Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ce ati alege?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce ati alege?

    Intre un Porsche Cayenne Turbo S si Land Rover Sport Supercharged , si mai ales din prisma potentialului de tuning. Ma gandeam la un SUV foarte rapid ce-l poti face si mai rapid. Vreau sa aflu si parerile voastre.Ar mai fii si FX45, pt potentialul de tuning al motorului V8 ce-i poti adapta turbo, dar parca nu mai e asa de frumos cum era cand a aparut primul model.

  • #2
    Originally posted by 300zxtt View Post
    Intre un Porsche Cayenne Turbo S si Land Rover Sport Supercharged , si mai ales din prisma potentialului de tuning. Ma gandeam la un SUV foarte rapid ce-l poti face si mai rapid. Vreau sa aflu si parerile voastre.Ar mai fii si FX45, pt potentialul de tuning al motorului V8 ce-i poti adapta turbo, dar parca nu mai e asa de frumos cum era cand a aparut primul model.
    Eu as alege Land Rover-ul doar ptr ca imi place mai mult cum arata decat un Cayenne.Cat despre potentialul de tuning nu ma bag ca nu stiu.{Tu esti ''tata lor'' in asa ceva}

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Softul la Cayenne e mai usor de modificat. Motorul la Range Sport e mai complicat pt un upp grade. Nu stiu acum cutia cat ar rezista la fiecare din cele doua modele.

      Comment


      • #4
        La un soft probabil rezista,daca sunt alte modificari e cu semnul intrebarii,motorul de obicei dezvolta cam 60-70 % din ce poate cand iasa pe poarta fabricii ,pentru fiabilitate.
        Cat despre un motor V8 normal aspirated sa il faci turbo ... se ajunge la S.F foarte usor .
        Nu prea cunosc multe despre un v8, dar probabil e acelasi lucru ca o conversie aspirat - turbo la un 4 pistoane ...
        la alea inseamna 4 biele + 4 pistoane forjate si pentru decomprimare, garnitura chiulasa otelita,prezoane chiulasa... asta ca sa nu vorbim de bataia de cap ca sa inveti un ECU de aspirat ca sa lucreze cu presiune sau alegi un standalone din start ,si cred ca la un motor in V ii place cel mai bine cu 2 turbine cat casa ,pompa de benzina care sa iti asigure debit benzina mare ca sa raceasca pistoanele sa nu le topesti sau sa ai detonatii,soft facut custom pe baza de AFR .O masina N/A nu are potential foarte mare pentru tuning, ca un turbo de exemplu unde din 2.0L turbo scoti 600-700 cp,doar daca o faci turbo,si acu revenim la intrebarea "de ce sa nu o iei turbo din start?"
        | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

        Comment


        • #5
          Stiu cu ce se mananca un turbo.Pt ca motorul de infiniti e usor de modificat, fata de multe alte propulsoare atmosferice.Nu asta ar fi problema, pt ca asa cum exista kit-uri turbo pt 350Z, G35 sau alte modele infiniti , exista kit turbo si pt FX45 in America, la un pret chiar decent pt ce poate oferii. Nu trebuie standalone, ci un apexi face treaba deosebit de bine.Eu la mine, pt seta presiunea pana la 1,8.

          Datorita potentialului unui turbo, am ales cele doua modele supraalimentate , la care se adauga si FX pt potentialul motorului, c e poate fii uppgradat prin doua turbine pana pe la 700cp. Doar sa reziste cutia.
          Last edited by 300zxtt; 02-03-2010, 03:59 AM.

          Comment


          • #6
            Nu-mi place nici una dintre astea 3 .

            Pentru Porsche Cayenne il poti intreba pe domnul Poleposition , ca am vazut ca el are asa ceva.

            Ca potential de tuning ... nu ma pricep ... dar mi-ar place mai mult un Porsche.

            Bafta.
            Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

            Comment


            • #7
              Un Porsche Hamann si gata ai rezolvat treaba......

              Comment


              • #8
                Dintre cele 2 as alege Porsche-ul. Mie mi-ar placea, insa, BMW X6 ///M.

                Poleposition nu are S, are doar Turbo.
                sigpice60 525d

                Comment


                • #9
                  Originally posted by 300zxtt View Post
                  Intre un Porsche Cayenne Turbo S si Land Rover Sport Supercharged , si mai ales din prisma potentialului de tuning. Ma gandeam la un SUV foarte rapid ce-l poti face si mai rapid. Vreau sa aflu si parerile voastre.Ar mai fii si FX45, pt potentialul de tuning al motorului V8 ce-i poti adapta turbo, dar parca nu mai e asa de frumos cum era cand a aparut primul model.
                  Ordinea preferintelor, avand in vedere ca vrei o masina super rapida, este urmatoatea:

                  1. Cayenne
                  2. Infinity FX 45
                  3. BMW X6
                  4.Land Rover Sport

                  Comment


                  • #10
                    Din ce am mai auzit, cutia lui Turbo S ar rezista fara sa puna probleme pana in jur de 700cp. Nu acelasi lucru pot spune si despre Rover. As inclina spre modelul englezesc datorita elegantei exterioare, dar potentialul motorului e mai redus. Ma gandesc ca totusi la Cayenne sunt cateva body kit-uri frumusele si motorul e mult mai usor de upp gradat, cu un APEXI , intercolere mai mari si scoase intermediarele se pot ajunge pe la 600cp.

                    X6 nu-mi place, dar totusi exista versiunea 3000 biturbo, care-mi face cu ochiul. Pt ca de X6 M, nu ma pot atinge ,nu ma pot intinde pana la 100.000e, iar masinile mentionate mai sus ajung la jumate din pretul luiX6m.
                    Last edited by 300zxtt; 02-03-2010, 12:55 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Nu ma prea pricep la SUV-uri dar spun ce am condus: Touraeg V10 ABT. Afuma multi bolizi, pe verificate iar cuplul e...
                      E220 cdi W210, 2001

                      E320 W210, 1997
                      C180 W202, 1994
                      W123 200D, 1978 cu inima de W124


                      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                      Comment


                      • #12
                        Eu as alege Cayenne din mai multe motive:
                        1.este o masina pur sportiva
                        2.imi place cel mai mult dintre toate SUV-urile,chiar si mai mult decat ML
                        Attached Files
                        Last edited by ionut_90; 02-03-2010, 13:24 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Inclin si eu pt Cayenne. Dar si FX45 imi face tare cu ochiul.

                          Comment


                          • #14
                            Lasa-l naiba de Infiniti. Mergi pe Porsche sau pe BMW X6 35i.
                            sigpice60 525d

                            Comment


                            • #15
                              Porsche... eu zic ca este peste cele mentionate anterior privind din orice prisma... Cifrele sunt la indemana oricui. Deasupra oricarei cifre, vorbim si despre aparitie... Porsche Cayenne, fara dar si poate.
                              * 2011 RENAULT FLUENCE PASSION 1.5dCI 110 CP
                              * 2007 YAMAHA FZ1-N 998 cmc 150 CP


                              In trecut:
                              2001 Mercedes-Benz w203 C180 ELEGANCE
                              2002 Jaguar X-TYPE 2.5i 4x4
                              1999 Peugeot 106 1.4i

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF