Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pareri despre concurenta : BMW, Audi, Lexus

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri despre concurenta : BMW, Audi, Lexus

    Ce pareri aveti despre aceste marci ? Din experinta voastra cu aceste marci, ce impresie v-au lasat ca fiabilitate, performanta, consum, prestigiu.

    Incep eu : am avut un Audi A4 1,6 benzinar din 95 inainte de C 180 , masina era ok, putere...la fel ca C-ul obosit (care avea motorul dus...) , am renuntat la marca in momentul in care am urcat in Mertzane si am vazut diferenta , materialele de interior de o mult mai mare calitate. Audi-ul avea un aer de ieftinake rau de tot la plasticaraia de interior, panouri moi, care se desprindeau imediat.
    Mai succint :
    Fiabilitate: mai putine de inlocuit la Audi din pacate, doar suspensia, la Mertz am refacut suspensia, motorul, cablajul electric pe la motor...
    Performanta: la fel...puturoase ambele.
    Consum : Audi 11% in oras, Mertz : 13 % in oras...afara se stie, cam 5-6%
    Prestigiu : Clar, Mertz rules

    N-am avut cine stie ce masini sa le compar, dar oricum...e un inceput, va las pe voi sa continuati.
    Last edited by Traveler; 01-02-2009, 07:22 AM.

  • #2
    Originally posted by Traveler View Post
    Audi A4 1,6 benzinar din 95, am renuntat la marca in momentul in care am urcat in Mertzane si am vazut diferenta , materialele de interior de o mult mai mare calitate. Audi-ul avea un aer de ieftinake rau de tot la plasticaraia de interior, panouri moi, care se desprindeau imediat.
    Sincer, in testele facute de unele reviste, Audi a iesit castigator in fata C-ului si al 3-ului de la BMW. Nu compara motorul de 1.6 cu cel de 1.8 al
    c-ului.Motorul de 1.8 si 20V era tehnologic mult mai avansat decat ce oferea concurenta si destul de fiabil , chiar si in configuratia turbo. Acum depinde si de masina, dar, niciodata audi nu a stat prost la finisarea interioara.

    Din modelele enumerate, Lexus in momentul acesta a ajuns etalonul luxului , si este de apreciat ascensiunea marcii din 1989 pana in acest moment, cand este cu o treapta mai sus fata de ce ofera concurenta teutona.

    Comment


    • #3
      Mercedes vs. Lexus

      Cit timp Mercedes a produs masini robuste si fiabile, made in Germany, totul a fost OK. Nu stiu pina in ce an, cred ca W 124 a fost ultimul model adevarat, dar s-ar putea sa gresesc. Cind a vrut profit mare si obtinut repede, a trebuit sa treaca la importuri masive de componente. Chiar daca CTC-ul era Mercedes, calitatea a suferit.
      In plus, este ideea depasita ca tot ce este german este de calitate. Este o boala a fabricantilor germani/occidentali de a avea costuri de exploatare mari, prin acestea urmarindu-se profituri constante postvinzare. O mentalitate de neam prost, generata de dorinta de cistig. Aceasta mentalitate este gasita la toate produsele germane.
      Cea mai mare piata de consum din lume - America de Nord - a dat cu tifla mentalitatii germane de dupa razboiul rece. Din acest motiv - costurile de exploatare mari - au scazut vinzarile de automobile europene in America de Nord.
      Tot americanii sint cei care au inventat CSI - consumer satisfaction index. In domeniul auto, el arata numarul de reveniri in service al diverselor tipuri de auto, tipuri de defectiuni, km rulati intre doua defectiuni, etc. - 1001 de indicatori pe care americanul de rind se uita cind isi cumpara un auto. Consumatorul american este foarte atent pentru ca el cumpara in rate orice foloseste - mai putin aerul care il respira - si fara masina moare de foame, avind distante mari de parcurs zilnic.
      Acest index claseaza pe primele 3- 7 locuri marcile japoneze, construite toate in U.S. – Lexus, Acura, Infinity.
      Un alt aspect al declinului Mercedes este evolutia catastrofala a economiei europene dupa 1990. Totul se bazeaza pe cresterea permanenta de preturi, tarife pentru acoperirea ineficientei administrative, indiferent daca aceasta administratie este guvernamentala sau privata/corporatista.
      Din acest motiv a aparut termenul de low-cost, termen strict european in detrimentul consacratului solid state, termen strict american, imprumutat si de japonezi.
      Apoi este insasi modul de a concepe un automobil,
      1. japonezi merg pe sisteme simple, fiabile, cu cit mai putina electronica si toata gestionata dintr-un singur creier central al automobilului.
      2. germanii merg pe sisteme individuale, fiecare gestionate separat – ABS, climatizare, gestiune functii motor, etc. – ce necesita cite un specialist in depanarea fiecaruia.
      Despre Mercedes imi pot da cu parerea doar la W 124 – eventual altele mai noi care nu-mi plac deloc – si la Lexus RX si RXh si vechiul GS 300.
      S-ar putea sa nu convina aprecierile mele sau sa fie gresite, dar este doar un punct de vedere personal.
      Eu de curind merg cu un W 124 bine intretinut tehnic si imi aduce aminte de stilul si clasa GS 300 din 2000, masina cumparata second cu 80.000 km la bord. Si este W 124 fabricat in 1987.
      Din acest motiv m-am hotarit sa-mi cumpar un W 124.
      Sa il am pentru sufletul meu.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF