Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

dimensiune cauciucuri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Singurul confort mi-l ofera cauciucurile de iarna, sunt mai moi, se simte si la franare elasticitatea lor, dar confortul tot nu e ce imi doresc.
    Simt si cele mai mici neregularitati de pe sosea, sa nu mai zic de canalizari, de o groapa autohtona nici nu vreau sa vorbesc...parca nu ar avea suspensie.
    215/45/15 are ~ acelasi diametru (-1mm) ca 195/50/15, avantajul il are datorita faptului ca te salveaza in cazul gropilor.Fiind mai lat ai sansa sa nu intri cu tot cauciucul/roata in groapa.Numi vine explicatia in cap, dar intelegi ce vreau sa zic.
    Partea proasta cred ca va fi la urmele lasate de tiruri, sa danseze spatele putin.

    Pe fata un diametru mare cu balon mare si latime asemeni, va da o senzatie de elasticitate a directiei, parca putin "intarziata", dar placut la condus pe drumurile noastre in comparatie cu "setarile default".
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Salut
      am calculat si a iesit asa ceva:

      Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
      195/60-15 117mm 308mm 615mm 1932mm 518 0.0%
      195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -6.3%

      da nu inteleg, ce este Revs/KM ? si care este diferenta

      si inca o intrebare, la w168 '99, este aratat ca standartul este 195/50-15, dar cind am luat automobilul si pin acuma, stau 195/60-15, si parca normal merge, nu inteleg diferenta
      Last edited by kacktuss; 01-20-2012, 19:31 PM.

      Comment


      • #18
        Originally posted by kacktuss View Post
        Salut
        am calculat si a iesit asa ceva:

        Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
        195/60-15 117mm 308mm 615mm 1932mm 518 0.0%
        195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 -6.3%

        da nu inteleg, ce este Revs/KM ? si care este diferenta

        si inca o intrebare, la w168 '99, este aratat ca standartul este 195/50-15, dar cind am luat automobilul si pin acuma, stau 195/60-15, si parca normal merge, nu inteleg diferenta
        Salut!
        Revs/km inseamna rotatii / kilometru. Daca privesti atent cifrele rezultate din comparatie ai sa vezi care este diferenta intre inaltime, raza, diametru, circumferinta, nr. de rotatii pe km. Tu, indiferent ce cauciucuri ai avut pe masina trebuie sa folosesti pe cele inscrise in acte(certificat de inmatriculare)
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #19
          Originally posted by LauLaur View Post
          Salut!
          Revs/km inseamna rotatii / kilometru. Daca privesti atent cifrele rezultate din comparatie ai sa vezi care este diferenta intre inaltime, raza, diametru, circumferinta, nr. de rotatii pe km. Tu, indiferent ce cauciucuri ai avut pe masina trebuie sa folosesti pe cele inscrise in acte(certificat de inmatriculare)
          pai daca ma gindesc logic, cu rotile care sunt inscrise in acte fac mai multe rotatii pe km, si inseamna ca consumul este mai mare. Asa ca mai bine stau cu 195/60 mai putine rotatii

          Comment


          • #20
            Originally posted by kacktuss View Post
            pai daca ma gindesc logic, cu rotile care sunt inscrise in acte fac mai multe rotatii pe km, si inseamna ca consumul este mai mare. Asa ca mai bine stau cu 195/60 mai putine rotatii
            Gandeste-te ca instrumentele de bord iti vor indica eronat viteza de deplasare, diferenta este destul de mare. Din cauza asta poti avea probleme cu "organele de control", mergand pana la suspendarea talonului.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Incearca sa respecti ce scrie in talon, sau macar ce recomanda producatorul, chiar daca nu sunt specificate in talon toate dimensiunile; dar poti merge la un service autorizat RAR pentru a iti da lista intreaga recomandata de producator si sa iti puna pe ea stampila RAR(astfel eviti problemele daca pe masina nu ai ce scrie pe talon, dar ai o dimensiune din lista data de producator)
              Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
              https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

              Comment


              • #22
                Anvelope de iarna ...vara?!!

                Salu!

                Am luat masina cu cauciucuri de iarna.
                Nu pot sa iau acum anvelope pt vara.
                Este riscant sa mai merg cu cele de iarna?!
                Mi-a spus un sofer ca este ok, ca asa merg ei toata vara cu cele de iarna si este super OK?!! Vorbeau de un chevy.
                ma intreb nu se uzeaza cele de iarna rapid vara?!!
                si nu este periculos?

                Inca o intrebare va rog: ce parere aveti de anvelopele de la Second hand de la dezmembrari?!!! Este OK sa-mi cumpar SH pt vara.
                masina am luat-o pe 16.03.2012 , carnetul pe 29.02.2012.
                Deci sunt cel mai ...mare incepator nu stiu nimic .
                Sper sa invat sa ma descurc fara evenimente nedorite.

                Multumesc

                cu stima,

                Comment


                • #23
                  Salu' si tie!
                  Masina n-are nimic daca mergi cu gumele de iarna, insa e pacat de ele, se vor uza mai rapid si vei simti asta iernile urmatoare (presupunand ca-s noi).
                  Evident ca nu e "periculos".
                  Eu unul sunt impotriva anvelopelor second hand, mai bine noi din gama buget (insa NU chinezesti, preferabil d-astea de prin Europa Centrala si de Sud Est - Debica, Kormoran, Gislaved etc). Asta daca nu-ti permiti o anvelopa mai buna (Michelin, Conti, GY, Dunlop,Pirelli etc). La dimensiunile tale (presupun ca ai A Classe), nu-s deloc scumpe...
                  Cauta un DOT cat mai recent. O initiere in domeniu gasesti aici: http://www.anvelopeweb.ro/help
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc !

                    Comment


                    • #25
                      Salutare. Din experienta proprie pot spune ca cele de iarna la temperaturi mai mari decat cele pentru care au fost "programate" rezulta o moliciune a acestor cauciucuri si se simte la frana. Pe pielea proprie am simtit si scartaie si consuma si mai mult pentru ca au aderenta mult mai mare.
                      Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

                      Comment


                      • #26
                        Salut,referitor la anvelope la mine in cartea de identitate scrie;195/50/15/82T;205/45/16/83H;185/55/15,pe C.I.,nu scrie nimic,din aceasta cauza am pe masina 205/55/16 de iarna,cauciucuri de vara cand vor fii bani,pana atunci ii place si cu astea.Stima

                        Comment


                        • #27
                          Ce parere aveti de 195/70 R15 ?, de vara. E cu 7 cm mai inalta decit 195/50 R15 ca in carte si posibil sa nu se mai simta crapaturile din asfalt si nici bordura sa nu se mai atinga. Are cineva aceasta marime pe masina ? Inconveniente de ordin tehnic ?

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF