Dintre cele 2 as alege Porsche-ul. Mie mi-ar placea, insa, BMW X6 ///M.
Poleposition nu are S, are doar Turbo.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Ce ati alege?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
-
Nu-mi place nici una dintre astea 3 .
Pentru Porsche Cayenne il poti intreba pe domnul Poleposition , ca am vazut ca el are asa ceva.
Ca potential de tuning ... nu ma pricep ... dar mi-ar place mai mult un Porsche.
Bafta.
Leave a comment:
-
Stiu cu ce se mananca un turbo.Pt ca motorul de infiniti e usor de modificat, fata de multe alte propulsoare atmosferice.Nu asta ar fi problema, pt ca asa cum exista kit-uri turbo pt 350Z, G35 sau alte modele infiniti , exista kit turbo si pt FX45 in America, la un pret chiar decent pt ce poate oferii. Nu trebuie standalone, ci un apexi face treaba deosebit de bine.Eu la mine, pt seta presiunea pana la 1,8.
Datorita potentialului unui turbo, am ales cele doua modele supraalimentate , la care se adauga si FX pt potentialul motorului, c e poate fii uppgradat prin doua turbine pana pe la 700cp. Doar sa reziste cutia.Last edited by 300zxtt; 02-03-2010, 03:59 AM.
Leave a comment:
-
La un soft probabil rezista,daca sunt alte modificari e cu semnul intrebarii,motorul de obicei dezvolta cam 60-70 % din ce poate cand iasa pe poarta fabricii ,pentru fiabilitate.
Cat despre un motor V8 normal aspirated sa il faci turbo ... se ajunge la S.F foarte usor .
Nu prea cunosc multe despre un v8, dar probabil e acelasi lucru ca o conversie aspirat - turbo la un 4 pistoane ...
la alea inseamna 4 biele + 4 pistoane forjate si pentru decomprimare, garnitura chiulasa otelita,prezoane chiulasa... asta ca sa nu vorbim de bataia de cap ca sa inveti un ECU de aspirat ca sa lucreze cu presiune sau alegi un standalone din start ,si cred ca la un motor in V ii place cel mai bine cu 2 turbine cat casa,pompa de benzina care sa iti asigure debit benzina mare ca sa raceasca pistoanele sa nu le topesti sau sa ai detonatii,soft facut custom pe baza de AFR .O masina N/A nu are potential foarte mare pentru tuning, ca un turbo de exemplu unde din 2.0L turbo scoti 600-700 cp,doar daca o faci turbo,si acu revenim la intrebarea "de ce sa nu o iei turbo din start?"
Leave a comment:
-
Softul la Cayenne e mai usor de modificat. Motorul la Range Sport e mai complicat pt un upp grade. Nu stiu acum cutia cat ar rezista la fiecare din cele doua modele.
Leave a comment:
-
Originally posted by 300zxtt View PostIntre un Porsche Cayenne Turbo S si Land Rover Sport Supercharged , si mai ales din prisma potentialului de tuning. Ma gandeam la un SUV foarte rapid ce-l poti face si mai rapid. Vreau sa aflu si parerile voastre.Ar mai fii si FX45, pt potentialul de tuning al motorului V8 ce-i poti adapta turbo, dar parca nu mai e asa de frumos cum era cand a aparut primul model.
Leave a comment:
-
Ce ati alege?
Intre un Porsche Cayenne Turbo S si Land Rover Sport Supercharged , si mai ales din prisma potentialului de tuning. Ma gandeam la un SUV foarte rapid ce-l poti face si mai rapid. Vreau sa aflu si parerile voastre.Ar mai fii si FX45, pt potentialul de tuning al motorului V8 ce-i poti adapta turbo, dar parca nu mai e asa de frumos cum era cand a aparut primul model.
Leave a comment: