Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Detectoare Radar ... "pandarii"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Detectoare Radar ... "pandarii"

    Am un cobra xrs9940 si am o multime de benzi si chestii (POP,X,K,Ka,Ku,VG-2,[VG-2 Audio],Spectre-1)-alert ... cine stie care trebuie activate pt romania ...
    Cu S-ul nu te pui.

  • #2
    In Romania sunt utile doar: K (pt radare mobile) si Ka (radare fixe). Cu precizarea ca pe cele fixe cam orice detector le detecteaza cu intarziere.

    Ku - util in Grecia, unde politia e cam suparata pe posesorii de detectoare

    Laser - util in Ungaria (legal), Italia (legal)

    Ca o paranteza, la ultima mea deplasare externa (aceasta luna), la intrarea in Elvetia dinspre Franta, un vames elvetian plictisit insa plin de zel mi-a controlat bagajele si intr-un rucsac aflat in portbagaj mi-a gasit detectorul Beltronics Vector 940... " C'est interdit" mi-a spus el...motiv pt care a trebuit sa imi exersez franceza din liceu si am replicat: " Je sais, ma' je l'utilise seulement dans la Roumanie et Hongrie ou est perfect legale". In replica, el s-a ambitionat sa faca un control la sange a masinii, nefiind scutit nici interiorul si compartimentul motor...

    In tot acest timp, am ramas calm si am incercat sa il ajut in cautarile lui (probabil cauta droguri), oferindu-i raspunsuri la toate curiozitatile lui (de exemplu m-a intrebat de ce aveam in masina un binoclu militar - Pour admire les peisages, am replicat eu ).

    Am creat in mintea mea, cateva scenarii legate de ce s-ar putea intampla legat de faptul ca a descoperit acel detector in bagaje. Cea mai sumbra situatie ar fi fost aceea in care mi l-ar fi confiscat si mi-ar fi administrat o amenda capitalista caz in care concediul meu de 14 zile - minunat pana in acel moment- ar fi fost compromis.
    O alta varianta mai usoara ar fi fost sa-l confiste si sa ma lase in pace.
    Mi-am creionat mintal o cale de atac in vreun astfel de caz: Eram la intrarea in Elvetia, in primii 10 metri de teritoriu elvetian (care nu e nici in UE nici in Schengen) si i-as fi spus ca in cazul in care acel obiect e interzis, sunt dispus sa nu mai intru in Elvetia si sa ma intorc in Franta (bine ca nici aici nu e legal dar asta e o alta poveste).

    Din fericire nu a fost cazul. In urma incheierii controlului, vamesul a luat detectorul si a intrat in biroul din cladirea vamii, unde sunt absolut sigur, m-a introdus in sistemul informatic ca avand acest obiect. Dupa vreo 5 minute, a revenit cu el in mana si m-a intrebat: Care e destinatia acestui aparat? . I-am raspuns ca e un lucru personal pe care il folosesc doar in tarile in care folosirea lui e legala printre care si tara mea natala.
    Mi-a repetat in franceza si germana ca in Elvetia e interzis iar eu i-am replicat ca nu va fi folosit in Elvetia. Mi-a inapoiat actele, detectorul, am dat mana,bon voyage, merci beaucoup et...au revoir. C'est la vie...

    Ce a fost naspa din toata situatia asta, a fost ca m-am simtit ca un cetatean de mana a 3-a stand 40 de minute cu toate bagajele date jos din masina, in timp ce altor masini din UE (Germania, Franta, Italia) nici macar nu li se deschideau pasapoartele. In fine, nu sunt eu atat de sensibil incat sa sufar prea tare din asta...

    Concluzia este ca nu prea merita sa ai detectorul cu tine cand mergi in strainatate...sunt putine cazuri in care e util. Mult mai bine e sa ai o navigatie GPS cu baza de date a camerelor de supraveghere si a locurilor in care se fac radare mobile. Bineinteles ca eu aveam si acest lucru (ilegal insa in Elvetia, Germania si Austria). In Elvetia daca esti prins cu astfel de POI-uri in GPS, amenda e de 10000 CHF si confiscarea aparatului (de parca asta ar mai conta). Insa eu aveam 2 SD carduri la mine, unul cu IGO 2006 plus (cu camere) si altul cu Tom Tom (fara camere). Intr-un ipotetic caz de urgenta as fi schimbat cardurile si asta ar fi fost tot...
    Last edited by Diesel; 08-25-2008, 01:09 AM.

    Comment


    • #3
      Eu nu inteleg toata tevatura asta cu POI...
      Sa fim seriosi, la cum se circula pe autostrazi si drumurile nationale la ei, chiar nu ai nevoie de asa ceva.
      Socialistii sunt socialisti doar cand e vorba de banii mei. Cand e vorba de banii lor sunt cat se poate de capitalisti

      Comment


      • #4
        Asa-i se circula f bine, nu se depaseste aiurea. Insa am mai vazut elvetieni care sa mai ia cate un flash de la radar fix pt ca limitarile de viteza sunt restrictive: 120km/h pe autostrada si 80km/h pe drumuri nationale. Cateodata se mai grabesc si ei.

        Comment


        • #5
          Cobra este lider de calitate peste tot.Atat masina cat si antiradarul.Maximum de randament al antiradarului COBRA apare atunci cand este montat pe o KOo\=|=/oObra (rullz).Chestiile originale lucreaza cel mai bine,improvizatiile si adaptarile nu dau rezultatele scontate.
          MÃREAȚA COBRA

          Comment


          • #6
            Care ar fii un radar asa mai ieftin si mai bun?Ca mai nou sunt de la 100 pana la 2000 ron si cica toate sunt "cel mai bun".Si sunt gps-uri cu detector radar incoporat?
            Am avut un beltronics care e acum in lumea celor drepti si sa-l repar costa cat unul nou(150ron). Stie cineva daca Wistler ale cu 130-150 ron sunt bune de ceva?

            Comment


            • #7
              Sint foarte bune, poti sa iei linistit, oricum, isi face treaba de minune!

              Comment


              • #8
                Buna baieti si fete,
                luna viitoare ma dau prin Italica. Zice "Diesel" mai sus ca in Italia sunt legale si ca trebuie din cele -laser-. Care sunt alea? Multumesc de raspuns.
                100% oltean
                Oo\=|=/oO
                _____________________________________
                1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                Comment


                • #9
                  Originally posted by adrian_pindici View Post
                  Buna baieti si fete,
                  luna viitoare ma dau prin Italica. Zice "Diesel" mai sus ca in Italia sunt legale si ca trebuie din cele -laser-. Care sunt alea? Multumesc de raspuns.
                  Un Beltronics 940 ar trebui sa fie bun.Multe detectoare au modul de laser.

                  Legat de radarele laser... depinde si unde se afla cel care te vaneaza...daca e pe un pod si are un tun (pistol) cu laser...cand l-a pus pe tine si incepe sa caraie detectorul esti cam luat si nu mai are rost sa franezi. Insa daca e trafic aglomerat ai sansa sa te mai poti feri daca receptionezi o reflexie..

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc "Diesel"! Acum ma apuc de cautat. Eu am unul ieftin care de vreo trei ani ma serveste ireprosabil la noi pentru radarele fixe si cele mobile. Ii zice "Early Warning", nu stiu daca are si proprietati de detectare laser.
                    100% oltean
                    Oo\=|=/oO
                    _____________________________________
                    1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                    Comment


                    • #11
                      Am gasit descrierea lui si zice ca are si pentru laser, super. L-am cumparat din Careffour in 2006 cu 130 de lei.
                      Functiile detectorului Early Warning 5005

                      360 grade Laser Eye primeste semnale Laser, indreptate catre masina dumneavoastra catre toate directiile.
                      Volume/OFF Porneste sau opreste detectorul radar si permite ajustarea volumului.
                      Dim acest buton controleaza, luminozitatea ecranului.
                      City acest buton permite mutarea de pe modul City la modul Highway.
                      Mute permite trecerea la modul silentios al alertei sonore.
                      VG2 lumineaza atunci cand un semnal VG2 este detectat.
                      C (City) lumineaza cand modul City este selectat.
                      Safety Alert Indicator lumineaza cand un semnal pentru Safety Alert este detectat. Pe ecran vor mai aparea si urmatoarele lucruri:
                      O (Tren in miscare)
                      Ambele indicatoare de sub nivelul O (adica M si S) vor lumina cand detectorul semnaleaza un tren in miscare.VALABIL NUMAI PENTRU S.U.A
                      M (Vehicul de urgenta) va lumina cand detectorul semnaleaza alertele unui vehicul de urgenta.
                      S (Stationare pe un drum cu nivel de risc). Lumineaza cand detectorul radar intampina un drum cu risc la nivel inalt de stationare.
                      2 si 3 indica nivelul semnalelor primite.
                      L (Laser) amandoua indicatoarele de sub L (X si K/Ka) lumineaza cand detectorul intampina un semnal laser.
                      X (X Banda Radar) ajuta la eliminarea alertelor false, din fabrica detectorul vine setat cu modul X -OFF (oprit).
                      K/Ka (K/Ka benzi radar) lumineaza cand detectorul radar semnaleaza fie banda K sau Ka.
                      P (Power) acest buton lumineaza cand detectorul este pornit.
                      100% oltean
                      Oo\=|=/oO
                      _____________________________________
                      1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                      Comment


                      • #12
                        Eu va recomand sa respectati viteza legala cand iesiti din tara si sa nu o ardeti aiurea sau sa va bazati pe detectoare, acolo nu e ca la noi cu "hai nene, rezolvam noi cumva ca oameni suntem" .

                        Acolo te-au ars grav cand te-au prins cu mismasuri, vorba tipului care s-a dus in Elvetia, o amenda la ei iti compromite concediul.

                        Iar despre cele mai bune detectoare radar, e vorba aia : Exista Mercedes si restul, exista Beltronics si restul.
                        Any person that runs is a VC anyone that stands still is a well disciplined VC"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Caligula View Post
                          ...cele mai bune detectoare radar, e vorba aia : Exista Mercedes si restul, exista Beltronics si restul.
                          Sunt de acord cu ce zice colegul Caligula (vad ca le are cu exprimarile poetice). Personal am muscat-o dur de tot si nici macar nu eram in afara tzarii. Ca urmare peste 5 zile sunt pieton. Mersul cu viteza mare intr-adevar te duce mai repede la destinatie dar la drum lung se justifica numai daca mergi constant cu viteza mare. Cel mai bine este sa respecti legea mai ales cand esti in afara. Un mic incident poate duce la cheltuieli majore avand in vedere cat costa acolo tractarile, interventiile si sa nu mai vorbim amenzile.
                          Situ ca sunt si limitari de viteza aiurea dar asta e. Se circula la un nivel de confort si siguranta ridicat si tocmai de asta trebuie respectate limitarile.

                          In ce priveste detectoarele de radar, am folosit si scump (1000 lei) si eftin (180 lei) si nu am sesizat diferenta...poate raza de actiune dar nu am simtit in mod direct. Ca urmare eu zic ca unul ieftin Cobra ajunge si isi face treaba ok.
                          E220 cdi W210, 2001

                          E320 W210, 1997
                          C180 W202, 1994
                          W123 200D, 1978 cu inima de W124


                          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                          Comment


                          • #14
                            Eu sunt pe Beltronics de cand ma stiu si sunt multumit. Acum am un 940. Da' cred ca si alea ieftine sunt bune, poate raza un pic mai slaba - din ce am observat in masinile altora.

                            Ma bucur ca am citit treaba cu concediul lui Diesel, ca tocmai ma pun si eu pe un tur al Europei (topic special in curand), si am multe intrebari v.a.v. de circulatie.
                            1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                            1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                            dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                            Comment


                            • #15
                              Va stresati de pomana cu antiradarele. De camere de supravegherea traficului ati auzit? Sunt mai multe decat radarele si mai ales in zone aglomerate. Credeti ca aia care lucreaza supraveghind traficul n-o sa deosebeasca pe camera unu care depaseste cu 20-40Km/h limita legala cu care merge toata lumea? Iar daca va mai si cauta politia nod in papura va suparati rau si va credeti ingerasi. Mai nou n-o sa mai primesti poza acasa insotita de amenda ci filmul intreg cu "Gost Rider". Apropo, in ce investeste unu timpul castigat incalcand regulile de circulatie? De nevoie fac Spania -Romania si retur cam in fiecare an in concediu si prefer sa ajung la destinatie in trei zile (dormind noaptea) odihnit decat ca altii ce fac acelasi lucru in doua zile si doua nopti si dupa care dorm trei zile intruna ca sa se refaca. Castigul e evident.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF