Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum pot obtine mai multi cai?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum pot obtine mai multi cai?

    Am un Mercedes 190, 1997 cc, 102 cp, carburator Stromberg. Se poate adauga ceva la acest motor sa obtin mai multa putere? Am vazut si eu pe net ca lumea pune sisteme turbo, turbine, BOV-uri, dar aceste lucruri ma depasesc si multe dintre ele nu stiu nici macar cum functioneaza.
    Daca stiti poate ma luminati si pe mine. Astept ceva idei. Mercy

  • #2
    Salut.Si eu m-am gandit la asta,m-am interesat si am gasit urmatoarele modalitati de a mai adauga ceva putere:
    -chiptuning sau box tuning,sunt cam acelasi lucru,doar ca in primul caz modifici computerul masinii in al doilea adaugi un nou computerash care va minte ECU-ul masinii.Ambele situatii sunt riscante,si nu stiu nici daca ar fi aplicabile in cazul masinii tale.
    -turbina.Asta e o modificare f complicata si costisitoare.Dar este de asemenea foarte eficienta.Mie spre exemplu,mi-ar aduce de la cei 204 cp inca vreo 100 si ceva,as cam depasi 300 cp.Dar m-ar costa cam 3500 euro cu totul,si ar consta in inlocuirea multor componente.Chiar si asa,am inteles ca,este de asteptat sa cedeze in timp cutia de viteze automata la noua putere care o voi avea.
    -cea mai la indemana,simpla si cred eu lipsita de riscuri metoda,dar in acelasi timp si cea mai putin spectaculoasa,ar fi adaugarea de aditiv la ulei si la benzina,care ar scade frecarea cu aproape 50% la nivelul pistoanelor,respectiv ar curata caile de circulatie a benzinei.
    Last edited by ionutz_ng; 06-01-2008, 11:06 AM.
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #3
      Benzina cat mai buna...
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #4
        Originally posted by ionutz_ng View Post
        Salut.Si eu m-am gandit la asta,m-am interesat si am gasit urmatoarele modalitati de a mai adauga ceva putere:
        -chiptuning sau box tuning,sunt cam acelasi lucru,doar ca in primul caz modifici computerul masinii in al doilea adaugi un nou computerash care va minte ECU-ul masinii.Ambele situatii sunt riscante,si nu stiu nici daca ar fi aplicabile in cazul masinii tale.
        -turbina.Asta e o modificare f complicata si costisitoare.Dar este de asemenea foarte eficienta.Mie spre exemplu,mi-ar aduce de la cei 204 cp inca vreo 100 si ceva,as cam depasi 300 cp.Dar m-ar costa cam 3500 euro cu totul,si ar consta in inlocuirea multor componente.Chiar si asa,am inteles ca,este de asteptat sa cedeze in timp cutia de viteze automata la noua putere care o voi avea.
        -cea mai la indemana,simpla si cred eu lipsita de riscuri metoda,dar in acelasi timp si cea mai putin spectaculoasa,ar fi adaugarea de aditiv la ulei si la benzina,care ar scade frecarea cu aproape 50% la nivelul pistoanelor,respectiv ar curata caile de circulatie a benzinei.
        Mercy, dar eu ma gandeam la cateva sute de euro nu la mii
        Originally posted by mezzo View Post
        Benzina cat mai buna...
        Si cu ce ma ajuta asta? Ca nu creste puterea, poate sa mearga la capacitatea ei

        Comment


        • #5
          Merge altfel cu benzina buna.Intr`adevar...nu ai cai in plus,dar e o mare dif.
          Incearca o faza: cand ai gol rezervoru`,pune niste carera 100.Ai sa vezi ce zic


          EDIT: Incearca la o herghelie ceva...gasesti pur-sange la bani de cacao
          Last edited by mezzo; 06-01-2008, 23:19 PM.
          1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
          2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
          Si o panarama de scuter

          Comment


          • #6
            Originally posted by ionutz_ng View Post
            Salut.Si eu m-am gandit la asta,m-am interesat si am gasit urmatoarele modalitati de a mai adauga ceva putere:
            -chiptuning sau box tuning,sunt cam acelasi lucru,doar ca in primul caz modifici computerul masinii in al doilea adaugi un nou computerash care va minte ECU-ul masinii.Ambele situatii sunt riscante,si nu stiu nici daca ar fi aplicabile in cazul masinii tale.
            -turbina.Asta e o modificare f complicata si costisitoare.Dar este de asemenea foarte eficienta.Mie spre exemplu,mi-ar aduce de la cei 204 cp inca vreo 100 si ceva,as cam depasi 300 cp.Dar m-ar costa cam 3500 euro cu totul,si ar consta in inlocuirea multor componente.Chiar si asa,am inteles ca,este de asteptat sa cedeze in timp cutia de viteze automata la noua putere care o voi avea.
            -cea mai la indemana,simpla si cred eu lipsita de riscuri metoda,dar in acelasi timp si cea mai putin spectaculoasa,ar fi adaugarea de aditiv la ulei si la benzina,care ar scade frecarea cu aproape 50% la nivelul pistoanelor,respectiv ar curata caile de circulatie a benzinei.
            Pentru informarea lui paunionutz (si nu numai...):
            - chiptuning sau box tuning nu merge pe MB190 carburator(defapt,nici la MB190 cu motoare pe injectie)
            - turbina , mult prea scumpa...
            - aditivii, or fi ei buni, dar nu numai ca nu ai rezultate spectaculoase, pot fi chiar insesizabile...

            Solutia cea mai ieftina si cu rezultate: Schimbi motorul cu un m103 2.6L(160cp) sau 3.0L(180cp) sau chiar un 3.0L-32supape (mai greu de gasit). Ca sa nu platesti mai mult impozit, lasa in acte motorul vechi sau schimba numai in CIV. Pentru schimb iti recomand sa iti iei masina donatoare(neinscrisa,chiar lovita lateral sau spate), in special pentru partea electrica a motorului ...
            MB 380SE 2.6

            Comment


            • #7
              poti adauga ceva putere printr-un esapament de calitate si printr-un filtru de aer ...ceva firma buna.....

              Comment


              • #8
                Oamenii cu 'scufii' de la K&N au scos un filtru special pentru 190, e din bumbac si vine in kit insotit de doua bucati... spray, unul pentru curatire iar celalalt pentru reincarcare, din dansul poti obtine aer mai mult decat la celelalte filtre si mai curat un surplus de cativa caluti... se observa diferenta in demaraje... si se observa bine!
                Nota: fiind special pentru 190 nu trebuiesc facute inginerii cu 'coliere romanesti' ca sistem de prindere vine montat in compartimentul filtrului.
                Uite ce zic si alti impatimiti...

                Uite si un link...
                Shop replacement K&N air filters, cold air intakes, oil filters, cabin filters, home air filters, and other high performance parts. Factory direct from the official K&N website.

                Mai poti opta si pentru un filtru ulei K&N.
                Last edited by Andreas; 07-28-2008, 10:11 AM.

                Comment


                • #9
                  Pt alte modele exista?
                  MÃREAȚA COBRA

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ionutz_ng View Post
                    Pt alte modele exista?
                    Da sunt mai ales pentru masini din ani mai apropiati... sunt mai multe firme producatoare... dar K&N sunt elita.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by codreanu View Post
                      poti adauga ceva putere printr-un esapament de calitate si printr-un filtru de aer ...ceva firma buna.....
                      Un esapament care sa ofere ceva putere fac oamenii de la BORLA la Curtea de Arges, dar trebuie facut cap-coada si e 'direct flow' adica o teava chioara din inox fara detenta, numai cu un final sau doua la un diametru de 'neam prost'... daca se poate spune asa.
                      Ceva informatii ca idee...
                      Last edited by Andreas; 07-28-2008, 10:28 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Filtru K&N am pe reno...e bun
                        Cat despre benzina,am vazut la top gear sapt trecuta...ca la unele masini se simte diferenta....
                        Au facut astia teste.Dar la masini s`a simtit dif.....nu gen reno clio si alte astea(au facut si la astea...dar nu s`a simtit nimic).Ex:subaru parca...avea 180 de cai ...si cu benzina a ajuns la 190..ceva de genul.Stiu ca era o imbunatatire destul de mare.Dar la astea de fuga..
                        1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                        2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                        Si o panarama de scuter

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ic252 View Post
                          Solutia cea mai ieftina si cu rezultate: Schimbi motorul cu un m103 2.6L(160cp) sau 3.0L(180cp) sau chiar un 3.0L-32supape (mai greu de gasit). Ca sa nu platesti mai mult impozit, lasa in acte motorul vechi sau schimba numai in CIV. Pentru schimb iti recomand sa iti iei masina donatoare(neinscrisa,chiar lovita lateral sau spate), in special pentru partea electrica a motorului ...
                          De aceasi parere sunt si eu....un 3.0L ar merge de minune pe 190, si gasesti usor un motor, cu conditia sa schimbi si cutia cu diful, pe cand un 24V cam greu...dar nu imposibil

                          Sau....in locul tau as fii facut asa.....cumpar motor de 3.0 12V ,desfac complet, schimb ce e uzat,comand cuzineti originali,refac traiectorie de la pompa de ulei sa iasa din bloc, caut cine face garnituri de chiulasa sa mai decompresez motor, iau una turbina de benzina.....un bost controler, una cutie viteze cu 1 in jos impreuna cu diful si cu cheltuieli de pana in 2000e o sa am o bomba pe roti
                          Last edited by 300zxtt; 07-28-2008, 11:50 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Interesanta operatie pe 'cord deschis'... si uite asa obtii masina perfecta pentru o plimbare prin Bucale... daca mai pozitionezi bine in scaunul din dreapta o 'bucoasa' ai obtinut elixirul tineretii... fara batranete.
                            Deabia astept sa o vad si pe asta... masina adica, pe 'bucoasa' prefer sa o ating...

                            Comment


                            • #15
                              nu facem un topic despre cel mai tare tuner de mb??
                              sau care vi se pare cel mai bun....etc
                              brabus ,lorinser,carlsson ,kleemann ,opera etc......

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF