Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Filtru aer conic C230 Kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Filtru aer conic C230 Kompressor

    Salut! M-ati putea ajuta cu idei de unde as putea cumpara un filtru de aer conic pentru 2002 C230 Kompressor? Cel mai apropiat filtru pe care l-am gasit este asta:

    Factory direct K&N replacement air filters, air intakes, oil filters & cabin filters. KNFilters.com - the official site for performance filtration products.


    dar filtrul este pt C230 motor 1.8, iar eu am 2.3. M-am interesat, filtrul asta costa 473 de lei + 76 kit de curatare, ceea ce mi se pare cam mult.

    Multumesc anticipat pentru ajutor!

  • #2
    Am atasat o poza cu filtrul de aer stock, sa-l vedeti si voi. Mie mi se pare foarte mic pentru un motor de 2.3, tinand cont ca pe Golf 4 TDI este de vreo 2 ori mai lat. De aceea intreb daca schimbarea lui cu unul conic e o idee buna. Mersi!
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Ala conic este un filtru de aer sport si este fara carcasa.
      Posibil sa iti creasca putin puterea (sau deloc) dar va aspira mai mult praf si va termina motorul mai repede.
      Daca neamtul a conceput filtrul ala ca fiind bun pentru motorul respectiv si pentru puterea lui, insemana ca ala e.
      Pune altul nou si schimbal tot la 15.000- 20.000 km, si va totul ok.
      Recomand Mann Filter.
      Toate cele bune
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Da, se pare ca voi ramane la Mann. Impreuna, filtrele de aer + polen + ulei ma costa mai putin de jumatate din pretul unui singur filtru de aer conic. Vroiam s-o fac sa maraie un pic mai tare, dar nu mi-a iesit

        Comment


        • #5
          pai miauna destul compresorul , nu cred ca s-ar auzi mai tare ca el oricum .
          Filtrele de la K&N sunt destul de bune,sunt garantate pana la 1 mil km , si se curata,dar trebuie gandit un pic traseul ,de unde ia aer,renuntat la cutiile de rezonanta de pe la motor si multe plastice ...
          de banii aia mai bine ii faci o resoftare si castigi ceva la acceleratie
          | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

          Comment


          • #6
            Resoftarea e destul de scumpa tinand cont ca nu-mi da mai mult de aprox 20 de cai, asa am inteles. Nu e turbo, e mai mecanic totul si deci softul are o influenta mai scazuta. Ar trebui schimbata si fulia + soft customizat, care e $$$

            Comment


            • #7
              Cred ca asta te poate ajuta ... http://www.youtube.com/watch?v=8cRh_at0tmk
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • #8
                Dupa un an, revin in primul rand cu un multumesc lui kriket

                In al doilea rand, am contactat autorul clipului de pe youtube si nu mi-a raspuns. Am o dilema: ar fi 2 filtre K&N foarte asemanatoare cu acela din clip, si nu stiu pe care sa il aleg. Oare m-ati putea ajuta? Modelele sunt:

                Factory direct K&N replacement air filters, air intakes, oil filters & cabin filters. KNFilters.com - the official site for performance filtration products.

                Factory direct K&N replacement air filters, air intakes, oil filters & cabin filters. KNFilters.com - the official site for performance filtration products.


                Diferenta dintre ele este doar "Flange Inside Diameter", unul o are de 57mm, celalalt de 43mm.

                A 2-a problema ar fi acel reductor care e necesar prinderii filtrului de admisie. Tipul zice ca l-a comandat de pe autozone, dar autozone este doar pentru americani. Avem in RO ceva asemanator de unde as putea comanda asa ceva?

                Multumesc frumos pentru ajutor, sper sa putem lamuri problema cat mai repede ca abia astept sa-l aud cum urla dupa ce ii instalez filtrul

                EDIT: Am rezolvat prima problema, se pare ca filtrul din filmulet este RU-3840. Mai ramane problema de reductor. Si eventual o solutie sa aduc aer rece de afara la filtru, am inteles ca la tipul asta ii porneste ventilatorul cand sta mai mult timp pe loc, numa la peste 50 la ora ii intra suficient aer rece inauntru.
                Last edited by Luc; 06-02-2011, 10:36 AM.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF