Salutare.Acum mai bine de 1 an,am vandut o cobra unui nene din Roman,care nu a trecut-o pe numele lui,lasand-o in grija mea la plata de impozit.Dupa ce i-am suportat eu impozitul o buna perioada de timp,m-a sunat si mi-a zis ca,mai bine i-as da pe ea vreo 10 milioane sa o iau inapoi.Zis si facut..desi suma a scazut putin,si anume la 7 milioane.Cu tren cu motorina..tot la 10 m-a dus toata distractia.Asa ca ieri,m-am imbarcat cu un prieten in trenul Bucuresti-Roman, sa imi rascumpar bolidul.
Cand am ajuns am gasit insa o epava a ceea ce stiam eu ca am detinut.Oricum,am acceptat sa o iau oricat de cazuta ar fi fostEra totusi o Cobra.Ramanea doar intrebarea daca voi putea ajunge cu ea in siguranta la Bucuresti,cam 330 de km.
Masina am gasit-o cu urmatoarele probleme la prima impresie:
-busita in dreapta la nivelul portierelor
-nu se mai poate rasuci cheia in contact decat dupa o extrem de migaloasa incercare(in care folosesc si volanul la blocat si deblocat)
-daca intr-un final reusesc sa dau de cheie,oricum nu porneste,pt ca fie e stricat electromotorul,fie e bateria prea slaba(bateria este atat de mica precum cea de matiz),oricum..nu poate invarti,se poticneste,deci porneste DOAR impinsa.Noroc cu cutia manuala!
-masina f murdara de parca ar fi fost transformata intr-un cotetz de gaini.Si chiar mirosea putin a gainatz,amicul meu mi-a pus intrebarea retorica "a ce ai vrea sa miroase,a gagici bune?!?"Dupa ce am plecat cu ea,am incercat sa filam vreo 2 gagicute prin Roman,dar nu mergea claxonul deloc..asa ca nu am avut succes.
Am plecat deci cu cobranul,dupa ce a pornit surprinzator de usor "la impins".
Am alimentat la un peco,bineinteles fara sa opresc motorul,si mi-am continuat drumul.
Pe drum,am inceput sa simt ca ma intoxic de la fum de esapamanet,m-am uitat in jur,nici un camion,nici o RABA nimik,asa ca l-am sunat pe nene,mi-a zis ca intradevar,toba a fost rupta,a resudat-o,dar nu f bine si mai scapa gaze pe la mijloc pe sub masina.
La prima frana,am avut alta surpriza.Masina a inceput sa piarda directia destul de serios.Apoi am realizat ca,franau probabil doar rotile de pe partea stanga,sau doar o roata de pe stanga,astfel incat la orice tentativa de franare,ma arunca de bot in partea stanga,dar nu a mai fost problema ca in timp am invatat sa dau contra cu volanul inspre dreapta sa nu pierd controlul.Asta la viteze mici,pt ca la viteze mari nu as vrea sa stiu.Mai grav a fost odata cand m-am trezit cu unu ce stationa pe banda mea de mers(banda 1),iar pe banda 2,imi venea unul cu viteza din spate...acolo am fost in cel mai mare pericol.Daca as fi franat m-ar fi aruncat pe banda 2 cu pierderea controlului,daca nu franam intram in ala de stationa.Am franat putin cate putin si am avut noroc ca cel care venea lansat pe banda 2 a inteles si a franat si el lasandu-ma sa ii iau fata.
O ultima surpriza (oare?),a fost sa aud roata dreapta spate,trancanind ca si cum nu ar fi bine prinsa in prezoane.Am oprit si intradevar,nu era prinsa decat in 3 prezoane,care acopereau ceva mai putin din jumatate din circumeferinta cercului(cele 3 prezoane unul langa altul).La mers,se aude roata cum "blencane" in alea 3 suruburi,ca si cum din moment in moment nu ar fi o surpriza daca m-as trezi ca ma depaseste(roata),in mers.
Am adus-o acasa,am parcat-o oprind motorul dupa mai bine de 6 ore de peripetii.Pacat ca pe lungul drum,nu am putut asculta decat "glasul motorului de cobra" si vajaitul vantului,pt ca mp3 playerul cu care am dat-o,a ramas fara interfata,cica opera unor hoti fraieri din Roman,care au spart-o au luat interfata,dar nu au putut(stiut) sa scoata si corpul mp3-ului.
Motorul ei va mai porni o sg data,tot la impins,si drumul ala il va face catre remat.
Toate cele bune,multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca,voi reveni cu poze,curand,atat cele before cat si cele after.
Revin cu poze facute intr-un peco din Focsani aseara.
Punctele bune ale acestei masini ar fi :
-motorul,suprinzator de "rotund" la mers.
-cutia de viteze,poti sa schimbi cu 2 degete,intra f finutz in viteze.
Cam asa arata masina cand am dat-o eu acum 1 an si ceva.
Cand am ajuns am gasit insa o epava a ceea ce stiam eu ca am detinut.Oricum,am acceptat sa o iau oricat de cazuta ar fi fostEra totusi o Cobra.Ramanea doar intrebarea daca voi putea ajunge cu ea in siguranta la Bucuresti,cam 330 de km.
Masina am gasit-o cu urmatoarele probleme la prima impresie:
-busita in dreapta la nivelul portierelor
-nu se mai poate rasuci cheia in contact decat dupa o extrem de migaloasa incercare(in care folosesc si volanul la blocat si deblocat)
-daca intr-un final reusesc sa dau de cheie,oricum nu porneste,pt ca fie e stricat electromotorul,fie e bateria prea slaba(bateria este atat de mica precum cea de matiz),oricum..nu poate invarti,se poticneste,deci porneste DOAR impinsa.Noroc cu cutia manuala!
-masina f murdara de parca ar fi fost transformata intr-un cotetz de gaini.Si chiar mirosea putin a gainatz,amicul meu mi-a pus intrebarea retorica "a ce ai vrea sa miroase,a gagici bune?!?"Dupa ce am plecat cu ea,am incercat sa filam vreo 2 gagicute prin Roman,dar nu mergea claxonul deloc..asa ca nu am avut succes.
Am plecat deci cu cobranul,dupa ce a pornit surprinzator de usor "la impins".
Am alimentat la un peco,bineinteles fara sa opresc motorul,si mi-am continuat drumul.
Pe drum,am inceput sa simt ca ma intoxic de la fum de esapamanet,m-am uitat in jur,nici un camion,nici o RABA nimik,asa ca l-am sunat pe nene,mi-a zis ca intradevar,toba a fost rupta,a resudat-o,dar nu f bine si mai scapa gaze pe la mijloc pe sub masina.
La prima frana,am avut alta surpriza.Masina a inceput sa piarda directia destul de serios.Apoi am realizat ca,franau probabil doar rotile de pe partea stanga,sau doar o roata de pe stanga,astfel incat la orice tentativa de franare,ma arunca de bot in partea stanga,dar nu a mai fost problema ca in timp am invatat sa dau contra cu volanul inspre dreapta sa nu pierd controlul.Asta la viteze mici,pt ca la viteze mari nu as vrea sa stiu.Mai grav a fost odata cand m-am trezit cu unu ce stationa pe banda mea de mers(banda 1),iar pe banda 2,imi venea unul cu viteza din spate...acolo am fost in cel mai mare pericol.Daca as fi franat m-ar fi aruncat pe banda 2 cu pierderea controlului,daca nu franam intram in ala de stationa.Am franat putin cate putin si am avut noroc ca cel care venea lansat pe banda 2 a inteles si a franat si el lasandu-ma sa ii iau fata.
O ultima surpriza (oare?),a fost sa aud roata dreapta spate,trancanind ca si cum nu ar fi bine prinsa in prezoane.Am oprit si intradevar,nu era prinsa decat in 3 prezoane,care acopereau ceva mai putin din jumatate din circumeferinta cercului(cele 3 prezoane unul langa altul).La mers,se aude roata cum "blencane" in alea 3 suruburi,ca si cum din moment in moment nu ar fi o surpriza daca m-as trezi ca ma depaseste(roata),in mers.
Am adus-o acasa,am parcat-o oprind motorul dupa mai bine de 6 ore de peripetii.Pacat ca pe lungul drum,nu am putut asculta decat "glasul motorului de cobra" si vajaitul vantului,pt ca mp3 playerul cu care am dat-o,a ramas fara interfata,cica opera unor hoti fraieri din Roman,care au spart-o au luat interfata,dar nu au putut(stiut) sa scoata si corpul mp3-ului.
Motorul ei va mai porni o sg data,tot la impins,si drumul ala il va face catre remat.
Toate cele bune,multumesc celor care au avut rabdarea sa citeasca,voi reveni cu poze,curand,atat cele before cat si cele after.
Revin cu poze facute intr-un peco din Focsani aseara.
Punctele bune ale acestei masini ar fi :
-motorul,suprinzator de "rotund" la mers.
-cutia de viteze,poti sa schimbi cu 2 degete,intra f finutz in viteze.
Cam asa arata masina cand am dat-o eu acum 1 an si ceva.
Comment