Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Palnie combustibil - motorina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by adidc View Post
    Parca ar fi ceva piesa super high-tech! E o palnie cotita mai tare ca sa intre bine in buson. Partea din spate e dreapta (cea care vine paralel cu masina) iar cea din fata e curba. La contactul dintre planie si "gat" este o sita care nu face nici un fel de minuni decat ca e deasa. De la mama ei motorina se scurge mai repede si apa ramane deasupra. Daca o lasi acolo se scurge si ea in final, asa ca daca se aduna apa aceasta se arunca!
    Cand am timp ii fac o poza ca am in portbagaj la cobra una.
    Ai facut acum o descriere tehnica exacta!

    Daca bagi si poza aia se poate pune la WIS!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #17
      Dane, nu stiu daca e la bascalie sau nu ce ai zis, dar ca sa o facem si mai lata mai adaug: se poate folosi un ciorap de dama tras peste o palnie normala sau o sticla PET taiata corespunzator. Are acelasi efect, tocmai pentru ca daca "sita" e deasa lichidele isi fac "treaba".
      Numai bine!
      E220 cdi W210, 2001

      E320 W210, 1997
      C180 W202, 1994
      W123 200D, 1978 cu inima de W124


      Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

      Comment


      • #18
        Originally posted by adidc View Post
        Dane, nu stiu daca e la bascalie sau nu ce ai zis...
        Doamne fereste!

        Nu e bascalie deloc! Nu am obiceiul sa fac asa ceva!
        Eu zic ca e util ce ai postat, si completarea urmatoare la fel!
        W123 280E Blue Green Metallic

        W126 280SE Champagne Metallic
        W126 280SE Black Blue Metallic
        W126 300SE Anthracite Grey Metallic
        W126 500SE Nautical Blue Metallic
        W126 500SE Midnight Dark Blue

        W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
        W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

        Comment


        • #19
          Voi vorbiti intr-una de palnia aia facuta de tzigani? Aia ce o gasesti la fiecare parcare sau targ unde sunt si oale? Palnia aia deasa ce tine apa si la care dupa ce i se infunda sita trebuie rupta si inlocuita cu un ciorap? Palnia aia care poate fi substituita de un flacon taiat si un ciorap uzat de dama, bine strans in gura ei? Este incredibil!!! Nu ma asteptam ca un astfel de subiect sa genereze 18 raspunsuri.
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #20
            Foarte multe comentarii, dar nimeni cu o solutie de unde sa cumpar palnia asta! Eu nu am gasit targ de oale si nici Tigani care sa le vanda si am umblat lumea in lung si in lat cu masina, dar se pare ca degaba ....

            Comment


            • #21
              Vorbiti cu cineva care este sofer pe TIR si care umbla prin tara. Ala sigur stie unde gaseste si pun pariu ca sigur are una pe acasa ca na... doar motorina mai ramane. Eu am avut un vento(diesel) mai de demult si asa am procedat. Am vorbit cu un prieten care este sofer si mi-a adus. Nu stiu exact de unde a luat-o, dar stiu ca a fost 10 lei (acum 2 ani).
              MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

              Comment


              • #22
                Originally posted by radu16b View Post
                Foarte multe comentarii, dar nimeni cu o solutie de unde sa cumpar palnia asta! Eu nu am gasit targ de oale si nici Tigani care sa le vanda si am umblat lumea in lung si in lat cu masina, dar se pare ca degaba ....
                Am cumparat din Bucuresti. Ai un prieten in Bucuresti? Ii spun unde sa mearga (Targ Vitan) si iti cumpara si tie una. Sau la iesire din Bucuresti spre Jilava am mai vazut tigani cu asa ceva de vanzare.

                @ciucean_sergiu 10 lei este si acum. Sau un pic mai scumpa daca este mai mare.
                Last edited by arhitect; 07-07-2009, 23:26 PM.
                Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.

                Comment


                • #23
                  Pentru cei care au cerut poza. Atasez eu una.
                  Attached Files
                  Last edited by ciucean_sergiu; 07-08-2009, 23:44 PM.
                  MB C180 (w202)11.1994 ELEGANCE 90KW 122CP benzina

                  Comment


                  • #24
                    Nu stiu de ce nu cred, dar palnia aia nu retine apa. Ai putea sa ne faci o poza unde torni apa in palnie si nu curge apaprin ea? Ar fi un miracol. In Arad era un mosulica ce facea palnii pentru motorina, avea o sita de nu vedeai prin ea, arata ca si cum ar fi o tabla in loc de sita atat de densa era.Nu mai face ca nu e foarte scumpa sita aia.
                    Pana acum n-am gasit niciunde o astfel de palnie, nici macar asemanatoare cu ce am vazut. Am sa va fac o poza sa vedeti cum arata palnia despre care vorbesc. Ce prezinta colegul Ciucean_sergiu e foarte rara, o poti folosi doar pt gunoaie dar nu pt apa. Pana acum, singura metoda e decantarea. Pierzi cam 100grame de motorina (cu apa) la fiecare bidon de 20l, dar stii o treaba. Nu bagi tot ce e in bidon.
                    Ca tot suntem aici, cei care locuiesc in Arad, ams a revin cu adresa exacta sau locatia distinsului batranel fauritor de astfel de palnii. Poate daca ii ducem sita, ne face.

                    Comment


                    • #25
                      Mosulica nu mai exista. Vindea pe partea cu Esso si pe varianta. E si putin ciudat ce discutam noi. Motorina e mai groasa decat apa. CHiar si combinata cu motorina, apa e mai sibtire decat motorina propriu-zisa. E imposibil ca vreo sita sa lase Sa treaca ce e mai gros dar sa tina ce e mai subtire. Gresesc?
                      Am sa continui s ao las sa se decanteze. Am gasit apa si in motorina scoasa din pompa de la OMV. Am pe cineva care-mi vinde. Il vad cand baga din pompa si imi preda bidonul. Va fac o poza zilele astea sa vedeti cum arata motorina luata direct din peco OMV, Bld. 16 decembrie 1989, Timisoara.La un 20L cam 200 grame arunc.

                      Comment


                      • #26
                        Nu stiu cati litri ai pus tu cu palnia si nici nu prea conteaza. Ce pot sa-ti spun e ca daca iei palnie din aia foarte deasa (care e pentru benzina) iarna s-ar putea sa stai sa amesteci in ea ca sa curga motorina. Si asa cu astea mai rare putin, iarna motorina curge mai greu decat normal.
                        Nu stiu sa-ti spun care-i ideea si de ce curge motorina mai repede si apa ramane deasupra dar pe verificate, asa e.
                        Desigur nu pun motorina si tot pun si la un moment dat palnia e plina cu apa si motorina trece prima.
                        In timp ce torn o tot golesc cand vad ca ce ramane in palnie e incolor. E adevarat ca se mai pierde si motorina.
                        Totusi daca tu vrei sa rescri tot forumul asta...feel-free.
                        E220 cdi W210, 2001

                        E320 W210, 1997
                        C180 W202, 1994
                        W123 200D, 1978 cu inima de W124


                        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                        Comment


                        • #27
                          Scuzati va rog un post tehnic cam lung.
                          Un tub de 25,..mm (1"), aproape vertical, (75grd) are un debit de scurgere de cca. 3 l/sec => v=5,2m/s.
                          Lichidele cu densitati diferite se separa prin stationare sau la viteze de curgere extrem de mici - v = 0,10 - 0,15 m/s pentru un timp de decantare onorabil de 30min.
                          Sita tehnica nu are nici o influienta pentru separare motorina/benzina de apa. La limita, idem pentru hartia de filtru.
                          Va fi extrem de greu de a calcula ce forma sa aiba palnia aia pentru diferite cantitati de amestec. Dimensiunile vor diferi din aceasta cauza.
                          Fundul nu poate avea o panta mai mare de 10grd. cu o zona de depozitare a apei (care se depoziteaza la fund) si care trebuie sa o apreciem. 10 -20 .. %.
                          Asta inseamna un fel de cadita cu o scurgere la 30% din inaltimea palniei la fund sperand sa se depoziteze apa.
                          Asa ca, daca doriti sa nu mai aveti apa in combustibil, daca va permit conditiile, sa nu alimentati direct de la pompa ci dintr-un simplu bidon/canistra lasata 10 - 12 ore, o transferati intr-o alta canistra pana la schimbarea opacitatii.
                          Asa zisa tehnica de separare "activa" este un fel de perpetuum mobile.
                          Last edited by epurare_coco; 10-05-2012, 16:25 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Despre astfel de palnie vorbeam. Uite cum arata sita la asta si cum arata la colegul. Si prin asta trece apa. Prin a colegului, ce sa mai vorbim.
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Nimeni nu a spus ca exista o palnie in care daca pui apa, aceasta nu curge in schim motorina va curge.
                              Totusi lichidele au viteze de curgere diferite si prin asta o oarecare cantitate de apa se separa.
                              Mi se pare un subiect nedemn de atatea discutii...pune motorina cu ce vrei tu si gata.
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF