asa, acum oricum faza e consumata!
                  Antigelul concentrat nu afecteaza garniturile sau mai stiu eu ce pe acolo? Din ce am citit pe sticlele de la antigel, se preciza acolo ”a nu se folosi decat diluat”. La 2 L antigel am bagat 1,5 L apa distilata. Probabil s-a mai diluat cu apa din bloc...totusi sper sa nu apara problene la iarna cand vor fi - 20°C !
                  Last edited by collemann; 12-02-2014, 20:33 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF