Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Tuning Mercedes C180 W202

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning Mercedes C180 W202

    Salut,nu ma prea pricep la mecanica,eram curios daca motorul de pe masina mea (1.8 Benzina) se poate inlocui cu unul de capacitate mai mare si cam cat de costisitor ar fi procesul? Multumesc!

  • #2
    Salut. Se poate pune orice motor pe caroseria ta, W202, pana la V12 de 6 litrii, sau chiar peste acea capacitate... dar acolo deja vorbim de cu totul alt nivel.

    Intrebarea este de ce ai nevoie de al motor (mai mare) si ce ai vrea sa faci cu acel motor...
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      As dori sa aduc un "upgrade" masinii. Mi-a spus un amic ca o pot duce undeva in jur de 400 CP cu modificarile necesare.

      Comment


      • #4
        Masina stock nu poate duce 400 CP. Sau sa ma exprim altfel...poate duce, dar nu pentru mult timp si vei avea probleme cu opritul.
        Varianta 1.
        Motor schimbat (care scoate 400 cp), bineinteles cutie noua, cardan si de ce nu, un diferential autoblocant. Frane upgradate complet, suspensii rigidizate, bare de torsiune, etc.
        Varianta 2.
        Upgrade la M111-ele tau + toate cele de mai sus.
        Ca sa scoti 400 de cai din blocul ala motor ma tem ca blocul este tot ce vei putea pastra. In rest totul va trebui sa fie nou: pistoane, cardan, camasi cilindri (toate internele). Plus turbo sau supercharger, intercooler, etc.
        Dupa toata nebunia mai pui niste gume pe masura si in sfarsit ai masina upgradata.
        Sau cauti un 2.3 kompressor si te duci la un upgrade mai "linistit".
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Ideea de 400CP mi s-a parut si mie "SF" la primul auz,ma gandeam la un motor de 3000 sau 3000+ cm3. Vreo optiune in cazul asta?

          Comment


          • #6
            Este amg-ul de 4.2 parca ce s-a pus pe masina. Sau 3.6 a fost cel mai mare...nu mai stiu exact.
            Oricum si ala e aspirat deci daca i s-ar agata un kompressor ar scoate ceva caluti.
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Buna ziua !



              Cai multi din capacitate mica se poate, dar nu prea au viata lunga si nici nu-i pe gratis. Din grupul Mercedes, sunt diesele de 3.0 (OM606 de peste 500HP si 750Nm, vezi Finlanda...)


              Benzinarele de F1 actuale sunt 1.6 V6 cu turbo si bat in jurul valorii de 900 - 950HP. Ceva VW Golf cu 2.0 si ce mai trebuie pe el (Boba Motoring) a trecut de 1000HP, si asa mai departe. Deci SF-urile sunt doar pentru cei ce nu cunosc partea de "S".


              A fost si 3.6 si 4.3 pe AMG-urile lui 202, 280HP primul si putin peste 300 al doilea. Cel mai simplu tuning este sa dai actuala masina si sa iei una care vine cu cai multi de la mama ei. Dar daca vrei ca treaba sa fie tipic romaneasca, adica 1500HP, pe gratis, maine sa fie gata si dupa aia fara stres la ITP si cu zero impozit, nu merge asa...






              Dragos

              Comment


              • #8
                Din cate am inteles,2.3-ul kompressor ar fi alegerea optima

                Comment


                • #9
                  Ar fi pentru ca e stock. Este M111.974 de 190 de CP pus chiar pe W202 sau M111.983 de 197 CP pus pana prin 2004 pe SLK.
                  Sincer sa fiu nu stiu ce se mai poate scoate din motorul asta daca s-ar schimba doar kompressorul si pus un intercooler si evacuare custom. Asta ca sa mai si functioneze niste km.
                  De avut grija cu modelul asta la instalatia electrica...de-obicei este coapta si provoaca mari probleme.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF