Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum e posibil sa patineze astfel?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum e posibil sa patineze astfel?

    Probabil ca daca nu as fi filmat nu m-ar fi crezut nimeni pe cuvant.Plan perfect drept,perfect batatorit(rotile nu se scufunda deloc in zapada),fara devinelari evidente,cauciucuri iarna..si masina patineaza cuminte,si inainte si inapoi.Nu se misca nici macar 1 cm decat impinsa.Am pus-o in D,m-am dat jos din ea si am filmat.Pana maine dimineata daca o lasam statea asa cuminte,alunecand pe loc.Nu as fi crezut niciodata ca e posibil asa ceva.
    Last edited by ionutz_ng; 12-21-2009, 17:37 PM.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    A mea are tractiune fata si abia plec de pe loc. Anvelope de vara, destul de late este tratamentul perfect pentru un patinaj artistic. Plus ca la cutia automata, nu mai ai cum sa o ti din ambreiaj si sa pleci mai incet. Asta ar fi explicatia. Arunca si tu 2 saci de nisip in portbagaj (ca si asa cere politia) si da-i drumul pe strada.

    Comment


    • #3
      Ce sa zic, nasol ....Cred ca trebuie sa treci la 4matic , nu cred ca ai avut...

      Comment


      • #4
        Eu merg cu 3 borduri in portbagaj si rezervorul peste 50%
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Eu zic ca e normal sa patineze asa. Si a mea la fel face. Cauzele sunt mai multe:
          • nu ai nimic greu in portbagaj
          • din filmulet se vede ca rotile spate sapasera putin in zapada intarita, nu trebuia sa le lasi sa sape, trebuie sa pleci cat mai usor de pe loc. Si eu am tot automata, si la plecarea de pe loc pe zapada ridic piciorul de pe frana ca de pe ambreiaj
          • e suficient sa ai o roata ingropata, si care sa te tina pe loc. Eu cu ochiosul meu nu am putut sa plec neimpins desi aveam doar o roata care trebuia sa urce o bordura de doar 3-4 cm (am cauciucuri de vara).
          • rotile sunt inghetate. dupa ce o sa rulezi putin cu masina o sa se imbunatateasca aderenta


          Ca sfaturi ti-as recomanda sa mai scazi presiunea in pneuri, chiar daca iti creste consumul, ai ceva aderenta in plus pe zapada. Si data viitoare sa incerci sa misti masina fata-spate de cateva ori pana cand ai balans suficient ca sa urci obstacolele.
          Last edited by Luxian; 12-22-2009, 09:50 AM.
          ...

          Comment


          • #6
            Am si eu o nelamurire. Este diferenta mare de masa intre fata si spate in functie de model? Eu tin minte ca la RAR, cand au facut verificarile pentru inmatriculare, am vazut ca masa masinii era distribuita in mod egal pe fata si pe spate, adica ma rog, o diferenta de vreo 20 de kg in plus pe fata. Ma intreb, ce e mai bine? Sa ai greutate mare pe spate pentru aderenta mai buna sau distribuire egala a masei pe fiecare roata?
            Am intrat zilele astea cu C -ul meu in zapada cam de 20 de cm, cauciucuri de iarna, cutie automata si nu am avut probleme. Dar depinde cum "te infigi" in acceleratie. Daca accelerezi usor, merge fara probleme, daca o calci brusc si apuca rotile sa lustruiasca zapada tasata, chiar daca apoi o lasi usor, rotile se invart pe loc. Normal, conteaza si uzura cauciucurilor.

            Comment


            • #7
              Originally posted by thax View Post
              Am si eu o nelamurire. Este diferenta mare de masa intre fata si spate in functie de model? Eu tin minte ca la RAR, cand au facut verificarile pentru inmatriculare, am vazut ca masa masinii era distribuita in mod egal pe fata si pe spate, adica ma rog, o diferenta de vreo 20 de kg in plus pe fata. Ma intreb, ce e mai bine? Sa ai greutate mare pe spate pentru aderenta mai buna sau distribuire egala a masei pe fiecare roata?
              Am intrat zilele astea cu C -ul meu in zapada cam de 20 de cm, cauciucuri de iarna, cutie automata si nu am avut probleme. Dar depinde cum "te infigi" in acceleratie. Daca accelerezi usor, merge fara probleme, daca o calci brusc si apuca rotile sa lustruiasca zapada tasata, chiar daca apoi o lasi usor, rotile se invart pe loc. Normal, conteaza si uzura cauciucurilor.
              Mi-ai starnit nostalgie.Am avut si eu u C200T cdi ex taxi.O masian extraordinara.Numai cei care au avut asa ceva stiu cat de uzata e intradevar o m asina cu 350-400 000 de km si cate probleme face.Eu am mers vreo juma de an cu ea si a fost impecabila.Sa o stapanesti sanatos!
              P.S.Poti sa ii tragi o foilere alba
              MÃREAȚA COBRA

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF