If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Accidente cu Mercedes in Romania
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Modelul ala de volvo e considerat de multi tanc, un fel de cobra rulllz , dar se face praf la impactul cu conserva de plastic. Il pusesem si eu pe old vs. new.
Mai e un aspect de analizat aici!Cand pui la crash test o masina veche de peste 20 de ani,este f posibil ca rezistenta acesteia sa fie mult mai slaba decat atunci cand acea masina iesea pe portile fabricii.In primul rand este vb de asa numita "metal fatigue" apoi de diferite componente care pot rugini pe dedesupt incluzand contraaripile, lonjeroanele si mai ales pragurile care sunt esentiale pt a mentine integritatea habitaclului.
Care bmw? Ursuletz din 84 sau un seria 7 de prin 2008?La ce masina te referi cand spui "bmw"?
De BMW tau vorbe-am !!! Pai daca este un filmulet cu un Mercedes si un BMW nu este clar ca de masinile din film era vorba ?
Mircea !!! .... Seria 6 se poate spune ca se incadreaza in aceasi categorie ca si S-ul chiar daca este mai mic . Si eu spun ca din S iesi mai bine dupa un accident. Daca ai un argument ca de ce nu ar fii asa, te rog spune-l.
Seria 6 se poate spune ca se incadreaza in aceasi categorie ca si S-ul chiar daca este mai mic . Si eu spun ca din S iesi mai bine dupa un accident. Daca ai un argument ca de ce nu ar fii asa, te rog spune-l.
De BMW tau vorbe-am !!! Pai daca este un filmulet cu un Mercedes si un BMW nu este clar ca de masinile din film era vorba ?
Scuze, nu vazusem linkul,dar stiam filmulet de la stiri.Trebuie sa stii ca tehnologia a evoluat in grup la toate marcile (care se respecta) odata cu trecerea anilor dupa implementarea normelor euroncap in 1996.Astfel un ford mondeo sau vectra din 2009 sunt mai bune ca punctaj de siguranta decat o masina premium gen MB sau volvo cu 10 ani mai veche.
Tinand cont de diferenta dintre anul de conceptie al acelor 2 masini din filmulet(98 s-ul,respectiv 2003 6-le),e destul de probabil ca 6-le sa fie peste mai batranul s w220!
Cauta si compara rezultatele euroncap de ex dintre clasa C w202,clasa c w203 si apoi c-ul w204 ca sa intelegi mai bine.Vei vedea ca in timp ce diferentele intre aceste generatii de c class sunt destul de mari (mai ales intre w202 si w203),fiecare din modelele de c class comparata cu rivalele sale de la alte marci dar de aceleasi generatii,vor fi sensibil egale.De ex un w204 va fi cam la fel de bun ca un seria e model e90,(f bune amandoua) in timp ce w202 la fel ca seria 3 e36(pisicuta) sunt amandoua f slabe.E class model w211 va fi sensibil egal cu seria 5 e60 si audi a6 (2004-2010).Practic dupa 2003,aproape orice masina care se respecta catusi de putin are cel putin 4 stele,asta insemnand un habitaclu extrem de stabil si un bot cu deformare controlata.
p. s. Daca vrei un argument pt care NU iesi din 6 mai sifonat ca din S ti-l pot da.Atata timp cat toate celelalte modele bmw din aceeasi generatie cu 6-le in cauza sunt f sigure,si au punctaje f bune euroncap,de ce ar face seria 6 nota discordanta?
Scuze, nu vazusem linkul,dar stiam filmulet de la stiri.Trebuie sa stii ca tehnologia a evoluat in grup la toate marcile (care se respecta) odata cu trecerea anilor dupa implementarea normelor euroncap in 1996.Astfel un ford mondeo sau vectra din 2009 sunt mai bune ca punctaj de siguranta decat o masina premium gen MB sau volvo cu 10 ani mai veche.
Tinand cont de diferenta dintre anul de conceptie al acelor 2 masini din filmulet(98 s-ul,respectiv 2003 6-le),e destul de probabil ca 6-le sa fie peste mai batranul s w220!
Cauta si compara rezultatele euroncap de ex dintre clasa C w202,clasa c w203 si apoi c-ul w204 ca sa intelegi mai bine.Vei vedea ca in timp ce diferentele intre aceste generatii de c class sunt destul de mari (mai ales intre w202 si w203),fiecare din modelele de c class comparata cu rivalele sale de la alte marci dar de aceleasi generatii,vor fi sensibil egale.De ex un w204 va fi cam la fel de bun ca un seria e model e90,(f bune amandoua) in timp ce w202 la fel ca seria 3 e36(pisicuta) sunt amandoua f slabe.E class model w211 va fi sensibil egal cu seria 5 e60 si audi a6 (2004-2010).Practic dupa 2003,aproape orice masina care se respecta catusi de putin are cel putin 4 stele,asta insemnand un habitaclu extrem de stabil si un bot cu deformare controlata.
p. s. Daca vrei un argument pt care NU iesi din 6 mai sifonat ca din S ti-l pot da.Atata timp cat toate celelalte modele bmw din aceeasi generatie cu 6-le in cauza sunt f sigure,si au punctaje f bune euroncap,de ce ar face seria 6 nota discordanta?
Daca S-ul este dupa 2003 eu zic ca se poate compara cu 6-le.S-ul dupa 2003 a suferit mai multe modificarii (facelift) si eu cred ca i-au facut si un update la partea de siguranta. .... W210 pana in 1999 a avut 4 airbag-urii si se cam sifona la un accident dar dupa facelift a mai primit 4 baloane si ceva modificarii la caroserie.
Corect!
Totusi,in multe situatii nu prea se pupa calculele hartiei cu realitatea.Eu am avut un nefericit accident pe valea Oltului,acum ceva mai mult timp cu un w210 din 96;am derapat intr-o curba f stransa la dreapta,intrand pe contrasens in remorca unui camion cam cu jumatatea stanga,la 45 de grade.In urma accidentului,masina s-a comportat excelent,eu m-am dat jos instantaneu din masina fara sa resimt nimic in afara arsurii de la airbag.
Accidentul s-a produs pt ca am fost pacalit de urm faptul : cum incepi sa urci pe dealul Negru,in sensul de la Rm Valcea spre Pitesti,apare un semn cu "maxim 30 la ora viteza",urmat de 2 curbe f stranse.Zis si facut,m-am conformat.Insa dupa aceste 2 curbe f stranse,pe sensul meu de mers,drumul devenind drept,s-a si latit dintr-o banda pe sens s-au facut 2 benzi!Cand am vazut asa am bagat piciorul in ea....surpriza a fost ca dupa alti aproximativ 300 de metri,de drum drept cu 2 benzi pe sens,urmeaza o curba la dreapta f urata,f stransa,nevizibila,care poate fi abordata cu maxim 40-45 de km/h.Eu cred ca aveam lejer vreo 70-80.Atentie mare la curba respectiva,sunt constient ca greseala a fost a mea,dar si sa latesti sensul de mers inaintea unei curbe atat de criminale.....
Cand au venit politistii mi-au zis "uite curba e semnalizata".Intradevar,panourile succesive de curba periculoasa sunt prezente dar stiti cate curbe semnalizate astfel pot fi abordate lejer cu 80 la ora?La noi si o curba de maxim 20-30 la ora si una de o poti lua cu maxim 80-90 la ora sunt semnalate identic.
Accident cu W202....
Citit din stirea de la PRO TV:
"Martorii povestesc ingroziti cum, la intrarea in Comarnic, bolidul condus de un tanar a intrat pe contrasens, a ajuns pe trotuar si a rupt mai multe indicatoare."
Articolul e scris probabil de genul de jurnalist / jurnalista care cand relateaza despre un accident in care un BMW pisicutza sau vreun w124 intra intr-un pom scrie titlu mare in ziar <"Bolid" / sau "limuzina de 100.000 de euro" implicata intr-un grav accident...> Asa ca nu te gandi ca cifrele alea au fost calculate de cineva.. au fost puse la vrajeala dupa ureche.
Interesat ar fi sa vedem textul legii in forma in care a fost aprobata, si atunci am putea calcula singuri cum vor fi viitoarele impozite.
Un şofer a lovit cinci maşini în zona Rahova şi a părăsit locul accidentului. A fost oprit cu greu pe Calea Victoriei.
Un incident de o gravitate extremă a avut loc în acceastă dimineaţă, în capitală: un şofer care făcuse praf mai multe maşini pe traseul cartierul Rahova - Piaţa Unirii a încercat să scape de poliţişti, gonind pe contrasens, pe Calea Victoriei.
Poliţiştii au tras cinci focuri de armă după ce şoferul a încercat să fugă pe contrasens lovind alte maşini. A fost prins şi dus la spital. Aparatul etilotest a arătat că nu consumase băuturi alcoolice.
Pe şoseaua Petricani în sensul dinsre Pipera spre Lacul Tei a avut loc, azi dimineaţă, un accident în urma căruia un autoturism de lux, marca Mercedes a ajuns într-o groapă imensă aflată pe carosabil.
Pe ºoseaua Petricani în sensul dinsre Pipera spre Lacul Tei a avut loc, azi dimineaþã, un accident în urma cãruia un autoturism de lux, marca Mercedes a ajuns într-o groapã imensã aflatã pe carosabil.
UPDATE 11.00 ªoferul bolidului s-a prezentat la sediul de poliþie din strada Udriºte unde este audiat de organele de cercetare. Din primele informaþii, se pare cã accidentul s-a produs din vina exclusivã a ºoferului care nu a adaptat viteza maºinii la condiþiile de trafic.
Primãria Sectorului 2 a menþionat cã lucrãrile de pe tronsonul respectiv al ºoselei Petricani era semnalizat corespunzãtor.
Conform poliþiºtilor, dacã se va dovedi cã accidentulº s-a produs din cauza proastei semnalizãri ale ºantierului, firma care se ocupã de reparaþiile strãzii respective, va fi obligatã sã plãteascã daunele.
Pe aceastã stradã din sectorul 2, se efectueazã lucrãri de mai bine de 2 luni.
Conform poliþiºtilor de la faþa locului, ºoferul limuzinei nu a declarat încã accidentul la Brigada Rutierã. Accidentul a fost semnalat la numãrul de urgenþã 112 de un ºofer care tranzita acea zonã în jurul orei 7.30. În urma acestui accident, nu s-au înregisztrat victime.
Potrivit procedurii în astfel de situaþii, ºoferul are la dispoziþie 24 de ore sã se prezinte la poliþie pentru a declara cele întâmplate. Pânã în acest moment, poliþiºtii au catalogat evenimentul rutier ca accident din neatenþie.
Patronul firmei Edy Spedition, Alin Alexandru Popa, al carui nume apare in TOP 300 Capital, a murit miercuri dupa-amiaza, in urma unui accident care a avut loc intre localitatile Jebel si Sag, judetul Timis, dupa ce a intrat cu masina intr-un TIR care venea din sens opus.
"Soferul autoturismului Mercedes venea dinspre localitatea Sag cand a intrat intr-o depasire fara sa se asigure. Din sens opus venea un TIR inmatriculat in Macedonia. Soferul TIR-ului este macedonian. Cele doua masini au intrat in coliziune, iar soferul autoturismului Mercedes a murit in urma impactului", a declarat Madalina Mezdrea, purtator de cuvantal IPJ Timis.
Potrivit sursei citate, echipele de descarcerare intervin pentru scoaterea trupului lui Popa din masina.
Alin Popa avea 41 de ani, locuia in Timisoara si a lasat in urma un baiat de 19 ani. Popa a intrat in afaceri la varsta de 20 de ani, la inceput firma sa avand doar cateva camioane. In timp, a reusit sa-si extinda afacerea, ajungand sa detina cea mai mare firma de transport marfa din Romania, scrie Adevarul.ro.
Cu o avere estimata la 20-21 de milioane de euro, hunedoreanul Alin Popa ocupa pozitia 230 in topul celor mai bogati 500 de romani. Anul acesta s-au implinit 21 de ani de la infiintarea grupului Edy, unul dintre principalii jucatori de pe piata de transporturi rutiere de marfa din Romania. Un business pornit de la zero - un exemplu de model de succes pentru tinerii antreprenori - si care a ajuns in doua decenii de activitate la afaceri de 520 milioane lei.
Edy International Spedition a castigat, anul trecut, premiul „Transportatorul Anului 2011 in Romania", in cadrul competitiei nationale destinate industriei de specialitate. Obtinerea acestei distinctii pentru a doua oara a fost extrem de importanta pentru Alin Popa, aceasta aducand recunoasterea efoturilor depuse atat de el, cat si de companie pentru a deveni un lider in domeniul transporturilor.
Grupul Edy Spedition cuprinde patru companii - edy Logistics, edy International Spedition, Autocamion Service si Diesel One.
În imaginile realizate imediate dupã accident, se poate vedea cum Mercedes-ul lui Popa, consideratã una dintre cele mai sigure maºini din lume, a devenit un ghemotoc de fiare în urma coliziunii cu TIR-ul.
P.S. S420cdi.
@mircea600sel: Rãmân dator, din greșealã am modificat și autorul articolului când am adãugat pozele
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment