Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

distantiere roti model cl203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • distantiere roti model cl203

    Salut,
    Am un sport coupe 2004 cu jante pe 17" si cauciucuri destul de late dar rotile de pe puntea spate sunt cam bagate in interior si as dori sa le scot putin mai in afara prin intermediul unor distantiere intre janta si butuc,pentru un aspect mai placut si totodata pt mai multa stabilitate (presupun). Totodata am inteles ca metoda este putin "tricky".Are cineva ceva mai multe cunostinte/sfaturi despre distantiere?

    Multumesc

  • #2
    Flanse roti

    Buna seara !


    In primul rand, trebuie definit termenul "putin", ca daca putinul asta e prea mult, roata va freca de interiorul aripii cand suspensia masinii este la limita de jos.

    Variante constructive:

    - flanse de trecere fara centrare (nerecomandabil), nu discut mai departe:

    Flansa de trecere fara centrare.JPG


    - flanse de trecere cu centrare. Din aliaje usoare, necesita prezoane mai lungi in mod normal, dar depinde si de grosimea lor:

    Flanse de trecere cu centrare.JPG


    - flanse de prindere cu centrare. Din aliaje usoare, cu bucsile filetate din otel deja presate in pozitie, cu prezoanele necesare incluse in kit:

    Flanse de prindere cu centrare.jpg


    De aici, tu hotarasti. Pe W124 am flanse de trecere cu centrare, 6mm/12mm pentru rotile de iarna, 12mm/14mm pentru rotile de vara. In ambele situatii, seturi de prezoane de lungime corecta din materiale corespunzatoare, cu hexagon de 19mm, brunate, executate dupa specificatiile mele.



    Dragos

    Comment


    • #3
      Nu as recomanda primele 2 variante. Am avut eu asa ceva si e bataie de cap sa le montezi mai ales pe cele fara centrare.
      Am facut o pana intr-o noapte printr-o zona centrala a Timisoarei...trag pe dreapta in dreptul unui bec de iluminare stradal...zic sa am lumina...ia ghiciti cand am scos roata de rezerva s-a stins becul...bezna, flansa se plimba in toate partile...ce mai grea pana din existenta mea .
      Nu mai vorbim de siguranta in exploatare.
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #4
        Buna ziua !


        Flansele astea vin cu propria lor serie si un numar de dosar de omologare TÜV. Si daca ai prezoane pe masura flanselor, siguranta in exploatare este absolut garantata.

        Cand flansa se misca in toate partile, inseamna ca centrarea aia nu e chiar corecta. Flansele mele abia se misca pe butucul masinii, iar dupa juma' de an de utilizare a cate unui set, cand pun rotile celelalte, deci si flansele celelalte, abia le pot scoate pe cele vechi cu un ciocan de plastic sau de lemn.

        In plus, am la mașina două lanterne CREE diferite în locuri diferite, plus una de cap cu LED, deci potențiala mea pană nu are cum să producă altceva decât o mică pierdere de timp. Si cum mișcarea e izvor de sănătate, mai ales la vârsta mea, n-aș avea de ce să mă plâng într-o astfel de situație...



        Dragoș

        Comment


        • #5
          No comment.
          Eu doar sustineam achizitionarea unor repere de calitate, exemplificand cu acea situatie neplacuta cu care m-am confruntat.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Am pus eu distantiere pe spate la masina mea un CL203, am cauciucuri 235 45 17 si nu am nici o problema, chiar arata foarte ok masina.

            Comment


            • #7
              Salutare!

              Vad ca va pricepeti la jante & distantiere, asa ca v-as ruga sa ma lamuriti ce-ar trebui sa fac in urmatoarea situatie:

              Vreau sa pun jante 8J ET38 x17 pe SLK-ul meu (R170) care pe fata permite asa:

              Cauciuc si janta fata: 225/45R17 = 25X8.86R17
              Janta:7 1/2 Jx17 H2 ET 36
              si
              Cauciuc si janta spate 17:245/40 R17
              Janta:8 1/2 Jx17 H2 ET 30 pt spate

              Prin urmare observ ca 8J ET 38 nu e bun pt spate, sa zicem ca pe fata ar fi cu 1mm mai mare si nu e o diferenta asa importanta, dar pe spate ar fi 8mm... dar si janta e cu 0,5 mai ingusta... deci pare ca s-ar potrivi.
              Asa ca o solutie, spuneti-mi daca gresesc ar fi sa pun distantiere:

              Ceva gen ce zice omul aici:
              "
              Put a spacer (H&R) 15 on each wheel to achive ET23 will fit great on your SLK. (The spacer system is original on my Lorinser LM-6 rims.)
              Put 225/40 tires front wheels
              Put 225/40 or 245/35 or 255/35 on the bach wheels.
              "


              Va rog sa-mi dati o mana de ajutor. De unde gasesc distantierele potrivite, mi le face cineva? Cum procedez.
              Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

              Comment


              • #8
                Nimeni? Nicio idee?
                Membru Fondator A.P.L.I.B.D.N.B. - Asociația Pentru Lupta "Înpotriva" Beției Dezorganizate "Niște Bețiv"

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF