Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Accidente cu Mercedes in Romania

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Degeaba ai S-klass,daca o calci ca nebunul.Si sa fim seriosi,cu un TIR.Trebuia sa aiba viteza mare,daca pana si puntea fata de la TIR este rupta si toata cabina intoarsa.Credeti ca supravietuia cu orice alta marca de masina,cu un A8 sau seria 7? Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si sa-i dea putere soferului TIR-ului sa treaca peste acest nefericit eveniment,care cu siguranta ii va marca tot restul vietii.
    W202 elegance / 1.8 benzina,1993

    Comment


    • Da intradevar sa terminat urat...Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.

      Daca aruncam o privire si nu ne uitam mai atent nici nu recunosti ca este un Mercedes...asa de sifonat a iesit din acest accident, ca era o minune de supravietuiea cineva...asta a fost sa fie.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Originally posted by zsolti1981 View Post
        Credeti ca supravietuia cu orice alta marca de masina,cu un A8 sau seria 7?
        Nu cred ca are rost sa o dam iar intrun S vs 7 vs A8.La ce viteza a avut si la cum arata TIR-ul nu scapa cu nici o masina din lume.Poate una blindata.

        Dzeu sa-l odihneasca in pace!Multa putere familiei sa treaca mai usor peste aceasta mare pierdere.

        sigpic

        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

        Comment


        • Originally posted by mircea600sel View Post
          Poate una blindata.
          Poate nici asa...nu rezista organele interne la un asemenea impact...pentru ca nu vorbim de 100km/h...parerea mea.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Faceam referire la jurnalistii care au mentionat faptul ca a decedat in cea mai sigura masina din lume.Nu exista o "cea mai sigura masina din lume" la asemenea viteze...
            W202 elegance / 1.8 benzina,1993

            Comment


            • Masina a rezistat foarte bine dar nu au rezistat organele soferului ... Tirul pare mai sifonat de cat S-ul
              Cu S-ul nu te pui.

              Comment


              • Originally posted by kriket View Post
                Tirul pare mai sifonat de cat S-ul
                Pai sa stii ca ai dreptate...se poate observa ca stalpul A nu este turtit asa de tare...

                Mai mult ca sigur ca nu au rezistat organele omului....
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Si pozele alea sunt facute dupa si-au lasat si aia de la descarcerare amprenta ...
                  Cu S-ul nu te pui.

                  Comment


                  • La viteze din alea nu te mai scapã nimeni. Chiar dacã rãmâi tu întreg, nu rezistã organele interne. Dacã nu era tir, poate scãpa el, dar probabil mureau ceilalți (cum a fost și la Huidu de exemplu). Mașina eu zic cã s-a comportat destul de ok, mi-e greu sã estimez cât de mult e deformatã de accident și cât de mult e deformatã de cei de la descarcerãri. Având în vedere cât s-a deplasat bordul, cred cã impactul a fost extrem de violent.

                    Și ca și chestie diversã, drumul ãla e unul dintre cele mai enervante (dupã ruta Arad-Deva-Sibiu). Drumul e super bun, puține localitãți, dar plin de tiruri. Dacã ai ceva drum lung de fãcut cu greu te abții sã nu te bagi în depãșiri riscante. Cred cã toți care conduc pe acolo știu despre ce vorbesc. Pânã și eu am avut o perioadã când mergeam acolo ca bezmeticul, noroc cã m-am mai uitat la știri și m-am cumințit.
                    ...

                    Comment


                    • Bine zice Kriket, ce n-a stricat tir-ul au stricat cei de la descarcerare. Maºina este mãcelãritã.
                      Pãcat de viaþa acestui om care s-a dovedit foarte priceput la a face afaceri. Probabil ºi S-ul pe care ºi l-a luat, a gândit cã este tot o afacere bunã, oferind (pe lângã confort ºi prestigiu) maximum de siguranþã în trafic. Am mai spus-o ºi cu alt prilej, la decelerãri violente nu maºina cât omul (oamenii din ea) ar trebui sã aibã airbaguri. Câte unul pentru fiecare organ, care-ºi continuã miºcarea când maºina se opreºte. Se dislocã de la locurile de fixare din organism, rupându-se vene, artere, nervi ºi chiar dacã ocupanþii nu sunt striviþi, ei pot muri cu toþii. S-a calculat cã orice impact cu vitezã mai mare de 65 km/h, în anumite condiþii (poziþiile celor din maºinã, greutatea lor) produce decesul, chiar dacã ocupanþii maºinii nu sunt tãiaþi sau cu alte vãtãmãri externe.
                      Încrederea în posibilitãþile ºi dotãrile maºinii este -pe undeva- normalã, însã aproape toþi neglijãm limitele organismului. Când prudenþa ºi instinctul de conservare nu te împiedicã sã apeºi pe pedalã, nu prea mai este nimic de fãcut.

                      Comment


                      • Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                        Bine zice Kriket, ce n-a stricat tir-ul au stricat cei de la descarcerare. Maºina este mãcelãritã.
                        Pãcat de viaþa acestui om care s-a dovedit foarte priceput la a face afaceri. Probabil ºi S-ul pe care ºi l-a luat, a gândit cã este tot o afacere bunã, oferind (pe lângã confort ºi prestigiu) maximum de siguranþã în trafic..
                        Afacerile si orice succes ai avea in viata, toate palesc intr-o secunda...LA VOLAN E SUFICIENT O SINGURA DATA SA GRESESTI ... Dovada pentru aceasta stau zecile de accidente mortale ce se intampla zilnic...

                        Nu stiu care era destinatia victimei dar cat intarzia daca nu se lansa in acea depasire imposibila...5, 10, 30 de minute ??? Cu siguranta sunt MULTE momente in viata cand nu merita sa te grabesti...
                        Last edited by Diesel; 05-31-2012, 10:31 AM.

                        Comment


                        • Originally posted by Luxian View Post
                          noroc cã m-am mai uitat la știri și m-am cumințit.
                          Da, din pacate multi nu invata din greseala altora. Chiar daca unii se cumintesc, nu au noroc findca vine ''unul care nu se uita la stiri'' si nenoroceste pe cineva.

                          Nu degeaba au aparut benere pe marginea drumurilor cu inscriptia ''VITEZA UCIDE'' , ''VIATA ARE PRIORITATE''.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Imi pare rau ca au ramas sotia si fiul lui,dar din cate am inteles de la mai multi cunoscuti comuni,acest individ nu prea era un "baiat fain".Tipic multor romani,cand au ajuns bogati au uitat de unde au plecat.

                            Apropo de soseaua aceea,dupa cum a spus si Luxian,este o sosea foarte buna,vreo 10 km la iesire din Timisoara sunt 4 benzi perfecte de "rupt masina in 2".Iar pana la vama Moravita drumul este cu 2 benzi dar impecabil.

                            Pe vremea cand aveam Mercedes-ul si mergeam aproape zilnic la parinti, acolo imi mai dezmorteam 270-ul.La multe accidente am luat parte pe aceasta sosea.

                            In sfarsit...Dzeu sa-l ierte!

                            sigpic

                            "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                            Comment


                            • Un accident mai vechi:

                              accident_mercedes_budai_5_copy.jpg

                              Comment


                              • Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF