Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Opiniile voastre cu privire la A-Class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by flavyus1987 View Post
    E bun pana iti bagi ghiarele in el.DAca nu e intretinut corect devine o pacoste.Dar are un consum fenomenal.Am Loganul de firma, 1.5dci 65cp, care are consum mediu 4.7-4.9%.
    Off topic.
    Acum mai multi ani, Ford, Peugeot si Fiat au pus bazele unui motor nou pe motorina. Ford i-a spus Duratorq, Peugeot - HDI, iar Fiat - nu mai stiu. Apoi fiecare firma si l-a imbunatatit cum a stiut ea. Si pana in prezent, din cate stiu eu, a ramas cel mai bun motor diesel.
    Personal, am facut 1000 km (fara sa se aprinda becul in bord, in Romania, nu pe autostrada) cu un motor Duratorq, 1,6 l, 90 cp, ceea ce inseamna un consum de sub 4 l/100 km, viteza medie pe GPS fiind in jur de 67 km/h. Concret, am mers in afara in jur de 90-100 km, in depasiri 120-130 km/h, iar in oras cu viteza regulamentara.
    Parerea mea este ca un consum redus depinde foarte mult de experienta soferului, si mai ales de modul in care isi dozeaza accelerarile si franarile. Dar asta-i altceva...
    Fiecare firma are strategia ei, iar daca Mercedes vrea un motor Renault, sunt sigur ca nu va ramane la fel, iar nemtii il vor imbunatati semnificativ. Pana la urma a cumpara un motor poate insemna ca poate vor numai blocul motor, nu? Sau fara chiulasa, sau...

    Revenind la topic, intotdeauna am apreciat ca masina cea mai buna este cea care o ai. Iar A140, pana in prezent nu m-a dezamagit. Cel putin la drumuri lungi. Poate ca a mea consuma mai mult (un pic peste 7 l/100 km cu aerul pornit la drum lung, viteza fiind circa 120 km/h), dar MB nu e o masina ptr. oricine. Oricat de veche ar fi...
    Poate nu e prea stabila cu vantul din lateral. Dar aici trebuie sa revenim la clasa ei. Si cum bine spunea un antevorbitor, nu poti compara masini din clase diferite, ptr. ca segmentul de clienti, caruia i se adreseaza, este diferit.

    Referitor la noile MB, nu uitati ca este criza. Iar firmele serioase trebuie sa se alinieze la ea ca altfel pierd. Este normala scaderea consumului si a preturilor de intretinere, inclusiv piesele. Pe de alta parte, veti observa ca tehnologiile isi spun cuvantul. Puterile motoarelor cresc, consumul scade, piesele de schimb sunt mai bune calitativ. Parerea mea!
    Last edited by adip1962; 07-10-2013, 07:19 AM.
    Chiar imi place masinuta asta!

    Comment


    • Fiecare firma are strategia ei, iar daca Mercedes vrea un motor Renault, sunt sigur ca nu va ramane la fel, iar nemtii il vor imbunatati semnificativ.
      Cum spuneam mai sus, dl. Adi, "Propulsorul 1.5 dCi de pe noul A-Klasse va fi produs de Renault la uzina sa din Valladolid, Spania. De aici, el va fi expediat la Rastatt în Germania, unde mecanicii Mercedes modifică aproximativ 50 de componente, printre care alternatorul, intercooler-ul şi compresorul climatizării."
      In consecinta nu-i tocmai un transplant...
      Sursa- http://www.automarket.ro/stiri/noul-...dci-44691.html
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Am facurt un drum la Sighetul Marmatiei... Ceva peste 1200 km. Medie orara totala - 54,1 media miscarii - 59,4, timpul miscarii - 20,11 ore. Pana acum nu am mers asa de mult cu buburuza...
        Impresii:
        - peisajul cum treci de Tg Mures/Reghin spre nord devine ireal. Fericiti cei ce locuiesc pe acolo!
        - drumul este pe alocuri in reparatie. In rest drumurile sunt bune si mai putin bune. Dar nu proaste.
        - oricum din cauza denivelarilor, uneori se mai pierde din aderenta... si atunci incepe sa palpaie bordul. Cred ca are efect, mai ales ca amortizoarele mele de pe fata sunt duse.
        - consum mediu: 6,4 l benzina - din cea scumpa de la Petrom, de 99 - la 100 km. O viteza mai mare a fost posibila doar pe anumite segmente de pe drumul Brasov- Sighisoara sau Ploiesti-Comarnic. Clima a fost pornita maxim 300 km din cei 1200.
        - e destul de complicat pentru o masina cu cutie automata sa accelereze in urcare pe serpentine. Si... dureaza! Recomand sa folositi facilitatea secventiala. De asemenea, pe coborari, e mai bine sa folositi partea secventiala, decat sa stati cu piciorul pe frana. Si asa o folositi, dar mai putin...
        - pe ploaie la munte (nord de Bistrita), fara activarea functiei de dezaburire/incalzire a parbrizului nu m-as fi descurcat.
        - Fara amortizoare e cam naspa pe drumuri denivelate.
        In concluzie pot spune ca un A140 de 15 ani, chiar si fara amortizoare, se comporta la drum intins foarte bine. Desi nu am putut gasi o pozitia a soferului foarte comoda, nu am avut probleme cu spatele.
        In rest... nu am ce reprosa sau lauda.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • De acord cu adip1962 la denivelari si amortizoare duse (ale mele de spate sunt duse). Nu foarte confortabil (spre DELOC)

          Ieri am fost si eu pe o portiune Fagaras - Rupea (jud. Brasov) si de-am mai luat o groapa (e PLIN) m-a strafulgerat la inima. De consum sunt relativ multumit, desi n-am facut plin-plin, se comporta destul de bine, nu-i foarte mancacioasa si eu merg relativ putin.

          Pozitia de condus e OK, confortabila. Mama zice ca e cea mai confortabila masina in care a mers... (a mers si in Audi, Renault, Ford).

          Minusuri n-am ce sa-i aduc... Chiar nu ma pot gandi, deocamdata. Am 3 luni de mers cu ea, am facut aproape 3000km si n-am probleme.

          Sunt super multumit.

          Mercedes-Benz!
          proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

          Comment


          • Prima generatie pana cand a fost fabricat ,si a doua generatie din ce an se fabrica? Multumesc pentru raspuns anticipat.

            Comment


            • Primul model W168

              '97 - '00
              facelift '00 - '04
              proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

              Comment


              • W168 '98-'05 __facelift din 03.2001
                w169 '05 -->
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • Am mers cu ia pe 1 Octombrie pe autostrada era un vant de zburau,paravanturile alea verzi de pe autostrada cine a prins vremea aia nu o uita,si vreau sa spun ca masinuta a stat foarte bine pe sosea,fata de alte masini care nu mai treceau de suta,sunt foarte multumit.

                  Comment


                  • inchidere automata oglinzi

                    Buna, cum setez din calculator inchiderea oglinzilor o data cu inchiderea masinii la un clasa A, mi-am schimbat bateria si s-a resetat tot, am tot butonat sa gasesc optiunea dar nu am reusit, va multumesc!

                    Comment


                    • Originally posted by droiman View Post
                      Buna, cum setez din calculator inchiderea oglinzilor o data cu inchiderea masinii la un clasa A, mi-am schimbat bateria si s-a resetat tot, am tot butonat sa gasesc optiunea dar nu am reusit, va multumesc!
                      La discuţii despre model postează, nu aici!

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • Originally posted by websun View Post
                        Eu am avut un e46 318i facelift, acum am un 140.

                        fara sa exagerez mi se pare mult mai reusit a class, spatiul in interior e mult mai mare, iar motorul fiind mai simplu nu e asa puternic insa categoric este mai fiabil.
                        Sunt foarte multumit de masina, sper sa nu-mi cada debitmetru sa schimb ecu.
                        si eu am avut E46 318i non-facelift cu suspensie sport, acum A160 LWB , e la fel de rigida ca Bmw-u deci cu astea sunt obisnuit , ca spatiu interior clar LWB este mult mai mare, ce imi place ca baga caldura foarte repede.

                        cu fiabilitatea sper sa n-am probleme masina are doar 58.800 km in prezent.

                        Comment


                        • Ma inscriu si eu in discutie, cu argumentul ca este normal sa bage rapid caldura, in conditiile in care masina este prevazuta cu sistem suplimentar de incalzire.

                          Si eu sunt foarte multumit ca se incalzeste asa repede, practic pana curat parbrizul si geamurile laterale din fata, motorisca deja baga un aer caldut.
                          Drumuri bune, ganduri si mai bune!

                          Comment


                          • Originally posted by conels View Post
                            ... in conditiile in care masina este prevazuta cu sistem suplimentar de incalzire.

                            Si eu sunt foarte multumit ca se incalzeste asa repede, practic pana curat parbrizul si geamurile laterale din fata, motorisca deja baga un aer caldut.
                            Poti da detalii? Ai ceva sistem suplimentar ca optiune?

                            Comment


                            • Unele CDI-uri au Webasto (sistemul de incalzire suplimentar). Sau toate?
                              proud owner of "Jeanette" - A160 W168, Elegance, 102 hp, anul 2000

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF