Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Chip tunning povesti de success sau insuccess

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chip tunning povesti de success sau insuccess

    Salut, am un w211 2007 varianta cu 136 caluti si ma mainca sa fac un chip tunning sa scot 160 -170 caluti. Am tot citit si aici pe forum ce s-a vorbit despre asta si pe alte forumuri.
    Ce as vrea sa aflu de la cei care vor sa importaseasca povestile lor cu mine e
    daca au facut chip tunning la masina (mercedes sau alta) de cit timp ? ce probleme au aparut (in afara de ambreiaj sau turbina) recomanda sau nu.

    Si putin tot legat de aces subiect observ ca pretul pentru un astfel de tunning este undeva de la 180 la 350 E si ma intreg de ce o asa mare diferenta.

    Orice parere/informatie e binevenita.

  • #2
    Salut
    Eu am c220 cdi din 2006 si l-am resoftat de la 150 la 180hp acum 2 ani .
    Am facut pana in prezent 60000 de km dupa resoftare.Masina este mult mai "vioaie" consumul este aproximativ la fel cu cel de dinainte de resoftare,nu a scazut cum zic unii pentru ca te indeamna sa o calci mai des.Singura problema aparuta a fost ,ca a trebuit sa schimb discul de ambrej,pt ca incepuse sa patineze.In rest totul a fost ok.Nu mi-a aparut niciodata vreo eroare pe bord.
    Acum depinde de cine si cum iti modifica softul.
    Bafta.

    Comment


    • #3
      Salut,
      Si eu mi-am resoftat masina, E 280 CDI din 2006 , am urcat-o in 220 cp de la 190 cp anul trecut in vara si am facut aproximativ 8000 km, nu au aparut probleme dupa aceea ,sunt foarte multumit , se simte diferenta de putere, a mai disparut din lagul de la acceleratie , consumul parca a scazut putin( cel putin afara, cu un mers spre sportiv computerul arata un consum de 7.3 % )
      Diferenta de pret o face felul cum se efectueaza intreaga operatiune, unii folosesc harti care le au pe "stoc"( folosesc o harta pt. un tip de motor cu aceiasi putere) iar unii iti personalizeaza si iti modifica softul existent pe masina ( asa am procedat eu si am pus masina pe dyno inainte si dupa operatiunea de resoftare in aceiasi locatie). Daca te hotaresti ai grija unde o faci.
      O zi buna.
      W124 260E 4Matic automat '88 - fosta (2002-2011)
      W211 E280 cdi automat '06

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF