Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Merita citit

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merita citit

    Nu este vorba despre Mercedes dar cred ca si pe la noi se intampla....



    Jaf la Baneasa
    « on: August 03, 2009, 03:31:03 PM »

    Buna ziua,
    ESTE FOARTE LUNG DAR CITITI CA ESTE DE NECREZUT

    Numele meu este Vali si sunt un fan BMW.
    Este practic imposibil pentru mine care am condus BMW toata viata sa conduc o alta marca de masina dar acum s-a ivit o problema.
    Conduc acum un BMW X5-E70 si am fost foarte multumit de acesta pana in ziua cand a fost nevoie de o interventie service.
    Precizez inca de la inceput ca in urma cu aproximativ 5000 de Km, masina a suferit un mic accident, practic roata fata stanga
    a cazut intr-o gura de canal.
    Dusa la service Baneasa au intocmit un deviz de ~ 20.000 de EURO dar am primit si o oferta de cumparare din partea unui mecanic care
    s-a oferit sa o cumpere "CA ORICUM E FACUTA PRAF" a spus el.
    Nu am acceptat deoarece masina nu parea asa de grav, se vedea numai bara fata si aripa avariate ...poate costa 20.000 € aceasta reparatie ???
    Am facut poze si am trimis in Germania, Austria si Ungaria, am cerut un deviz estimativ.
    CE CREDETI ?
    AM REPARAT MASINA LA BMW UNGARIA CU 4000 EURO, la BMW Szeghet, toate piesele originale, foarte rapid, foarte amabili.
    Am circulat fara probleme (~ 5000 km) pana cand a aparut o problema cu pompa de motorina.
    La un moment dat masina s-a oprit si a afisat "pompa de motorina defecta"
    Am sunat la tractari si au ridicat masina.
    A fost gata peste doua saptamani, au spus ca au schimbat pompa de motorina dar in momentul cand am plecat din service am sesizat un
    zgomot pe partea dreapta fata si faptul ca directia mergea mai greu.
    Sincer, eu cred ca au schimbat mai multe piese, ATUNCI AU INCEPUT PROBLEMELE.
    Am sunat atunci si au spus ca nu este o problema, au resoftat calculatorul si are alti parametrii acum, ma voi obisnui in timp.
    Peste aproximativ o luna zgomotul s-a accentuat si am sunat la service, au spus ca poate fi un rulment si preventiv o ridica pe platforma
    ca nu cumva sa se blocheze acest rulment in mers si sa facem un accident.
    Dupa mai mult de o saptamana nimeni nu stia nimic de masina mea, am intrebat ce se intampla si am primit un raspuns dezarmant
    "Nu putem preciza un termen de reparatie, mai intrebati saptamana viitoare sau peste doua saptamani" mecanicul care a facut oferta de cumparare
    se ocupa acum de masina.
    Am reusit sa ridic masina din service dupa cinci saptamani dar am constatat ca au fost schimbate foarte multe piese pe fata;
    bascule inferioare, superioare, capete de bara, bara stabilizatoare care a fost montat un alt tip cu modificari, au spus ca este o gresala
    de proiectare de la BMW si ei au descoperit ca functioneaza mai bine cu o modificare, cu alt tip de bara stabilizatoare etc
    Multe dintre aceste piese sunt second hand, sunt si acum pe masina si o pot demonstra .
    O intamplare incredibila de aceasta data, sunt anuntat ca trebuie schimbata si o planetara dar trebuie platita, a fost singura data cand au facut un deviz.
    Suparat am iesit afara sa fumez, ma gandeam daca este posibil la BMW, la 17000 km sa pice planetara.
    Aprind tigara si trag doua fumuri cand un barbat ma intreaba de ce sunt suparat, eu spun ca m-am saturat sa tot am probleme cu acest service dar omul
    ma sfatuieste sa "vorbesc" altfel cu baietii ca sunt baieti de nota 10, te rezolva sigur.
    "Uite eu am nevoie de o planetara de X5 si au zis sa astept 30 de minute ca ma rezolva la jumatate de pret"
    Disperat , am aruncat tigara si am fugit in service, VREAU SA VAD MASINA ACUM, am tipat, VREAU SA VAD PLANETARA DEFECTA.
    A venit domnul Wolf, seful de service pe Romania, a cerut sa vada masina si planetara defecta. Dupa mai multe balbaieli au adus masina,
    se vedea clar ca au umblat la planetara, nu mai avea noroi pe ea si se vedeau urme de maini pe ax.
    Domnul Wolf a analizat planetara de fata cu mine si a spus ca nu este nici o problema, a intrebat mecanicul"DE CE VREI SA O SCHIMBI ? ESTE BUNA"
    A primit un raspuns evaziv "AM CREZUT CA ESTE DEFECTA SI ORICUM ASTA ESTE MASINA CARE NU A ACCEPTATA REPARATIA LA NOI, O CUNOSC"
    Am acceptat situatia resemnat ca traim in Romania si am plecat spre casa. Dupa aproximativ 50 de km am auzit un zgomot si am ramas fara directie,
    am oprit masina cu greu evitand un accident.
    Am sunat la service si au trimis platforma.
    Aceeasi poveste, "reveniti saptamana viitoare, nu avem piese". Saptamana viitoare am inteles ca au pus din nou o piese veche.
    De aceasta data reparatia a fost mai "buna", masina a functionat 90 de km si ... surpriza, acelasi defect, am ramas fara directie in plin trafic.
    Am sunat din nou, au trimis platforma din nou, au luat masina din nou.
    Este greu de crezut dar ... acelasi raspuns "reveniti peste o saptamana sau doua cu un telefon"
    Peste doua saptamani am reusit sa ridic masina din nou, am fost asigurat ca de aceasta data nu vor mai fi probleme... ce credeti ?
    In weekend am plecat spre delta Dunarii, in apropiere de localitatea Tandarei am auzit deja familiarul zgomot de curea rupta si bineanteles
    am ramas fara directie in plin trafic, nu va doresc o asemenea experienta.
    De acum firma de la tractari ma cunoaste, am sunat, au trimis platforma si au ridicat din nou masina.
    Ce credeti ? sunt sunat de service Baneasa si ma intreaba daca doresc revizie ... am raspuns fericit "DA, daca trebuie o facem"
    crezand ca masina este functionala dar ... stupoare, masina nu functioneaza, "inca nu putem sa ne exprimam asupra defectului"
    DECI MASINA ESTE DEFECTA IN CONTINUARE IN PARCUL DE LA BANEASA DAR DOMNII DE ACOLO DORESC SA SCHIMBE ULEIUL LA MOTOR,
    CA SA FIE SCHIMBAT ... ASA ...CA SA STEA DEFECTA IN PARC CU ULEIUL SI FILTRELE SCHIMBATE.
    Cat despre finalizarea reparatiei, acelasi raspuns "nu putem sa ne exprimam deocamdata"
    TREBUIE FACUTA PRECIZAREA CA LA NICI UNA DIN DEFECTIUNI NU AU INTOCMIT NICI UN ACT, NICI O CONSTATARE SCRISA DE CARE EU SA AM CUNOSTIINTA
    DOAR MA SUNAU CA MASINA ESTE GATA, NU SEMNAM NIMIC, spuneau doar " DE CE DOMNULE ESTI SUPARAT ? CA MASINA ESTE IN GARANTIE,NU PLATESTI NIMIC.
    CORECT ... DAR NICI MASINA NU AM, spun eu .
    Acum stau in fata calculatorului si nu mai stiu ce am de facut, NU POT SA CRED CE SE INTAMPLA.
    Scriu aici povestea mea si o voi traduce in engleza si germana, o voi trimite la toate adresele de contact pe care le gasesc ale BMW in speranta
    ca LE PASA, nu pot sa cred ca asta inseamna BMW, nu pot sa accept ca asta este marca de masina pe care am adorat-o toata viata.
    Cer celor de la BMW o experiza impartiala pentru a demonstra cum BMW service Baneasa a DISTRUS o masina care are numai 17000 km,
    Rog pe aceasta cale a fi indrumat cum pot proceda pentru a face aceasta expertiza, pentru a pune capat jafului de la BMW Baneasa.

    Va rog sa ma ajutati in incercarea disperata de a salva marca BMW in Romania.

  • #2
    Pot sa adaug ca un prieten ,cu un W124 cu motor 2.5 diesel s-a dus la service la Autoklass in Bucuresti si ca l-a costat 240 de milioane reparatzia la masina.
    I-am zis ca de banii aia lua o masina similara si imatriculata .
    Din cate stiu manarii se fac si la service-urile Ford, la un banal schimb de ulei in loc de 4 litri se pun 3 si asa mai departe.
    Singura solutie pe care eu o vad e sa gasiti fiecare cate unu ca Dok si sa apelatzi cu incredere ,rezultatul fiind mai mult decat satisfacator chiar spre orgasmic.
    Last edited by tovarasultau; 08-25-2009, 12:12 PM. Reason: gramatical
    Mercedes Benz W124 250 Turbo Diesel
    Mercedes Benz 190E din 1983.-Fosta

    Comment


    • #3
      Domnule codreanu, daca persoana care a scris povestea asta ajunge la un deznodamant sau mai pateste ceva, va rog sa ne tineti la curent daca puteti cu ce se petrece.
      Am citit pe forum si am observat ca si cativa dintre colegii de aici au patit lucruri asemanatoare la reprezentante. Observ ca modalitatile de a te fura pe fata la service sunt foarte multe, si solutii foarte putine. Si eu ca viitor (sper) posesor de MB am inceput sa ma gandesc ce o sa fac in caz de defectiuni, unde sa ma duc, si pur si simplu mi se face parul maciuca cand tot citesc intamplari de acest gen.

      Comment


      • #4
        De dimineata tot citesc pe forum la BMW, si altceva decat probleme la toate service-urile unde le repara nu gasesc !!
        Si eu, personal, la Mercedes-Galati (nu vreau sa dau nume dar se stie) am luat 2 injectoare la juma' de pret....Ma intreb pe cine au convins ca are injectoarele stricate ! ? ....
        Last edited by codreanu; 08-25-2009, 12:49 PM.

        Comment


        • #5
          Bai baieti e o vorba veche romaneasca : "prost e ala care da, nu ala care cere"
          Cine naiba l-a pus sa accepte reparatii la masina fara o constatare SCRISA inainte, cu termeni de reparatii si manopera bine stabiliti si precizati acolo...?
          Prostia cea mai mare mi se pare ca a apelat la ei de inca N ori de la prima furaciune....
          Poate omul e masochist daca se tot duce la ei....
          Trebuie sa fii preshcolar sa crezi ca vreodata vre-un VANZATOR (de masini, de piese, de case, de orice fel de bunuri...etc.) va vrea binele clientului si va avea grija de buzunarul acestuia. Sa fim seriosi, in secolul asta tot ce conteaza e profitul...

          Eu am un stil aparte de a lucra cu "meshterii" , mecanici sau electricieni. Cand vad ca incep sa-si faca un nume si devin cautati incep sa faca fitze si figuri, nu mai stau la cheremu' meu cum vreau eu sa bibileasca p-acolo.....Si atunci il schimb...ma duc la altu mai incepator, mai tanar, fara nume....si ala joaca cum ii cant eu, nu invers...
          Last edited by VLADD; 08-25-2009, 13:02 PM.

          Comment


          • #6
            Da Vladruse dar cei cu masini noi in garantii nu se pot duce acolo...
            Ei stiu treaba asta si trateaza lumea cu scarba ! Te tin pe acolo cu lunile pentru o lucrare de cateva ore !!

            Comment


            • #7
              Mie mi s-a intiparit bine in minte sloganul "Clientul nostru, stapanul nostru" asa ca peste tot unde intru si e vorba de banii mei fie institutie publica sau privata ce traieste de pe urma mea (banca, furnizori servicii, magazin etc.) am o atitudine de stapan fatza de ei, nu de supus umil si prost care trebuie sa faca doar ce vor ei (de obicei sa plateasca si sa nu comenteze).
              Multi m-au catalogat drept obraznic vezi Doamne, dar cu rusinea mori de foame....te jupoaie hotzii ca piranha...

              Codreanu Dar cand ai garantie poti merge oriunde la orice dealer al marcii respective din lume, de ce sa mergi la acelasi dealer ? Vezi ca-s hotzi incerci in alta parte (eventual alta tara !! ).
              Raman la parerea mea ca a gresit ducandu-se ca mielu' la taiere....
              Binenteles asta nu-i scuza pe ei.
              Reprezentantele vor incepe sa faca treaba si sa respecte clientul cand nu le va mai trece nimeni pragul...de foame nu de frica de reclamatzii.
              Atat timp cat vor exista fraieri vor exista si smecheri...din pacate.

              Comment


              • #8
                Niste golani, si de multe ori golani neinstruiti care fura omul pe fata !!
                Cam asta e treaba pe la noi....

                Comment


                • #9
                  Originally posted by codreanu View Post
                  Nu este vorba despre Mercedes dar cred ca si pe la noi se intampla....



                  Jaf la Baneasa
                  « on: August 03, 2009, 03:31:03 PM »

                  Buna ziua,
                  ESTE FOARTE LUNG DAR CITITI CA ESTE DE NECREZUT

                  Numele meu este Vali si sunt un fan BMW.
                  Este practic imposibil pentru mine care am condus BMW toata viata sa conduc o alta marca de masina dar acum s-a ivit o problema.
                  Conduc acum un BMW X5-E70 si am fost foarte multumit de acesta pana in ziua cand a fost nevoie de o interventie service.
                  Precizez inca de la inceput ca in urma cu aproximativ 5000 de Km, masina a suferit un mic accident, practic roata fata stanga
                  a cazut intr-o gura de canal.
                  Dusa la service Baneasa au intocmit un deviz de ~ 20.000 de EURO dar am primit si o oferta de cumparare din partea unui mecanic care
                  s-a oferit sa o cumpere "CA ORICUM E FACUTA PRAF" a spus el.
                  Nu am acceptat deoarece masina nu parea asa de grav, se vedea numai bara fata si aripa avariate ...poate costa 20.000 € aceasta reparatie ???
                  Am facut poze si am trimis in Germania, Austria si Ungaria, am cerut un deviz estimativ.
                  CE CREDETI ?
                  AM REPARAT MASINA LA BMW UNGARIA CU 4000 EURO, la BMW Szeghet, toate piesele originale, foarte rapid, foarte amabili.
                  Am circulat fara probleme (~ 5000 km) pana cand a aparut o problema cu pompa de motorina.
                  La un moment dat masina s-a oprit si a afisat "pompa de motorina defecta"
                  Am sunat la tractari si au ridicat masina.
                  A fost gata peste doua saptamani, au spus ca au schimbat pompa de motorina dar in momentul cand am plecat din service am sesizat un
                  zgomot pe partea dreapta fata si faptul ca directia mergea mai greu.
                  Sincer, eu cred ca au schimbat mai multe piese, ATUNCI AU INCEPUT PROBLEMELE.
                  Am sunat atunci si au spus ca nu este o problema, au resoftat calculatorul si are alti parametrii acum, ma voi obisnui in timp.
                  Peste aproximativ o luna zgomotul s-a accentuat si am sunat la service, au spus ca poate fi un rulment si preventiv o ridica pe platforma
                  ca nu cumva sa se blocheze acest rulment in mers si sa facem un accident.
                  Dupa mai mult de o saptamana nimeni nu stia nimic de masina mea, am intrebat ce se intampla si am primit un raspuns dezarmant
                  "Nu putem preciza un termen de reparatie, mai intrebati saptamana viitoare sau peste doua saptamani" mecanicul care a facut oferta de cumparare
                  se ocupa acum de masina.
                  Am reusit sa ridic masina din service dupa cinci saptamani dar am constatat ca au fost schimbate foarte multe piese pe fata;
                  bascule inferioare, superioare, capete de bara, bara stabilizatoare care a fost montat un alt tip cu modificari, au spus ca este o gresala
                  de proiectare de la BMW si ei au descoperit ca functioneaza mai bine cu o modificare, cu alt tip de bara stabilizatoare etc
                  Multe dintre aceste piese sunt second hand, sunt si acum pe masina si o pot demonstra .
                  O intamplare incredibila de aceasta data, sunt anuntat ca trebuie schimbata si o planetara dar trebuie platita, a fost singura data cand au facut un deviz.
                  Suparat am iesit afara sa fumez, ma gandeam daca este posibil la BMW, la 17000 km sa pice planetara.
                  Aprind tigara si trag doua fumuri cand un barbat ma intreaba de ce sunt suparat, eu spun ca m-am saturat sa tot am probleme cu acest service dar omul
                  ma sfatuieste sa "vorbesc" altfel cu baietii ca sunt baieti de nota 10, te rezolva sigur.
                  "Uite eu am nevoie de o planetara de X5 si au zis sa astept 30 de minute ca ma rezolva la jumatate de pret"
                  Disperat , am aruncat tigara si am fugit in service, VREAU SA VAD MASINA ACUM, am tipat, VREAU SA VAD PLANETARA DEFECTA.
                  A venit domnul Wolf, seful de service pe Romania, a cerut sa vada masina si planetara defecta. Dupa mai multe balbaieli au adus masina,
                  se vedea clar ca au umblat la planetara, nu mai avea noroi pe ea si se vedeau urme de maini pe ax.
                  Domnul Wolf a analizat planetara de fata cu mine si a spus ca nu este nici o problema, a intrebat mecanicul"DE CE VREI SA O SCHIMBI ? ESTE BUNA"
                  A primit un raspuns evaziv "AM CREZUT CA ESTE DEFECTA SI ORICUM ASTA ESTE MASINA CARE NU A ACCEPTATA REPARATIA LA NOI, O CUNOSC"
                  Am acceptat situatia resemnat ca traim in Romania si am plecat spre casa. Dupa aproximativ 50 de km am auzit un zgomot si am ramas fara directie,
                  am oprit masina cu greu evitand un accident.
                  Am sunat la service si au trimis platforma.
                  Aceeasi poveste, "reveniti saptamana viitoare, nu avem piese". Saptamana viitoare am inteles ca au pus din nou o piese veche.
                  De aceasta data reparatia a fost mai "buna", masina a functionat 90 de km si ... surpriza, acelasi defect, am ramas fara directie in plin trafic.
                  Am sunat din nou, au trimis platforma din nou, au luat masina din nou.
                  Este greu de crezut dar ... acelasi raspuns "reveniti peste o saptamana sau doua cu un telefon"
                  Peste doua saptamani am reusit sa ridic masina din nou, am fost asigurat ca de aceasta data nu vor mai fi probleme... ce credeti ?
                  In weekend am plecat spre delta Dunarii, in apropiere de localitatea Tandarei am auzit deja familiarul zgomot de curea rupta si bineanteles
                  am ramas fara directie in plin trafic, nu va doresc o asemenea experienta.
                  De acum firma de la tractari ma cunoaste, am sunat, au trimis platforma si au ridicat din nou masina.
                  Ce credeti ? sunt sunat de service Baneasa si ma intreaba daca doresc revizie ... am raspuns fericit "DA, daca trebuie o facem"
                  crezand ca masina este functionala dar ... stupoare, masina nu functioneaza, "inca nu putem sa ne exprimam asupra defectului"
                  DECI MASINA ESTE DEFECTA IN CONTINUARE IN PARCUL DE LA BANEASA DAR DOMNII DE ACOLO DORESC SA SCHIMBE ULEIUL LA MOTOR,
                  CA SA FIE SCHIMBAT ... ASA ...CA SA STEA DEFECTA IN PARC CU ULEIUL SI FILTRELE SCHIMBATE.
                  Cat despre finalizarea reparatiei, acelasi raspuns "nu putem sa ne exprimam deocamdata"
                  TREBUIE FACUTA PRECIZAREA CA LA NICI UNA DIN DEFECTIUNI NU AU INTOCMIT NICI UN ACT, NICI O CONSTATARE SCRISA DE CARE EU SA AM CUNOSTIINTA
                  DOAR MA SUNAU CA MASINA ESTE GATA, NU SEMNAM NIMIC, spuneau doar " DE CE DOMNULE ESTI SUPARAT ? CA MASINA ESTE IN GARANTIE,NU PLATESTI NIMIC.
                  CORECT ... DAR NICI MASINA NU AM, spun eu .
                  Acum stau in fata calculatorului si nu mai stiu ce am de facut, NU POT SA CRED CE SE INTAMPLA.
                  Scriu aici povestea mea si o voi traduce in engleza si germana, o voi trimite la toate adresele de contact pe care le gasesc ale BMW in speranta
                  ca LE PASA, nu pot sa cred ca asta inseamna BMW, nu pot sa accept ca asta este marca de masina pe care am adorat-o toata viata.
                  Cer celor de la BMW o experiza impartiala pentru a demonstra cum BMW service Baneasa a DISTRUS o masina care are numai 17000 km,
                  Rog pe aceasta cale a fi indrumat cum pot proceda pentru a face aceasta expertiza, pentru a pune capat jafului de la BMW Baneasa.

                  Va rog sa ma ajutati in incercarea disperata de a salva marca BMW in Romania.
                  Salut Pårerea mea este, sa faci o scrisoare la BMW in germania, si sa explici detailat toate problemele care le ai cu masina lor noua. Dar exista si un agent general al lui BMW in rominia? Incearca sa ei legatura cu ei + trebuie vorbit si cu asiguratorul unde masina ta este asigurata. Cam asa cred ca ar trebui sa procedezi tu , sau poate sint colegi pe forum, care te pot ajuta ,cu sfaturi, si te pot indruma la un servis mai serios decit cel descris de tine . Bafta in continuare , si sa speram ca te vei plimba cu BMW fara probleme in viitorul apropiat.

                  Comment


                  • #10
                    In mod normal, clientul a gresit foarte mult, el fiind in necunostinta de cauza, cei de la reprezentanta l-au ''aranjat'' cum au vrut ei. In mod normal, la fiecare interventie, se cer piesele schimbate uzate, dar la rulajul ala nu avea cum sa cada vreo piesa.

                    Comment


                    • #11
                      Opc

                      1 - In mod natural si mai ales din simt civic reparatia pt caderea in gura de canal trebuia platita de asigurare care din cauza devizului urias trebuia sa se indrepte catre primarie care la randul ei trebuia sa recupereze banul de la drumar.

                      In acest mod simplu si foarte productiv (mai ales pt service-uri) vom avea drumuri fara guri de canal deschise si nu numai.

                      Este de datoria noastra, a fiecaruia dintre noi, sa mobilizam asigurarile ca sa mobilizeze primariile sa faca drumurile bune.

                      2 - Exista institutia OPC, care cu siguranta te-ar fi ajutat sa pui capat 'jafului de la Baneasa'.

                      P.S. din proiectare, cateva componente importante, sunt facute sa preia diverse socuri prin deformare plastica. Astfel, fara a se putea constata ochiometric, te poti trezii ca un alt component nu mai sta la locul lui dupa ce ai schimbat ce credeai tu de cuvinta...
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • #12
                        Interesant ca dupa ce i-au cerut 20 000 euro si s-a dus in Ungaria sa i-o repare cu 4 000 , tot inapoi in Romania la aia a "reparat-o".

                        Comment


                        • #13
                          Stiu un caz similar intamplat unui coleg... A lasat si el masina in service si cand a luat-o acasa a constatat cu stupoare ca-i lipsesc piese de pe masina ( noroc ca omul era cunoscator si a montat chiar el piesele cu pricina-deci a observat imediat smecheria).Mecanicii de la service au zis ca fac " o afacere " afacere pe seama lui ..." ca si asa nu o sa observe fraierul " si au pus piese vechi in locul celor noi montate anterior de proprietar!

                          Deci...Mare atentie unde lasati masinile! Se practica acest procedeu! S-ar putea sa reprimiti masinile cu mult mai multe piese uzate decat inaintea reparatie!
                          W123 280E Blue Green Metallic

                          W126 280SE Champagne Metallic
                          W126 280SE Black Blue Metallic
                          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                          W126 500SE Nautical Blue Metallic
                          W126 500SE Midnight Dark Blue

                          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                          Comment


                          • #14
                            Am dus si eu CLK-ul la Mercedes Bg ptr un test ca datea cu fum si mergea urat si au constatat ca trebuie schimbat intercoolerul + 2 furtune + inca ceva = 760 euro si in final s-a rezolvat cu aprox 350 RON adica un debitmetru nou si un filtru de aer ...sa jure Dok daca nu ma credeti ca el i-a dat de cap !
                            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
                            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
                            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

                            Comment


                            • #15
                              Amg 0001 nu este vorba despre mine...e vorba despre un posesor Bmw.
                              Si cei de pe forum-ul BMW,au trimis multe mail-uri la Bmw ,dar din Germania ei le redirectioneaza tot catre Romania si mai multi au primit chiar interdictii in acele service-uri, pentru ca i-au dat in primire nemtilor !! Cica le strica imaginea !!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF