Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Model bec pentru A-classe{xenon/faza scurta}

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dar, dupa cum am spus si mai sus, mai este si o metoda mai simpla, cumparat kit lupe bixenon (cauta pe google), sunt diverse marimi si dimensiuni si nu trebuie o interventie atat de radicala. Adica: se da sticla jos, se monteaza lupa, care intra in doclul becului si se ataseaza in partea din spate o piulita, se regleaza, se strange . . . se monteaza la loc sticla si gata. Asa ai lupa bixenon.
    Costul nu este foarte mare, 250 . . . 300lei setul depinde de marime, daca intra sau nu. Eu stiu ca sunt cel putin trei marimi de lupe.
    A-s da un site, dar sa nu se interpreteze, la ei am gasit cel mai bun pret.
    Eu am preferat metoda mai complicata datorita calitatii crescute a lupelor, plus ca pe becuri philips originale 35w, ce deja le-am luat de pe ebay la 15 euro setul, second, pot pune linistit balasturi de 50w.

    Comment


    • #17
      Eu am o singura intrebare: reglajul de faruri cum e? Reglajul din interior mai functioneaza?

      Comment


      • #18
        Desigur ca functioneaza, nu este afectat nici un alt sistem din far, reglajul este necesar mai ales acum cand lumina e mai buna, daca iau persoane in masina sau daca o incarc trebuie sa compensez din acel reglaj pentru ca altfel i-am spart pe cei care vin din fata , e ca si cum le-as da faza lunga. Acel reglaj putin il folosesc, ma refer la cei care au halogen, pe multi i-am injurat in trafic cand ma orbeau cu faza scurta, prostul fiind cu masina incarcata nu stia el ce face butonelul acela. La masinile mai recente, cu lupe din fabrica, au sistem automat pentru compensare al nivelului, inclusiv pentru rampa si panta, si desigur unele si pentru curbe.

        Comment


        • #19
          Interesant. Daca si asta functioneaza, si se pot regla ok, este o treaba super!

          Felicitari!

          Comment


          • #20
            Ptr. cine e mai stramtorat, o varianta ar fi si asta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/9...u-doar-17-ron/

            Dar, in cazul meu, geamurile sunt inca bune! Deci tot niste becuri mai priocopsite ar trebui...
            Chiar imi place masinuta asta!

            Comment


            • #21
              Nelamurire !

              Originally posted by pantera_roz99 View Post
              Nu le-am polisat, sunt faruri de la modelul cu facelift, le-am cumparat cu 200 lei amandoua, avand urechea de prindere de langa radiator rupta, fiecare, fiind simplu de reparat . . . lupele 150 lei(de la faruri deteriorate), Hella parca . . . se gasesc pe Volvo, MBZ si inca ceva modele, deci sunt de calitate, un set de becuri D2S chinezarii (pentru teste, dar merg foarte bine) si ceva timp liber de care nu prea dispun.
              Merg cu ele din toamna, si sunt foarte multumit, lumina este uniform dispersata, ceea ce la xenonul H7 nu era, plus nu ii orbesc pe altii.
              Cel mai fai lucru e ca acum am pe lupa si faza scurta si faza lunga, fiind in exterior, iar in interior a ramas ceata si desigur faza lunga originala, pe modelul acesta de far fiind in interior bec H4, si asa am 2 faze lungi, ceea ce nu e de loc de neglijat
              Salutare,

              Nu inteleg cum controlezi ambele faze lungi ! Pe mine m-ar interesa sa-i pun doar pe faza scurta xenon dar cu lupa. Am gasit ceva incepand de pe la 250 ron dar as mai vrea niste sfaturi de la voi. Mentionez ca e un A140 din 98.

              Multumesc!

              Comment


              • #22
                Faza lunga in cazul lupelor bi-xenon este controlata de un electromagnet care in momentul declansarii din maneta de la volan a fazei lungi acesta ridica clapeta din interiorul lupei lasand toata lumina sa treaca prin lupa.

                Mai jos am atasat si opera mea, ulterior am taiat si partea din semnalizarea de sus cu flexul ca sa fac loc lupei ca imi batea prea in jos lumina urmand sa achizitionez un kit xenon si un set de faruri FL ca sa pun sticla clara peste ele.



                Costuri: Spray negru mat - 5 Lei, Kit lupe (morimoto pareau a fi) + ornamente (totul SH) - 70 Lei, set becuri h1 - 16 lei.

                Instructiuni: se scoate becul h7 de pe faza scurta, se scoate tablita aia de protectie din fata, se ia flexul si se taie in partea de sus cat sa incapa lupa (atentie la tablita ce vine deasupra becului).. neavand un flex la indemana am decupat cu patentul (cu multa rabdare si chin) iar apoi ca sa ajung la nivel in apropierea soclului am folosit o hartie abraziva cu o granulatie mare pana partea de sus a ajuns la un nivel cu restul farului.
                Dupa aceasta munca, se pun lupele, se infileteaza in soclul becului, se pun accesoriile pentru lupa, se pune plusul de la becul h7 pe becul h1 iar minusul de la mufa se poate lega de clema de prindere a becului h1 in lupa. Electromagnetul pentru declansarea fazei lungi se leaga pe plusul si minusul de la faza lunga din far. Se testeaza farul si apoi se monteaza inapoi.

                PS.: Ulterior am taiat si din semnalizare deoarece lupa era prea aplecata in jos si trebuia sa-i fac loc in partea de sus sa o pot ridica.

                Parerea mea personala, inainte sa faceti aceasta operatiune, faceti rost de un far facelift deoarece acesta este mai pretabil pentru astfel de operatiuni.
                Last edited by CiprianT; 07-13-2015, 09:55 AM.

                Comment


                • #23
                  Salut,

                  Sã mã bag și eu în seamã...

                  Stiam cã orice modificare a instalației de iluminat e ilegalã. Rog sã mã corectați dacã greșesc. Eu mi-am trântit pe faza scurtã una pereche Osram Night Breaker. Le-am schimbat cu Silverlight pentru cã sincer mi se par prea tari. Zic și eu cum mi-a zis un coleg: "Încercați cu Osram Nightbreaker, dacã nici cu ãla nu vedeți, meritã sã consultați un oftalmolog".
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF