Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vanatorii de epave

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N-am ştiut ... Oricum, dacă e ţeapă, e bine organizată (praful ăla n-a fost "suflat" pe maşini, peste noapte). Eu am văzut pozele, şi m-am dat pe spate. N-am ştiut de povestea poveştii ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Daca cumpar un garaj si in el se afla parcata o masina si o motocicleta inseamna ca sunt ale mele? Ma indoiesc....
      Stefan

      Comment


      • E o remarca foarte corecta , dar se scria mai sus in " poveste " , ca fostul proprietar al cladiriilor a murit si a ramas statului ( probabil ), statul ptr. recuperarea datoriilor a vindut proprietatea ( banuiesc ) cu tot ce era pe ea .

        Dar nu are rost sa ne batem capul cu o poveste !!!!!
        CRACIUN FERICIT !!!!
        Omul invata pina la moarte si cind.............

        Comment


        • Sedusa si abandonata , ........ cu prelata , intr-o balta ! .

          Comment


          • Hobby !

            Nu , aceasta nu este o COADA este un PONTON !

            Proprietarul este un pescar inrait si da la peste de pe el , si tot de el isi

            ancoreaza (andocheaza) barca ( de pe PONTON ) !

            Prelata este antitantari ca da la peste si noaptea ! SIC !

            Comment


            • Este un W 108 iar propietarul este un idiot . A se vedea starea fizica a masinii . Foarte buna , dupa parerea mea .

              Noroc ca "faza" nu se petrece in RO , ca iar o dadeam in " ceva specific neamului de cretini denumit generic .....romani" , cum ne gratuleaza pe toti un distins coleg pe un thread .

              Comment


              • Am dat peste masina din poze intamplator... Tocmai a fost data jos de pe platforma si pregatita pentru reconditionare. A stat mai mult de zece ani intr-un garaj fara sa fi fost pornita. Se pare ca este un proiect de restaurare de la a la z. Dupa spusele baiatului care se va ocupa de partea mecanica a masinii, este din 1966. In mare este intreaga, inclusiv interiorul (din pacate nu i-am facut poze). Chiar si pana la roata din fata a fost facuta intre timp. Barile sunt practic nelovite. Toata masina pare destul de bine inchegata, fara prea multa rugina vizibila...
                Attached Files
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • A stat mult si bugat ...inca nu a apucat sa primeasca numere noi de inmatriculare...
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • La retro le ia
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • w220....................
                      [ATTACH]79776[/ATTACH]

                      Comment


                      • Unimog

                        ... undeva lângă Zürich ... Totuşi, tind să cred că e perfect funcţional, folosit doar la nevoie, iarna ...
                        Attached Files
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Asa se pare ca demult nu a fost iarna pe la ei...plugul ii cam ruginit!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Are inca montate lanturile pe rotile din spate.
                            In schimb jugul care impinge zapada este rupt.

                            Comment


                            • Asta e un Unimog pentru reconditionare. Nu cred ca ar mai avea voie in starea actuala pe strazile de la ei.
                              Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                              Comment


                              • L-am prins într-un sătuc de lângă Lacul Zürich. Am mai văzut aşa ceva tot la ei, mai la sud, lângă Graniţa cu Italia, dar acela era un Defender, tot cu lamă în faţă, şi tot fără număr de înmatriculare. La ce urcuşuri au ei pe acolo prin sate, între ferme şi case, cu astea curăţă zăpada. De drumurile mai circulate se ocupă primăriile, administraţia drumurilor, etc.
                                Eu am postat poza pt. că este cu un MB la ultimii lui km ... sau, cine ştie ?? ...
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF