Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anvelopa SH vs NOUA vs REESHAPATA

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anvelopa SH vs NOUA vs REESHAPATA

    .
    Dupa cum sugereaza titlul acestui thread, precizatzi ce fel de anvelope cumparatzi pentru a "incaltza" mashina, anvelope folosite sau noi ?
    Eventual motivatzi de ce.

    "Sparg eu ghiatza"
    Din cauza drumurilor pline de gropi din Romania, si a "capcanelor" ce se-ntalnesc pe shosele la tot pasul, prefer sa cumpar anvelope SH (folosite) cu uzura maxim 50%, la aproximativ 25% din pretzul unei anvelope identice, dar noua.
    Desigur sant atent la urmatoarele aspecte: gradul de uzura sa fie acceptabil, cu un bun raport pretz-calitate, sa fie uzate uniform si egal intre ele, sa nu aibe peste 3 ani vechime de la data de fabricatzie, si o garantzie de minim 30 zile de la montare si echilibrare.
    Nu am avut niciodata probleme cu anvelope SH, cu mentziunea ca; in ultimii 18 ani nu am cumparat nici macar 1 buc. anvelopa noua, in conditziile in care tot acest timp intotdeauna am avut autoturism.
    42
    Anvelopa SH
    23.81%
    10
    Anvelopa NEW
    66.67%
    28
    Anvelopa re-eshapata
    9.52%
    4
    Last edited by orca; 12-10-2008, 01:20 AM.
    .. ________ ..
    o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
    (Oo\==/oO)
    ..U...............U.
    Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
    http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

  • #2
    Colega trebuie sa mai bagam una in joc...anvelaopa resapata.

    Am cumparat 2 seturi de anvelope noi (un set pe 15 si unul pe 14)din lotul celor la reducere de la fabrica CONTINENTAL de la TIMISOARA.Bune ca materia si foarte bune ca pret...

    Acum am luat 2 anvelope resapate pe 15 si 2 resapate pe 14 de la PRACTIKER...preturi bune...apxx 70% fata de una noua.(nu am inteles de ce garantia la cele resapate este de 2 ori mai mare decit la cele noi)

    Anvelope SH as cumpara dar numai din GERMANIA sau BULGARIA unde la 20 euro cumperi o anvelopa buna.Aici la noi nu prea mai gasesti anvelope SH in conditii bune(calitate/pret)....dar cit am gasit am folosit cu succes.
    Cu siguranta voi opta pentru SH la 4x4!

    Comment


    • #3
      Originally posted by asfalttango View Post
      Colega trebuie sa mai bagam una in joc...anvelaopa resapata.
      Desigur, scuze ca nu m-am gandit si la cele reeshapate, doar ca nu stiu cum sa modific, atat titlul, cat si sa adaug o rubrica noua la sondaj, in acest sens ar fi bine sa intervina un moderator, ca eu nu ma descurc.
      Last edited by orca; 12-04-2008, 19:00 PM.
      .. ________ ..
      o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
      (Oo\==/oO)
      ..U...............U.
      Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
      http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

      Comment


      • #4
        Eo ultima oara am achizitionat cauciucuri noi, insa pentru perioada de iarna sau pentru oras (adica viteze rezonabile) as recomanda SH, cu o limita de uzura, si cu o vechime de maxim 3 ani. Varsta unui cauciuc conteaza si felul in care este depozitat. Cele resapate chiar nu recomand.

        Comment


        • #5
          Moderatorul ratat a intervenit, si el merge pe sehashuri, si eventual reeshapate daca se impune, dar preferintza numaru unu sint cele la mina a doua, avind in vedere sursele bune de unde le procur. Sursa fiind si motivul primordial pentru care le prefer...

          Comment


          • #6
            Fratzica ati innebunit ? Da' pantofi sehash va luatzi in picioare ?
            Eu unu numa' noi nene, chiar de ma-mprumut la 5 prieteni sa le iau (cand mi-o trebui la meleu cred ca mai fac un credit de nevoi personale...).
            Singura legatura dintre masina si asfalt e o palma de cauciuc si ala sa fie second ? Hai ca m-am impacat cu gandu ca nu mai gasesc femeie virgina, da' macar gumele sa fie noi, nu frecate de altu in prealabil...
            Last edited by VLADD; 12-04-2008, 18:51 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by vladruse View Post
              Hai ca m-am impacat cu gandu ca nu mai gasesc femeie virgina, da' macar gumele sa fie noi, nu frecate de altu in prealabil...
              Buna comparatie.Scurt si la obiect.
              Si eu tot noi prefer.Tinand cont de faptul ca imi place sa alerg masina,vreau sa stiu ca stau cum trebuie pe asfalt.
              1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
              2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
              Si o panarama de scuter

              Comment


              • #8
                Originally posted by vladruse View Post
                Fratzica ati innebunit ? Da' pantofi sehash va luatzi in picioare ?
                Eu unu numa' noi nene, chiar de ma-mprumut la 5 prieteni sa le iau (cand mi-o trebui la meleu cred ca mai fac un credit de nevoi personale...).
                Singura legatura dintre masina si asfalt e o palma de cauciuc si ala sa fie second ? Hai ca m-am impacat cu gandu ca nu mai gasesc femeie virgina, da' macar gumele sa fie noi, nu frecate de altu in prealabil...
                Pantofi sh nu as incalta pt sant multumit de micozele mele , dar am luat la un pontiac firebird un set de anvelope reesapate car m-au tinut mai mult decat unele noi.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  Am sursa buna pentru sh. De ani buni folosesc d'astea si e super raportul calitate/pret.
                  100% oltean
                  Oo\=|=/oO
                  _____________________________________
                  1996 Mercedes W210 250D Avantgarde

                  Comment


                  • #10
                    La anvelope reesapate garantia este de 60 luni ,...la cele noi de 24 luni....poate explica cineva?(eu nu am gasit raspunsul si sunt multumit de reesapate)

                    Comment


                    • #11
                      Sa fim serioshi... Fugaritul mashinii nu are nici o legatura cu gumele sehash. Ca si altzii, prefer mina a doua din cauza drumurilor pe care le avem, nu din chitroshenie... consider ca diferentza de cam doua milioane, care imi iese mie la fiecare roata cind incaltz mashinile, pot sa o folosesc la altceva mai bun... Nu o data m-am trezit cu gilma la un cauciuc nou, si cind dai 3-4 bastoane pe el, te cam ia spasmofilia... Trebuie sa recunosc ca inainte vreme, cauciucurile si combustibilul din rezervor faceau de vro 4 ori valoarea mashinii pe care atirnau... Pina la prima groapa mai urita, cind mi-am dat seama ca am dat banii ca bou' pe ceva ce se duce dracu' la ce drumuri avem... Dar sa nu se intzeleaga ca pun orice gioarsa pe mashina... Repet, sursa conteaza. Mai nou, 195/65 R 15, pentru 126 pe fatza, si de marca, si la un sfert uzura, si mixte, si 2 milioane, tot tacimul (plumbi, pus pe mashina, tirla-birla...). Ca fapt divers, 126-le albastru a fost incaltzat acu un an jumate cu Michelin-uri noi. O poala de bani bucata, se shtie... Ei bine, absolut toate rotzile bateau ca dracu, dupa fix un an, si a fost nevoie sa iau doua cauciucuri pentru ca nu a fost posibil sa scap de bataia din volan, indiferent cum ash fi mutat rotzile. Nimic de zis... la prima vedere arata impecabil, carne pe ele ca la balamuc, dar cind le pui pe mashina realizezi ca daca nu sint pe spate, te pishi pe ele... Si mai toata lumea care ishi ia gume noi are probleme cu ele in maxim un an. Ba un cui, ba gropi... si ba-urile pot continua...

                      Nu am nimic impotriva celor care incaltza mashina cu lucruri noi... ar insemna sa fiu idiot... dar stai foarte bine pe asfalt si cu cauciucuri folosite. Pot demonstra treaba asta la orice ora, shtiut fiind faptul ca 98 la suta din romanii care cumpara cauciucuri noi se caca pe ei la raft si iau no-name-uri ieftinache, in timp ce eu umblu cu gume titrate, cu educatzie aleasa, la Pirelli, Bridgestone si Michelin... Banuiesc ca n-are sens sa facem comparatzie intre un Pirelli caruia i-a trecut juma de viatza si un no-name nou...

                      Daca ash face numai Bucureshti-Constantza, sa zicem, mi-ash lua cauciucuri noi, sa mor io... Dar la ce panarame de drumuri consuma mashinile mele, nu imi vine sa-mi bat joc de banii pe care, totushi, ii muncesc...

                      Comment


                      • #12
                        Pai depinde.
                        La dimensiuni mici, gen 13 sau 14, poti sa iei cauciucuri noi. Eu mi-am luat niste Sava pe 14 noi din Vitan cu 130 de roni bucata si n-am avut nici o problema.
                        La o masina noua as lua categoric noi si de marca, indiferent de pret.
                        La 4x4 parametrii sunt diferiti. Cele noi de marca sunt foarte scumpe, cele resapate de multe ori cedeaza pentru ca sunt solicitate foarte mult, iar cele SH nu-si au rostul, pentru ca in nori ai nevoie de profil cat mai carnos, nu de tocituri. Aici cea mai buna varianta mi se pare cea cu gume noi no-name.
                        P.S. Daca nu aveti nevoie de performante si vreti niste gume ieftine care sa tina zeci de mii de km fara galme si fara sa se toceasca va recomand cu caldura Debica.

                        Comment


                        • #13
                          Dupa mine treaba e simpla...

                          Cand ai o masina de 2,3 poli iei tot cauciucuri SH de aceeasi categorie...Te gandesti doar la buget si nu la siguranta samd. Mai dai si burn-out si cerculetze (daca ai cu ce) ca doar e SH si a fost ieftine.

                          Cand ai o masina mai serioasa (a se citi mai scumpa, mai noua), la care bagi bani in CASCO, intretinere ca la carte etc, iei cauciucuri noi fara dubiu

                          Dupa ani de zile in care am avut anvelope SH (care ati ghicit, trebuia sa le schimb cam des), am luat anvelope noi, de vara, de iarna bineinteles de marca si studiind testele internationale. Ciudat sau nu, n-am avut probleme cu ele, oricum ca la orice produs nou exista garantie la care sa apelezi.

                          Cauciucuri resapate nu folosea decat batranul pe Dacia 1300 si de obicei ca roata de rezerva pt ca nu prezentau siguranta in acele vremuri.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Diesel View Post
                            Cauciucuri resapate nu folosea decat batranul pe Dacia 1300 si de obicei ca roata de rezerva pt ca nu prezentau siguranta in acele vremuri.
                            E relativă chestia Diesel. Cauciucurile reşapate au un renume prost printre români datorită felului cum erau făcute acestea în România (calitate mizerabilă, insecuritate totală) Eu am luat de câteva ori anvelope reşapate (germane) de care am fost superîncântat. Niciodată n-am mers cu teamă din cauza lor (şi obişnuiesc să merg repede) şi nici n-am avut surprize să constat că sunt greu de echilibrat din cauza neuniformitătilor din turnare. Sunt supuse unui control foarte riguros până când ajung din nou în matriţă, de aceea cred că sunt mai de încredere decât cele "descălţate" de pe alte maşini. Termenul de garanţie foarte "curajos" pentru aceste produse spune mai mult decât aş putea spune eu. 5 ani garanţie nu oferă nimeni nici pentru produse noi, şi mă refer la producătorii consacraţi.
                            Cauciucurile au un fel de "memorie", o bordură urcată cu viteză nepotrivită, o groapă luată în forţaj, sunt maltratări ale anvelopei şi produc deformări remanente ale cordului sau chiar ruperea lui (nu imediată), ele se răzbună uneori explodând, chiar dacă nu tu le-ai maltratat. De aceea optez pentru reşapate, pentru că le mai controlează cineva până ajung la mine.

                            Comment


                            • #15
                              Cu cauciucuri reeasapate am patit-o atat eu cat si tatal meu...adica au facut galme ori s-au crapat. Pe passat am pus doar noi. Sunt foarte multumit de cele Firestone (pt. iarna) chiar daca le-am achizitionat foarte ieftin. Insa de cele Toyo (de vara) nu mai spun nimic. Daca ati nimerit ca acelea sunt convins ca ati trece pe cele s-h. Adica nu e suficient sa fie noi, mai trebuie sa fie si de calitate.
                              TReaba ca pe reesapate e mai mare garantia, e doar praf in ochi, pentru a intari ideea ca acelea sunt cel putin la fel de bune. In opinia mea e o mare pacaleala.
                              Deci in ordinea preferintelor: noi de calitate, s-h de calitate, noi no name, reesapate, s-h no name.
                              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF