Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ramai prost cand apas pa NOS!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by traianescu View Post
    sunt de parere ca masina sa ramana asa cum iasa din fabrica, nu-mi plac margelele, tapeturile, catelusii de plus de dau din cap, geamurile cu folie, chiptuning'uri, dragoni pe portiere, etc...
    Astea nu inteleg de ce ar fi dezagrebile.Chiptuningul e o chestie mai mult decat ok in anumite cazuri in care masina a fost lasata cu o toleranta f mare.De ex 200cdi care desi are tot 2148cmc precum 220-ul de 170cp,are doar 122 cp.Nu cred ca e o crima sa-l faci sa lucreze si el macar la 140-150 acolo.
    Cat despre folii in geam,asta nici macar nu se numeste tuning.Este o simpla aparare de radiatii solare sa nu iti bronzeze antebratele ca la tractoristi.Intamplator aceste folii dau bine la oki mai ales combinate cu o culoare deschisa,de ex alb.
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #17
      in loc de folie, ia-ti'o direct cu geamuri colorate sau chiar termice... folia se zgarie, face bule, personal o consider inestetica.. cat despre exemplul cu 200 cdi si 220 cdi diferenta consta in mecanica, nu e doar chestie de software.. nu e o crima sa apelezi la chip'uri, dar nici sanatos pentru motor nu e.. eu ma multumesc cu 150 cp de la c 220cdi, cu cutie automata .. am avut si audi s4, dar viteza medie spre exemplu ita-rom (2000 km) era egala cu cea pe care o scot acum cu dieselul (esti pe sosea, nu pe pista, ba e trafic, ba nu stiu ce curbe, drum rau, etc)... eu zic ca e o oarecare diferenta intre 350 si 150 de euro de combustibil, pe un sens... ca ma depaseste unul la semafor ? duca-se, nu ii da nimeni medalie si nici pe prima pagina a evenimentului zilei nu-l vor pune, ca el avea NOS + sprint booster + chiptuning + prize de aer + eleron autoreglabil si eu ca ma incapatanez sa tin masina asa cum a iesit ea din fabrica (si diesel pe deasupra)
      sa revenim la NOS, nu ai zis nimic de 190'ul din Bulgaria..

      Comment


      • #18
        Originally posted by traianescu View Post
        sa revenim la NOS, nu ai zis nimic de 190'ul din Bulgaria..
        Pai nu am inteles bine din anunt daca sunt incluse si gagicile in oferta.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #19
          cred ca alea sunt mai uzate decat motorul masinii in cauza... mai bine iti faci tu un club NOS cu prospaturi romanesti.. nu cred ca toate au dezertat in Italia, Spania, etc

          Comment


          • #20
            Mda,cateva tipe super hpt pe o cobra-NOS.Sau mai cool pe un bot de cal,sa-l spele cu tricourile ude.
            MÃREAȚA COBRA

            Comment


            • #21
              N20 ... interesant episod.
              Atunci cand te joci cu focul devine periculos!
              Se poate monta o instalatiede supraalimentare cu N2O pe un motor de serie.
              Nu as putea spune ca este sau nu daunator dar poate deveni f periculos.
              In primul rand masina trebuie sa fie asa cum a iesit pe portile fabricii, intr-o stare impecabila si apoi sa sti sa utilizezi bomba.
              Exista si controlere speciale pentru astfel de instalatii iar cu ajutorul lor, o montare si setare ireprosabila poti garanta ca motorul rezinsta altfel ... scoti bielele prin blocul motor daca nu rupi si arborele.
              Nu sunt impotriva dar trebuie sa ai cunostinte si sa lucrezi cu cap.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF