Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W202 tuning

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Luxian View Post
    Din pozele prezentate arată bine, dar mai trebuie să văd nişte poze făcute de aproape ziua ca să-mi pot da cu parerea. Calitatea şi frumusetea lucrării cred că ţine de modul în care sunt făcute găurile pentru leduri, sau sistemul de prindere în caz că n-ai dat gaură.
    Mai mult ca sigur sunt fasii dealea care se lipesc...
    Oo\=|=/oO

    Comment


    • #62
      Originally posted by PapyVicK View Post
      Mai mult ca sigur sunt fasii dealea care se lipesc...
      Exact dinalea sunt.Doar ca sunt cu ledurile pe o parte a benzii nu pe mijlocul ei.O sa mai fac poze si ziua nu seara.Daca le opresc nici nu-ti dai seama ca sunt acolo.
      Mercedes W202 C180 Sport
      Mercedes W245 B180 cdi

      Comment


      • #63
        ce am mai gasit si eu http://schaetztuning.de/w202-c-26_30...6rvdadp22gsdp5 , as dori sa imi cumpar un MB w202 1.8 benzina+GPL si sa il modific ca in poza Este unul asemanator la mine in oras,ce pot spune este ca raman prostovan de fiecare data cand il vad X este ff impunator am sa'i fac poze cand il mai vad. motorul 1.8 Benzina este bun ?? oare ar consuma mult cu GPL ?? Am o vorba, degeaba ai masina super meserie daca nu ai bani de benzina si nu te duce din A in B Si bine v-am gasit, va Salut si urmaresc din umbra

        Comment


        • #64
          Originally posted by molady11 View Post
          ce am mai gasit si eu http://schaetztuning.de/w202-c-26_30...6rvdadp22gsdp5 , as dori sa imi cumpar un MB w202 1.8 benzina+GPL si sa il modific ca in poza Este unul asemanator la mine in oras,ce pot spune este ca raman prostovan de fiecare data cand il vad X este ff impunator am sa'i fac poze cand il mai vad. motorul 1.8 Benzina este bun ?? oare ar consuma mult cu GPL ?? Am o vorba, degeaba ai masina super meserie daca nu ai bani de benzina si nu te duce din A in B Si bine v-am gasit, va Salut si urmaresc din umbra
          De ce nu iti iei un C240? Din cate stiu este un model dedicat sport si are un motor cat de cat apropiat de sport. Un C180 o sa te dezamageasca daca vrei sport. Nu vorbim de Logan aici ci de ceva sport. Pe cartea mea tehnica scrie ca ia 100km/h in 12s . Degeaba ii pui tunning daca te face oricine cu o rabla usoara.La consum daca ai motor bun o sa iti ia in jur de 6.5-7.5 depinde cat de incarcat esti la drum, iar la oras consumul este absolut subiectiv. Variaza de la 9 la 20. Depinde de trafic, de sofer si de talpa. Mie c180 mi se pare o masina care le impaca pe toate, dara daca vrei tunning ia ori un c240 ori un c230Kompresor.
          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

          Comment


          • #65
            Ce parere aveti de crom la faruri? Am atasat o fotografie demonstrativa.
            Attached Files
            Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

            Comment


            • #66
              Originally posted by cristian_sladariu View Post
              Ce parere aveti de crom la faruri? Am atasat o fotografie demonstrativa.
              Cam asa e specific american,eu as opta niste pleoape vopsit ca si masina,si ff finute App ai descris motoru 1.8, daca ii fac chip tuning consuma mult mai mult ???In fiecare seara cand vin de la bere vad un MB w202 dar ingrijit si original,fara tuning,e ff frumos.

              Comment


              • #67
                Originally posted by molady11 View Post
                Cam asa e specific american,eu as opta niste pleoape vopsit ca si masina,si ff finute App ai descris motoru 1.8, daca ii fac chip tuning consuma mult mai mult ???In fiecare seara cand vin de la bere vad un MB w202 dar ingrijit si original,fara tuning,e ff frumos.
                Daca vrei sa vezi unul original uita-te la al meu. Am facut recent un thread despre el. Nu cred in chiptunning. E pacat de motor. Are un cuplu superb motorul:180Nm/4200rpm . Oricum pot sa fac comparatie cu citroen 1.8 16v, si ford efi 1.8 16v. Motoare de acelasi nr de cmc. Sunt masini care au fost, sunt in familia mea. Intradevar Citroenul zici ca e nebun la demaraj dar haleste aproape dublu iar fordul mi s-a parut cel mai sfrijit(era si cel mai uzat ce e drept) .Ideea e ca motorul are putere si la turatie mica nu trebuie parait la 3000rpm sa pleci cu el de pe loc. Eu sunt multumit de el asa cum e el. Daca esti din Buc intr-o zi cand am timp ne putem intalni sa vezi despre ce vorbesc si dupa aia sa te hotarasti daca vrei sport sau e satisfacator.
                Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                Comment


                • #68
                  Originally posted by cristian_sladariu View Post
                  Are un cuplu superb motorul:180Nm/4200rpm .
                  Un cuplu fooarte mare.Grija mare.

                  sigpic

                  "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                  Comment


                  • #69
                    Vai de mine .... Sunteti niste rai. Gata m-am lamurit. Ok daca 180Nm pentru un motor de 1.8i e putin haideti fratilor sa laudam Dacia si cu asta basta. Chiar nu stiu ce sa mai cred. Ca sa vorbim mai pe sleau un 1.9TDI 90cp, camasa romanului,sau mai bine zis izmenle lui, are 210Nm. Si cu asta am zis tot.
                    Presupun ca daca ai 600sel ti se pare de ras cuplul, dar mie imi vine a rade cand ii pui gaz/benzina.
                    Acum m-am uitat la profil si am vazut ceva motorizare 2.7. daca este 2.7 diesel recunosc cuplul de ceva peste 400nm. Dar este totusi 2.7 .
                    Last edited by cristian_sladariu; 12-29-2010, 22:01 PM.
                    Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by cristian_sladariu View Post
                      Vai de mine .... Sunteti niste rai. Gata m-am lamurit. Ok daca 180Nm pentru un motor de 1.8i e putin haideti fratilor sa laudam Dacia si cu asta basta. Chiar nu stiu ce sa mai cred. Ca sa vorbim mai pe sleau un 1.9TDI 90cp, camasa romanului,sau mai bine zis izmenle lui, are 210Nm. Si cu asta am zis tot.
                      Presupun ca daca ai 600sel ti se pare de ras cuplul, dar mie imi vine a rade cand ii pui gaz/benzina.
                      Acum m-am uitat la profil si am vazut ceva motorizare 2.7. daca este 2.7 diesel recunosc cuplul de ceva peste 400nm. Dar este totusi 2.7 .
                      Cuplul la 2.7cdi este undeva pe la 370 NM si dupa chip la aproape 500NM.Si crede-ma ca mi-as dori sa fie de cel putin 800NM.

                      Sa incheiem cu offtopicul si sa revenim la W202 TUNING

                      sigpic

                      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                      Comment


                      • #71
                        Ok daca simti nevoia urgenta sa corectezi lumea fara sa te interesezi mai intai o sa completez mesajul meu. Dupa care putem discuta ontopic.Uite pozele atasate. Datele sunt luate de pe Carfolio.
                        Ontopic: Inlocuirea vinilului original MB de la schimbator cu piele. Eu am facut aceasta operatiune si m-a costa 32lei si cateva minute la montaj.Deasemeni atasez pozele. Pielea am cumparat-o de la un magazin de pe 13Septembrie: ColorTuning. Au si magazin online cu tot felul de chestii tuning.Interesant. Pentru cei care vor sa ii viziteze vedeti autoaccesorii.ro.
                        M-am uitat acum 2min si editez postul deoarece se pare ca eu am fost primul lor client pentru w202 si mi-au facut reducere 50% ca le-am lasat mansonul vechi si plasticul care il fixeaza. Deci acum au la 64lei. Dar il luati imediat si nu mai asteptati 3 zile cum am asteptat eu.
                        Attached Files
                        Last edited by cristian_sladariu; 12-29-2010, 22:31 PM.
                        Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by cristian_sladariu View Post
                          Ok daca simti nevoia urgenta sa corectezi lumea fara sa te interesezi mai intai o sa completez mesajul meu. Dupa care putem discuta ontopic.
                          Cylinders: L5
                          Displacement: 2685 cm3
                          Power [KW(hp)/RPM]: 125(170)/4200
                          Torque: 272.9/1600-2800 lb-ft/RPM (370/1600-2800 Nm/RPM)

                          sigpic

                          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                          Comment


                          • #73
                            2.7CDI e un motor care mie unul imi place foarte mult. Bravo tie ca ti-l permiti. Eu din pacate nu pot.
                            Dar acum poate ne poti spune ce parere ai de un chiptunning pe c180. Ca sa vorbim ontopic. Si raman la parerea mea ca are un cuplu bun masina pentru cilindree, mai ales ca vorbim de aspiratie.
                            Exemple de alte motoare
                            -MB C180 1.8i -122cp/170Nm
                            -Citroen 1.8i 16v-110cp/155Nm@4250rpm
                            -Hyundai 1.8i 16v -131.8cp / 166Nm
                            -Rover 1.8i 16v - 120cp /165Nm
                            -Toyota 1.8i 16v -111.5cp/156Nm
                            -Audi 1.8i 20v - 125cp / 172Nm
                            -Audi 1.8T 20v - 150cp/210Nm
                            Deci tot cred ca are un cuplu superb.
                            Last edited by cristian_sladariu; 12-29-2010, 22:53 PM.
                            Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by cristian_sladariu View Post
                              2.7CDI e un motor care mie unul imi place foarte mult. Bravo tie ca ti-l permiti. Eu din pacate nu pot.
                              Dar acum poate ne poti spune ce parere ai de un chiptunning pe c180. Ca sa vorbim ontopic. Si raman la parerea mea ca are un cuplu bun masina pentru cilindree, mai ales ca vorbim de aspiratie.
                              Exemple de alte motoare
                              -MB C180 1.8i -122cp/170Nm
                              -Citroen 1.8i 16v-110cp/155Nm@4250rpm
                              -Hyundai 1.8i 16v -131.8cp / 166Nm
                              -Rover 1.8i 16v - 120cp /165Nm
                              -Toyota 1.8i 16v -111.5cp/156Nm
                              -Audi 1.8i 20v - 125cp / 172Nm
                              -Audi 1.8T 20v - 150cp/210Nm
                              Deci tot cred ca are un cuplu superb.
                              Sincer nu stiu ce fel de C180 ai tu cu 180 NM/4200 pentru ca eu nu gasesc decat cele cu 169 NM/4200.
                              Cat despre chiptunning nu are nici un rost.E prea slab motorul si nu ai sa simti mare diferenta.

                              sigpic

                              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                              Comment


                              • #75
                                170Nm, am gresit datorita asemanarii cu modelul, posibil. Dar in lista cu date e trecut corect. Din pacate nu pot corecta mai sus.
                                Pe mine unul ma fascineaza,cel putin din date tehnice, varianta 230K. Daca e real ce e in cartea service a masinii mele ar fi super. Are cineva vre-un 230k sa ne impartaseasca despre el cate ceva?
                                Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF