Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare jante

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reconditionare jante

    Va salut!
    Am observat ca pe forum nu exista nici un topic de genu asta si presupun ca mai exista persoane care si-au zgariat o janta sau mai multe si ar dori sa alfe mai multe despre cum ar putea sa le faca sa arate ca noi.

    Eu am pe CL203 meu jante Alshain Incenio Designer pe 17. Doua dintre ele sunt zgariate cam tare si sincer cam strica tot farmecul masinii. M-am gandit sa achizitionez doua noi dar nu prea se merita fiind 300 euro bucata. Asa ca recurg la varianta a doua si anume reconditionare ( sper sa fie posibil).

    Va rog sa postati aici daca a incercat cineva pana acum sa-si repare o janta sau daca stiti vreun service bun care face asemenea operatii in Bacau in cazul meu sau Iasi.

    Jantele mele - mentionez ca nu am facut eu zgarieturile ( asa am luat-o )
    Last edited by mihnea_X; 06-25-2009, 11:50 AM.

  • #2
    Imposibil! De ce daca ti s-a zgariat o janta, casco ti-o schimba? Crezi ca nu ar apela si ei la reconditionari daca ar fi posibil? (ma refer doar la cele de aliaj)

    Comment


    • #3
      Jantele se reconditioneaza adica se sudeaza ,se indreapta ,se incarca si se vopsesc deci vorbeste cu un vopsitor daca nu sunt foarte afectate !
      Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
      Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
      ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mercedes-Benz View Post
        Jantele se reconditioneaza adica se sudeaza ,se indreapta ,se incarca si se vopsesc deci vorbeste cu un vopsitor daca nu sunt foarte afectate !
        De sudat nu e cazul ca nu sunt fisurate sau crapate. Cred ca ar trebui data vopseaua jos de pe ele, incarcate cu pasta si apoi vopsite si lacuite din nou. Dar acum nu stiu daca mai ies ca inainte.

        Cat despre casco, nu am deocamdata dar intentionez sa ii fac dupa ce o pun la punct!

        Sau mai e o varianta....second hand din germania alte 4 bucati la fel si le vand pe astea.

        Comment


        • #5
          Stiu eu un tip care reconditioneaza jante... le vopseste prin camp electrostatic (powder coating). Deci tipul face minuni . Nu se compara cu vopsirea normala. Si eu doresc sa imi revopsesc jantele la el, numai ca mi-a zis sa il caut peste o luna... . Daca tipul e de acord, voi posta datele lui pe forum.
          * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
          * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


          In trecut:
          2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
          2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
          1999 Peugeot 106 1.4i

          Comment


          • #6
            Jantele din aliaj se pot reconditiona foarte simplu cu kit auto si rabdare ,pentru ca e migaleala la polizarea suprafetei zgariate,apoi ai nevoie de o vopsea buna.Succes.

            Comment


            • #7
              Revopsire la un atelier profesional de vopsitorie, cu uscare la cuptor. In anumite situatii, cand jantele sunt mai deteriorate, ceeea ce nu e cazul jantelor dvs., se procedeaza la sablare, pentru indepartarea totala a vopselei. Recomand vopsirea tuturor celor patru jante, pentru a nu se vedea diferente de nuanta, luciu, etc. Vopseaua trebuie sa fie un argintiu deschis lucios, si lac peste. Daca revopsirea este bine realizata , jantele ies ca noi. Nu se merita sa cumparati altele, daca totul se rezuma doar la zgarieturi. Succes !
              Last edited by AMG style; 06-26-2009, 20:59 PM.

              Comment


              • #8
                Multumesc de sfaturi!
                M-am interesat si pe net si am gasit niste baieti la Sf Ghoeghe care se ocupa de reconditionari de jante dar ei le fac prin sablare cu alice de metal si apoi le vopsesc. Mi se pare cam dura procedura cu sablarea si nu cred ca mai ies asa de fine ca inainte.
                Asa ca am vorbit cu un vopsitor si le duc la el, le da cu smirghel, apoi umple cu putin chit unde e nevoie si apoi le vopseste. O sa le fac pe toate 4 ca sa nu existe diferente de nuanta si totul ma ajunge 200 lei.
                Saptamana viitoare le duc si cand sunt gata o sa le fac cateva poze si le postez.

                Comment


                • #9
                  Va salut din nou!
                  Am reusit sa rezolv cu jantele. Nu a fost nevoie de indreptat ci doar de slefuit cu smirghel apoi incarcate cu chit, vopsea si apoi lac.
                  Eu unul sunt foarte multumit cum au iesit. Nu le-am vopsit in camp eletrostatic si nici nu au stat in cuptor, le-am lasat 3 zile sa se usuce bine si maine o sa merg sa pun un set nou de anvelope. Sper sa nu le strice astia cand pun caucicurile pe ele pentru ca atunci cand le-am dejantat au ramas urme semnificative de la levier.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mihnea_X View Post
                    Va salut din nou!
                    Am reusit sa rezolv cu jantele. Nu a fost nevoie de indreptat ci doar de slefuit cu smirghel apoi incarcate cu chit, vopsea si apoi lac.
                    Eu unul sunt foarte multumit cum au iesit. Nu le-am vopsit in camp eletrostatic si nici nu au stat in cuptor, le-am lasat 3 zile sa se usuce bine si maine o sa merg sa pun un set nou de anvelope. Sper sa nu le strice astia cand pun caucicurile pe ele pentru ca atunci cand le-am dejantat au ramas urme semnificative de la levier.
                    Mie imi pare treba buna facuta acolo, mai ales ca sunt lucrate toate.

                    As avea totusi o observatie pentru viitor (sper sa nu mai ai nevoie), sau pentru alti colegi in aceeasi situatie - atunci cand descaltati o Janta nu se vor mai potrivi neam pe plumbii vechi la echilibrat asa ca daca tot va apucati de reconditionat, dati si plumbii jos de pe ele sa fie treaba completa

                    P.S. Nu stiu la ce vulcanizare (Service Roti) mergi tu dar nu e normal sa bage aia levierul in ele ca suntem in anul 2009 iar tehnologia a mai evoluat un pic...
                    W203 - 2001

                    Comment


                    • #11
                      Plumbii i-am dat jos cand am pus cauciucurile noi si le-am echilibrat pe toate. Cat despre vulcanizare cam toate au acelasi sistem de dejantare. La montatul anvelopelor nu au fost probleme pentru ca nu a fost nevoie sa introduca levieru ala sa ce introduc ei sa puna caucicul pe janta. Au pus ei janta pe aparatul ala speciala da tot trebuie sa mai folosesti ceva sa intre anvelopa.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mihnea_X View Post
                        Plumbii i-am dat jos cand am pus cauciucurile noi si le-am echilibrat pe toate. Cat despre vulcanizare cam toate au acelasi sistem de dejantare. La montatul anvelopelor nu au fost probleme pentru ca nu a fost nevoie sa introduca levieru ala sa ce introduc ei sa puna caucicul pe janta. Au pus ei janta pe aparatul ala speciala da tot trebuie sa mai folosesti ceva sa intre anvelopa.
                        Da, i-ai dat jos dar in zona aia a ramas nevopsita janta iar pe marginea exterioara asta poate fi vizibil, ar fi fost mai practic sa ii dai jos inainte de vopsire sa fie toata vopsita.
                        Zic si eu...
                        W203 - 2001

                        Comment


                        • #13
                          Rezultatul e bun, sa vedem acum si cat tin, eu personal recomand reconditionarea jentilor in camp electrostatic!
                          1982 Mercedes w123 240D
                          1992 Mercedes w124 200D

                          Comment


                          • #14
                            Cel mai bine iasa cu sablare +vopsit in camp electrostatic ,e mult mai rezistenta vopsirea la zgarieturi.

                            Comment


                            • #15
                              Daca stie careva unde se pot croma genti.Va multumesc pentru ajutor
                              Mercedes W202 C180 Sport
                              Mercedes W245 B180 cdi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF