Acesta este primul post al userului zodrak, post care mi-a placut foarte mult, si felul cum s-a exprimat, si intamplarea in sine. Dar cum, mai nimeni nu citeste prezentarile noilor useri am zis ca trebuie sa postez aici sa vedeti si voi. Ma asteptam de la zodrak sa aiba activitate intensa pe forum dupa ce am citit prezentarea asta, dar se pare ca nu a fost asa. Oricum merita citit:
"Modestia strica jucaria
________________________________________
Begrüßung! Celor cu vechime in domeniu numai bine si respect, eu am leidenschaft-ul asta de 2 luni, de fapt mi-am dat seama dupa ce am achizitionat un bot de cal, spre norocul meu, intr-o stare impecabila(sanatate fostului proprietar, un Oradean neaosh pe nume Ochish). Este precum motorul mercedes-urilor, cu cat merge mai mult cu atat merge mai frumos, ma refer la pasiunea asta pentru mercedes. Incredibil de frumoase senzatii am trait in w115, si asta in ciuda faptului ca-s un incepator, un novice, un boboc, un mamaligar, un nimeni pan' la urma, dar senzatia.... senzatia... ehe nene... de fapt ce fac aici ? de parca voi n-ati stii despre ce vorbesc(dar ma intelegeti si pe mine ca's mic rau).
Mercedes-ul nu are nevoie de laude, ve-ti vedea din poze ca-i inutil sa ma apuc eu sa fac asta, o face singur si ma lasa pe mine sa fiu modest in continuare. Il am de 2 luni si cred ca am depasit 5 mii de km cu el, motor de 2200 Diesel impecabil, consum extra 7%, in oras ajunge si la 10%, tot ce am facut la el: - schimbat ulei si filtru(am aruncat cutia si nu stiu ce cod are-asta ca sa afle si cei care vor sa faca asta- oricum de la Mann Filter), schimbat filtru combustibil ( Mann F - BFU 707). Termostat Wahler 4078.87D Made in Gemany (ca nu am gasit altceva), avea inainte BEHR THOMSON X2.045.79 100 B 9 care obosise rau, nu deschidea mereu si cum fizica nu iarta pe nimeni nu am scapat nici eu. Am constatat o inbunatatire, nu a urcat de 85 max 90 grade iar incalzirea interioara a masinii clar e mai buna. Asta-i cam tot ce am facut la ea, a ... ba nu... in prima saptamana cand am adus-o, pe bulevardul 1 Mai mi-a spart cineva faru' stanga (cu ocazia asta-i urez sanatate si sarbatori fericite aluia sau aleia) si cum nu stiam mai pe nimeni in domeniu, mersei prin Doamna Ghica unde vazusem 2 la vanzare cu speranta ca poate dau de proprirtar si-mi vinde o sticla, dar slabe sperante si dezamagit ma intorceam pe linia lui 16 (aia dezafectata) si cand din spate flash-uri, ma uit si zaresc o cobra, trag pe dreapta(ca de... Mercedes) si coboara un flacau, varsta - cam pe la mijlocul primei tinereti, ochelari, pleata, gen anii '75-'85 la port si infatisare, salut - salut, -nou in Bucuresti calutu', zice flacau' care-l vazuse doar din spate (spre uimirea mea, initial crezand ca vizes - "a se citii exact cum scrie"). Eu cu motoru' pornit, el cu motoru' pornit, era o diferenta enorma de sound, da un sfert de tura in jur spre dreapta si exclama - suna bine!, eu trageam cu erechea la al lui care suna clar mai bine, deschide usa dreapta se uita timp de 3 secunde si o inchide, tace, mai trage de cateva grade in jur, tot spre dreapta, si iar ii aud glasul - arata bine!, eu tac, mai face un pas doi ajunge in fata, iar ii aud glasul, inalta sau lata(nu stiu exact ce a spus cum nu stiu nici ce inseamna) mai face un pas in lateral dreapta si aratand cu degetul spre farul stanga cu sticla sparta si radicand capul spre mine, parca cu un ranjet in coltu' gurii zice - ala?!? eu ridic din umeri si zic "ghinion de nesansa", dupa care-i povestesc episodul trait cu nici 2 ore inainte. El, - mda, nasol... cred ca am eu unul! , o pauza destul de lunga a urmat in care nu stiu ce sa intamplat exact pentru-ca nu-mi venea sa cred urechilor ce auzisera, mai grav, abia puteam stapanii reactiile, imi venea sa-l iau in brate ca pe un frate. Ce a urmat dupa, ce peripetii, discutii, tuica fiarta, ore, nu mai conteaza faza este ca in aceeasi seara ( vineri parca ) aveam si un far spart si unul nou pus in loc, sa-i dea dumnezeu sanatate la baiatu' acesta care, hai sa nu va mai tin in suspans, e Doktoru', sa fie intr-un ceas bun intalnirea aceea si-l astept la masa si la o tuica fiarta."
1.jpg3.jpg6.jpg7.jpg8.jpg
9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg
"Modestia strica jucaria
________________________________________
Begrüßung! Celor cu vechime in domeniu numai bine si respect, eu am leidenschaft-ul asta de 2 luni, de fapt mi-am dat seama dupa ce am achizitionat un bot de cal, spre norocul meu, intr-o stare impecabila(sanatate fostului proprietar, un Oradean neaosh pe nume Ochish). Este precum motorul mercedes-urilor, cu cat merge mai mult cu atat merge mai frumos, ma refer la pasiunea asta pentru mercedes. Incredibil de frumoase senzatii am trait in w115, si asta in ciuda faptului ca-s un incepator, un novice, un boboc, un mamaligar, un nimeni pan' la urma, dar senzatia.... senzatia... ehe nene... de fapt ce fac aici ? de parca voi n-ati stii despre ce vorbesc(dar ma intelegeti si pe mine ca's mic rau).
Mercedes-ul nu are nevoie de laude, ve-ti vedea din poze ca-i inutil sa ma apuc eu sa fac asta, o face singur si ma lasa pe mine sa fiu modest in continuare. Il am de 2 luni si cred ca am depasit 5 mii de km cu el, motor de 2200 Diesel impecabil, consum extra 7%, in oras ajunge si la 10%, tot ce am facut la el: - schimbat ulei si filtru(am aruncat cutia si nu stiu ce cod are-asta ca sa afle si cei care vor sa faca asta- oricum de la Mann Filter), schimbat filtru combustibil ( Mann F - BFU 707). Termostat Wahler 4078.87D Made in Gemany (ca nu am gasit altceva), avea inainte BEHR THOMSON X2.045.79 100 B 9 care obosise rau, nu deschidea mereu si cum fizica nu iarta pe nimeni nu am scapat nici eu. Am constatat o inbunatatire, nu a urcat de 85 max 90 grade iar incalzirea interioara a masinii clar e mai buna. Asta-i cam tot ce am facut la ea, a ... ba nu... in prima saptamana cand am adus-o, pe bulevardul 1 Mai mi-a spart cineva faru' stanga (cu ocazia asta-i urez sanatate si sarbatori fericite aluia sau aleia) si cum nu stiam mai pe nimeni in domeniu, mersei prin Doamna Ghica unde vazusem 2 la vanzare cu speranta ca poate dau de proprirtar si-mi vinde o sticla, dar slabe sperante si dezamagit ma intorceam pe linia lui 16 (aia dezafectata) si cand din spate flash-uri, ma uit si zaresc o cobra, trag pe dreapta(ca de... Mercedes) si coboara un flacau, varsta - cam pe la mijlocul primei tinereti, ochelari, pleata, gen anii '75-'85 la port si infatisare, salut - salut, -nou in Bucuresti calutu', zice flacau' care-l vazuse doar din spate (spre uimirea mea, initial crezand ca vizes - "a se citii exact cum scrie"). Eu cu motoru' pornit, el cu motoru' pornit, era o diferenta enorma de sound, da un sfert de tura in jur spre dreapta si exclama - suna bine!, eu trageam cu erechea la al lui care suna clar mai bine, deschide usa dreapta se uita timp de 3 secunde si o inchide, tace, mai trage de cateva grade in jur, tot spre dreapta, si iar ii aud glasul - arata bine!, eu tac, mai face un pas doi ajunge in fata, iar ii aud glasul, inalta sau lata(nu stiu exact ce a spus cum nu stiu nici ce inseamna) mai face un pas in lateral dreapta si aratand cu degetul spre farul stanga cu sticla sparta si radicand capul spre mine, parca cu un ranjet in coltu' gurii zice - ala?!? eu ridic din umeri si zic "ghinion de nesansa", dupa care-i povestesc episodul trait cu nici 2 ore inainte. El, - mda, nasol... cred ca am eu unul! , o pauza destul de lunga a urmat in care nu stiu ce sa intamplat exact pentru-ca nu-mi venea sa cred urechilor ce auzisera, mai grav, abia puteam stapanii reactiile, imi venea sa-l iau in brate ca pe un frate. Ce a urmat dupa, ce peripetii, discutii, tuica fiarta, ore, nu mai conteaza faza este ca in aceeasi seara ( vineri parca ) aveam si un far spart si unul nou pus in loc, sa-i dea dumnezeu sanatate la baiatu' acesta care, hai sa nu va mai tin in suspans, e Doktoru', sa fie intr-un ceas bun intalnirea aceea si-l astept la masa si la o tuica fiarta."
1.jpg3.jpg6.jpg7.jpg8.jpg
9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg
Comment