Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa-mi fac cobra mai puternica

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa-mi fac cobra mai puternica

    Noroc.Posed un w210 din 2001,280 benzina,204 cp,cuplu maxim 270 Nm.Masina fuge bine,dar eu cred ca este loc de mai bine.As vrea sa o duc la vreo 300 de cp.Dintre toate metodele de tuning,am inteles ca adaugarea unei turbine sau unui kompressor ar fi cea mai eficienta.
    As dori parerea celor care chiar au vazut si cunosc despre aceasta metoda de tuning.Cam cat ar costa,ce riscuri exista,firma recomandata,cum ar afecta fiabilitatea si consumul,orice.
    Deocamdata am si eu cateva date,dar sunt gata sa mai aflu altele noi.Cautand pe net am gasit extrem de putin sa nu zic deloc,se pare ca transformarea unui benzina aspirat in turbo benzina sau kompressor este mai rar intalnita decat o ASE-ista virgina,in Romania?
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Domnul Ionutz! Cea mai simpla metoda ar fi o schimbare de soft. E vreo 350 de Euro. Si din cate am auzit si eu poti adauga cateva zeci de calutzi putere. Mai pui si o admisie si o evacuare sport, mai castigi vreo 5%. Baga un ochi aici:



    Insa, te intreb eu: cam cat la suta din timp mergi cu ea prin oras? Crezi ca cei 204cp nu sunt suficienti? Eu zic ca sunt chiar prea multzi. Oricum, multa bafta.


    Cu stima,

    Andrei

    Comment


    • #3
      Asa este,sunt chiar prea multi la ce am eu nevoie sa fac cu ea.Dar ce te faci cand sunt primu la semafor si ma trezesc cu un bmw seria 323i coupe care desi are doar 170 de cai,avand masina mai usoara si cutia de viteze si diferentialele specifice bmw de fuga,ma ia?
      Am eu ambitia mea sa fuga sa faca gaura in asfalt cand o calc.
      Despre chiptuning,din pacate,la motoarele aspirate nu creste puterea decat cu 8-10%.Este bun intradevar si creste cu aproximativ 30% dar la motoarele turbo sau cu kompresor.
      Despre evacuarea sport,nu prea agreez ideea din cauza zgomotului care am auzit ca il face.
      MÃREAȚA COBRA

      Comment


      • #4
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        ...cand sunt primu la semafor si ma trezesc cu un bmw seria 323i coupe care desi are doar 170 de cai,avand masina mai usoara si cutia de viteze si diferentialele specifice bmw de fuga,ma ia?
        99% BMW-ul 323i coupe are cutie de viteze manuala, tu ai cutie automata, nu are nici o sansa ala cu BMW-ul.
        .. ________ ..
        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
        (Oo\==/oO)
        ..U...............U.
        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

        Comment


        • #5
          Shi daca te ia? Asta e. Nu e mai inteligent decat tine, mai bogat, mai frumos. Trebuie sa nu uiti ca ai o masina care se vrea a fi eleganta, echilibrata, confortabila. Daca vrei avion, cauta un Porsche 944. Cu maxim 10 mii itzi iei ceva bun de prin 90. Sau vezi ca e unu' cu un Maserati Biturbo (2 Litri, 265cp) la 5500 de E.

          Comment


          • #6
            Plus ca ochiosul tau are vreo 2 tone.

            Comment


            • #7
              Originally posted by orca View Post
              99% BMW-ul 323i coupe are cutie de viteze manuala, tu ai cutie automata, nu are nici o sansa ala cu BMW-ul.
              Cutia automata e putin mai lenta decat manuala. Daca era invers mai avea o sansa.

              Daca vroiai putere trebuia de la bun inceput sa cauti ceva cu motor mai mare,de exemplu un E55. Ce vrei tu, presupune multa, multa bataie de cap. Ajungi mult mai ieftin daca cumperi direct alta masina.

              Cine iti poate face softul calculatorului ?. Iti trebuie alte pistoane, biele, alte axe cu came, arcuri de supape mai tari, cutia nu o sa-ti reziste diferentei de cuplu,regandita noua admisie, alte radiatoare+de ulei+ interculer si multe alte chestii ce nu-mi vin acum in cap. Dupa ce tragi linie...o sa vezi ca era mult mai ieftin sa fi cumparat un E55 AMG care ar fi si mai fiabil decat crocozaurul ce vrei tu sa faci.

              Comment


              • #8
                1. NU AI COBRA!!!!
                2. Ar trebui sa`ti ajunga herghelia aia de cai.
                3. Cum a spus si Preoteasa,masina ta se vrea una eleganta,nu una de curse
                4. Nu mai cheltuii bani aiurea
                1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                Si o panarama de scuter

                Comment


                • #9
                  Excelent punctat, domnu' Mezzo!

                  Comment


                  • #10
                    Mie mi se pare ca un 280 e suficient,conditii in care il folosesti mai mult in Buc.
                    Daca ma insel,corecteaza`ma!!!
                    E class e o masina totusi cu pretentii...ai 200 de cai parca...sunt suficienti ma nene!!!!Ai kick down puternic,eleganta,confort....Stai potolit.Eu am 2.0 si nu ma dau in vant dupa modificari.Nu stiu cum sunt altii...dar mie imi e suficienta puterea care o am in Buc cu ea,si pe autostrada merg cu 180 lejer....consider ca e suficient pentru moment!
                    In alta ordine de idei: Daca tu ai chef sa cheltui bani aiurea cu fiecare masina...esti liber!!Nu te opreste nimeni...dar mai asculta si de parerile altora.REPET: Linisteste`te!!!!Sau poate preferi sa pierzi cate 3k euro la fiecare masina aiurea..?!?!?!?!?
                    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                    Si o panarama de scuter

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by orca View Post
                      99% BMW-ul 323i coupe are cutie de viteze manuala, tu ai cutie automata, nu are nici o sansa ala cu BMW-ul.
                      Originally posted by 300zxtt View Post
                      Cutia automata e putin mai lenta decat manuala. Daca era invers mai avea o sansa.
                      Teoretic o fi cum spui tu, dar practic e cum zic eu, parerea mea.
                      .. ________ ..
                      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                      (Oo\==/oO)
                      ..U...............U.
                      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                      Comment


                      • #12
                        De acord 100% cu mezzo. Discutam discutii aiurea, chiar daca lui Ionut i se par cool.
                        1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                        1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                        dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by orca View Post
                          99% BMW-ul 323i coupe are cutie de viteze manuala, tu ai cutie automata, nu are nici o sansa ala cu BMW-ul.
                          La liniutza,cutia manuala are mare avantaj fata de automata.E adevarat ca de obicei,in trafic,cel care are automata pleaca mai repede de la semafor,dar cand ala cu manuala VREA sa plece mai repede,o face.In prima fractiune de secunda in care s-a pus verdele,rotile lui deja scartaie si motorul are 6000 de ture.La cutia automata plec de la loc cu 1000 de ture si pierd mult pana se ridica la 6000 de ture.
                          Probabil voi opta pt un chiptuning + un filtru sport de calitate.Cu maxim 1500 ron sper ca le rezolv pe amandoua,nu e un capat de tara.Si nu modifica nici puterea atat de dramatic incat sa imi afecteze fiabilitaea masinii ca intreg.Parerea mea.Evacuarea sport nu imi surade pt ca nu vreau sa auda toata lumea cand turez eu motorul.
                          MÃREAȚA COBRA

                          Comment


                          • #14
                            In timp ce rotile aluia scartaie,tu ai aderenta.....
                            1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                            2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                            Si o panarama de scuter

                            Comment


                            • #15
                              Sa va dau cateva date sa imi ziceti voi ce parere aveti.
                              Compar masina mea E280 cu bmw seria 3 cu motor de 2 litri diesel,adica 320d.
                              Masa proprie :
                              E280 1480kg Bmw 320d 1415 kg masina mea mai grea cu 65 de kg,aproape neglijabil
                              Putere maxima motor:
                              E280 204cp Bmw 320d 150cp am cu 54 de cp mai mult
                              Timp de accelerare 0-100km/h:
                              E280 8,9sec Bmw 320d 8,9sec !
                              Concluzie:
                              Desi cele 2 masini sunt aproape la fel de grele,iar a mea are nu mai putin de 54 de cp mai mult,cele 2 masini au exact acelasi demaraj!Incredibil!Bineinteles,E280 consuma cam de 2 ori mai mult decat bmw 320d,cu alte cuvinte bmw-ul este o masina de 2 ori mai eficienta,obtii acelasi lucru mecanic cu de doua ori mai putin combustibil.
                              Sincer,urmatoarea mea masina va fi bmw.
                              MÃREAȚA COBRA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF