Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aventura... Cobra

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aventura... Cobra

    Salutare.Acum mai bine de 1 an,am vandut o cobra unui nene din Roman,care nu a trecut-o pe numele lui,lasand-o in grija mea la plata de impozit.Dupa ce i-am suportat eu impozitul o buna perioada de timp,m-a sunat si mi-a zis ca,mai bine i-as da pe ea vreo 10 milioane sa o iau inapoi.Zis si facut..desi suma a scazut putin,si anume la 7 milioane.Cu tren cu motorina..tot la 10 m-a dus toata distractia.Asa ca ieri,m-am imbarcat cu un prieten in trenul Bucuresti-Roman, sa imi rascumpar bolidul.
    Cand am ajuns am gasit insa o epava a ceea ce stiam eu ca am detinut.Oricum,am acceptat sa o iau oricat de cazuta ar fi fostEra totusi o Cobra.Ramanea doar intrebarea daca voi putea ajunge cu ea in siguranta la Bucuresti,cam 330 de km.
    Masina am gasit-o cu urmatoarele probleme la prima impresie:
    -busita in dreapta la nivelul portierelor
    -nu se mai poate rasuci cheia in contact decat dupa o extrem de migaloasa incercare(in care folosesc si volanul la blocat si deblocat)
    -daca intr-un final reusesc sa dau de cheie,oricum nu porneste,pt ca fie e stricat electromotorul,fie e bateria prea slaba(bateria este atat de mica precum cea de matiz),oricum..nu poate invarti,se poticneste,deci porneste DOAR impinsa.Noroc cu cutia manuala!
    -masina f murdara de parca ar fi fost transformata intr-un cotetz de gaini.Si chiar mirosea putin a gainatz,amicul meu mi-a pus intrebarea retorica "a ce ai vrea sa miroase,a gagici bune?!?"Dupa ce am plecat cu ea,am incercat sa filam vreo 2 gagicute prin Roman,dar nu mergea claxonul deloc..asa ca nu am avut succes.
    Am plecat deci cu cobranul,dupa ce a pornit surprinzator de usor "la impins".
    Am alimentat la un peco,bineinteles fara sa opresc motorul,si mi-am continuat drumul.
    Pe drum,am inceput sa simt ca ma intoxic de la fum de esapamanet,m-am uitat in jur,nici un camion,nici o RABA nimik,asa ca l-am sunat pe nene,mi-a zis ca intradevar,toba a fost rupta,a resudat-o,dar nu f bine si mai scapa gaze pe la mijloc pe sub masina.
    La prima frana,am avut alta surpriza.Masina a inceput sa piarda directia destul de serios.Apoi am realizat ca,franau probabil doar rotile de pe partea stanga,sau doar o roata de pe stanga,astfel incat la orice tentativa de franare,ma arunca de bot in partea stanga,dar nu a mai fost problema ca in timp am invatat sa dau contra cu volanul inspre dreapta sa nu pierd controlul.Asta la viteze mici,pt ca la viteze mari nu as vrea sa stiu.Mai grav a fost odata cand m-am trezit cu unu ce stationa pe banda mea de mers(banda 1),iar pe banda 2,imi venea unul cu viteza din spate...acolo am fost in cel mai mare pericol.Daca as fi franat m-ar fi aruncat pe banda 2 cu pierderea controlului,daca nu franam intram in ala de stationa.Am franat putin cate putin si am avut noroc ca cel care venea lansat pe banda 2 a inteles si a franat si el lasandu-ma sa ii iau fata.
    O ultima surpriza (oare?),a fost sa aud roata dreapta spate,trancanind ca si cum nu ar fi bine prinsa in prezoane.Am oprit si intradevar,nu era prinsa decat in 3 prezoane,care acopereau ceva mai putin din jumatate din circumeferinta cercului(cele 3 prezoane unul langa altul).La mers,se aude roata cum "blencane" in alea 3 suruburi,ca si cum din moment in moment nu ar fi o surpriza daca m-as trezi ca ma depaseste(roata),in mers.
    Am adus-o acasa,am parcat-o oprind motorul dupa mai bine de 6 ore de peripetii.Pacat ca pe lungul drum,nu am putut asculta decat "glasul motorului de cobra" si vajaitul vantului,pt ca mp3 playerul cu care am dat-o,a ramas fara interfata,cica opera unor hoti fraieri din Roman,care au spart-o au luat interfata,dar nu au putut(stiut) sa scoata si corpul mp3-ului.
    Motorul ei va mai porni o sg data,tot la impins,si drumul ala il va face catre remat.
    Toate cele bune,multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca,voi reveni cu poze,curand,atat cele before cat si cele after.

    Revin cu poze facute intr-un peco din Focsani aseara.
    Punctele bune ale acestei masini ar fi :
    -motorul,suprinzator de "rotund" la mers.
    -cutia de viteze,poti sa schimbi cu 2 degete,intra f finutz in viteze.

    Cam asa arata masina cand am dat-o eu acum 1 an si ceva.
    Attached Files
    Last edited by doktor4carz; 04-27-2009, 12:09 PM.
    MÃREAȚA COBRA

  • #2
    Stie cineva cum,ce trebuie sa fac sa o duc la fier vechi?Cam cat imi da pe ea acolo?Ce acte trebuiesc facute?Unde este asta in Bucuresti?
    MÃREAȚA COBRA

    Comment


    • #3
      Treaba cu rematu` nu astiu cum e... dar ma bucur ca ai reusit sa ajungi intreg inapoi acasa. Cam periculoasa peripetia, mai bine o suiai pe`o platforma.

      Comment


      • #4
        Ce ajutorul vostru cu pareri.As vrea sa imi recuperez pe cat posibil din aceasta "investitie".La remat mi-a zis ca imi da 30 de ron.Adik 300 de mii lei vechi.Aveti ceva idei,sugestii,orice,cum as putea sa iau pe aceasta rabla mai mult de atat?
        Pana la urma,nu prea aveam de ales,as fi platit impozit pe ea pana la adanci batraneti.
        MÃREAȚA COBRA

        Comment


        • #5
          Daca ai vreun teren disponibil pe undeva, poti sa obtii adeverinta cu loc de depozitare, o radiezi de la politie si finante si o dezmembrezi si incerci sa o vinzi pe bucati... inclin sa cred ca vei castiga mai mult decat 30 RON.
          Last edited by mitzaursu; 04-27-2009, 13:35 PM.

          Comment


          • #6
            Sau o poti folosi pt. achzitionarea unei noi masini drept avans... Te poti interesa la dealeri unii dintre ei ofera chiar si o reducere de 7000-8000 roni.

            Comment


            • #7
              Daca zici ca merge motorul ai sanse sa faci ceva bani daca o dezmembrezi. Pe la noi se vand pe la sate ca pita calda cobrele astea (ma refer la motor). Mai putin si le vezi pe camp in loc de tractor...
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #8
                eu unul l.as rupe in bataie pe ala.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF