Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mic Tuning....

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mic Tuning....

    propun sa vorbim despre mici accesorii sau piese ce imbunatatesc aspectul sau functionalitatea masinilor noastre...personal sunt pasionat de volane sport sau in piele,manete schimbator viteze,bujii,filtre aer sport,sorturi,capote motor,becuri si lampi far si semnal deosebite,roti,distantiere...si mai recent instalatii gpl ptr Mercedes.....

  • #2
    De exemplu.. un set de bujii "destepte" cu electrozii de iridiu spre exemplu, cum imbunatatesc performantele ?

    Comment


    • #3
      un supermoderator ar trebui sa stie asta....personal nu folosesc iridium sunt scumpe si recomandate la masini cu gpl,eu ma limitez la platina,aceeasi teorie ca si inst gpl,nu merita masina ce posed o inst secventiala ptr ca nu justifica costurile....ca exemplu e ca si cum ai folosi pe dacie ulei racing,nu se merita.....

      daca vrei sa aprofundezi sunt studii pe net explicite despre bujiile cu iridiu....temperaturi,eficienta scinteii,grafice,etc
      Last edited by doktor4carz; 10-20-2007, 10:28 AM.

      Comment


      • #4
        Io mi-as tuna masina cu chestii de aici
        Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

        Comment


        • #5
          Originally posted by DMIHNEA View Post
          un supermoderator ar trebui sa stie asta....personal nu folosesc iridium sunt scumpe si recomandate la masini cu gpl,eu ma limitez la platina,aceeasi teorie ca si inst gpl,nu merita masina ce posed o inst secventiala ptr ca nu justifica costurile....ca exemplu e ca si cum ai folosi pe dacie ulei racing,nu se merita.....

          daca vrei sa aprofundezi sunt studii pe net explicite despre bujiile cu iridiu....temperaturi,eficienta scinteii,grafice,etc
          "Supermoderator" nu este sinonim cu "enciclopedie tehnica".
          Dar mi-am facut temele. Avantajele bujiilor cu electrozii din iridiu ar fi :
          -aprinderea amestecului este imbunatatita
          -tensiunea necesara este mai mica (pana la 5000 V mai putin decat in cazul bujiilor obisnuite)
          -economie de carburant, putere sporita
          -raspuns mai bun la acceleratie
          Last edited by stefan; 11-03-2007, 19:38 PM.

          Comment


          • #6
            Sincer sa fiu, nici eu nu shtiam exact avantajul bujiilor cu iridiu, mi se shi rupe, la drept vorbind, fix in creasta de aspectul asta... Deshi sint maretzul shi grandiosul dok, shi mare scula de bascula de supermoderator pe deasupra. Stiu una shi buna, iau bujiile strict dupa specificatzia tehnica a motorului respectiv.

            Si daca sint curios de natura performantzelor, atunci intreb shi ashtept un raspuns la obiect, eventual fara remarci shi apropouri de prisos...

            Cred ca am fost suficient de subtil... Nu cred ca se vrea sa devin shi eu caustic. Sint foarte priceput in a fi caustic, shtiu al dracu de bine cum se face...

            Am zis odata ca am inceput sa ma acresc. Ei bine, m-am acrit. La prima "impunsatura" voi arata la ce e pus aici supermoderatorul...
            Rog a se continua discutzia despre tuning nestingherita. Sper sa fie ultima mea interventzie, avind in vedere ca subiectul nu ma intereseaza.

            Comment


            • #7
              bravo dok ... imi pare rau ca nu pot citi mai mult pe forum... sunt anumite discutii care nu ma privesc si carora nu le dau importanta, dar uneori mai "pierd" vremea si cu alte subiecte.

              Comment


              • #8
                Tot la capitolul asta de "imbunatatirea performantelor" masinii am si eu o intrebare.A luat un prieten de la un magazin un filtru care cica ar fii sport si merge pe orice masina,el a luat pt Opel Corsa.Filtrul arata ca un trunchi de con si e din material ca filtru de aer normal,doar ca e imbracat in plasa de sarma si pe interior si pe exterior.Nu se monteaza in cutia aia in care ii filtrul.Se scoate cutia, iar filtru se prinde numa acolo in spatiu ala liber si trage aer din spatiu motorului(pt prindere are numai o gaura ca la un borcan de 400gr in partea mai mare a conului).Ala de la magazin zice ca merge la orice masina si tine pe viata ca se poate spala si mareste puterea motorului etc...
                Ii posibila treaba?Asa arata filtru sport?A montat careva asa ceva?
                Si ii numa 63 roni un filtru dinala si un filtru ce trebe la w202 ii 75 roni cel mai ieftin(si ii bun 3000km)

                Filtrele is ceva de genul asta,cum am gasit si pe forum.Doar ca e ceva diferenta de pret , si de firma..


                (Am incercat functia edit dar...au trecut 10 min...)
                Last edited by florineasca; 04-04-2009, 20:21 PM.

                Comment


                • #9
                  Adi - cate stiu eu despre filtrele astea sport maresc puterea motorului ceva tocmai pentru ca trag mai mult aer, prin forma lor si prin faptul ca nu stau in carcasa. Eu insa stiam ca se schimba mai des pentru ca evident se murdaresc mult mai repede. Daca zici ca se poate spala...ce sa zic, ma bag si eu.
                  Last edited by adidc; 04-13-2009, 09:17 AM.
                  E220 cdi W210, 2001

                  E320 W210, 1997
                  C180 W202, 1994
                  W123 200D, 1978 cu inima de W124


                  Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                  Comment


                  • #10
                    Acela e un kit de filtrare sport,dar eu am incredere doar in KN,ce costa-kit-ul cam scump...

                    Comment


                    • #11
                      Am avut filtru sport pe masina si in urma observatiilor pe parcursul a circa 4000km am tras cateva concluzii clare:
                      -sunet interesant dar inutil
                      -diferenta insesizabila de putere
                      -filtrare a prafului execrabila cred ca din cauza porozitatii mari.La desfacerea tubulaturii de admisie am observat o depunere fina de praf,lucru care m a deranjat foarte tare,de aceea am revenit la filtru stock care chiar protejeaza motorul intr o tara plina de praf.
                      Cred ca e un moft cu pagube mari in timp pentru motor. Intr o tara mai curata se merita ,dar la noi ...
                      Last edited by fdan17; 04-16-2009, 08:51 AM.
                      Mercedes-Benz w202, C280, 1996
                      Honda Accord 2.0MT, benzina ,2007

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by fdan17 View Post
                        Am avut filtru sport pe masina si in urma observatiilor pe parcursul a circa 4000km am tras cateva concluzii clare:
                        -sunet interesant dar inutil
                        -diferenta insesizabila de putere
                        -filtrare a prafului execrabila cred ca din cauza porozitatii mari.La desfacerea tubulaturii de admisie am observat o depunere fina de praf,lucru care m a deranjat foarte tare,de aceea am revenit la filtru stock care chiar protejeaza motorul intr o tara plina de praf.
                        Cred ca e un moft cu pagube mari in timp pentru motor. Intr o tara mai curata se merita ,dar la noi ...
                        Bine punctat. Eu neneie merg pe urmatorul principiu : daca neamtzu a facut-o sa mearga asa, nu ma bag eu un parlit de ruman s-o fac sa mearga altfel....
                        De aia nu-mi pun nici GPL pe masina......Fritz a facut-o sa mearga pe benzina, ma trezesc io Gheorghe s-o fac sa mearga ca aragazu pe gaz...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vladruse View Post
                          Bine punctat. Eu neneie merg pe urmatorul principiu : daca neamtzu a facut-o sa mearga asa, nu ma bag eu un parlit de ruman s-o fac sa mearga altfel....
                          De aia nu-mi pun nici GPL pe masina......Fritz a facut-o sa mearga pe benzina, ma trezesc io Gheorghe s-o fac sa mearga ca aragazu pe gaz...
                          Mi`a placut asta cu Fritz si Gheorghe ... De aceeasi parere sunt si eu ... GPL pe Mercedes hmm... nu suna bine... si mai ales daca e motor mare... nu vad un castig substantial ... adica o economie ... motor mare = mananca multa benzia dar si mai mult GPL, iar pt. o ecomonie de cateva zeci de mii la un plin... sa stai sa abgi pe urma zeci de milioane in motor pt. a`l repara.. NO WAY !!!

                          Comment


                          • #14
                            Pai instalatia de GPL pt. V6 e undeva la 30-40 milioane....asa ca ma lipsesc. Motorul (tocmai am implinit 80.000km doar) merge ca-n prima zi cum l-a fatat ma-sa asa ca ar fi blasfemie sa desurubez si ce-l mai mic surub la el....

                            Comment


                            • #15
                              Gazul nu e tuning. Gazul e alt topic. Raminem deci la tuning, nu ? Mersi...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF