Plastice, neplastice, dar e o diferenta cam mare intre o masina veche si una noua, pe langa plastice, mai ai performante ca stabilitate si control, sisteme de siguranta si de ce nu, unii prefera designul mai modern sau mai putin modern, in 20 de ani e loc de multe schimbari.
Ieri am dat o tura de drifturi cu w211 pe un teren liber acoperit de zapada. Fara ESP era mega distractie, cu ESP masina steatea pe traiectoria stabilita, indiferent cat incercam eu sa o abat de la drum in mod intentionat calcand acceleratia si bruscand directia cat se poate de mult.
Fiind un experiemnt intr-un mediu controlat, fara obstacole totul a fost distractie. DAca se intampla pe un drum inzapezit se transforma intr-o tragedie cu o masina fara ESP.
Sa vad eu W124 sau cobra care poate face asta!
Stiu, voi sunteti soferi, pe voi nimeni nu va pacaleste, dar pentru noi, muritorii de rand, nu va ganditi?
Prefer sa am un sistem care tot timpul e pe faza si niciodata nu greseste!
PE langa asta e problema dotarilor si motorizarilor atat la masinile noi cat si la ale vechi. Ma gandeam sa imi caut o cobra sa o repar, dar greu sa gasesc o benzina mai mare si dotata. In schimb 200D in ultimul hal si cu manivela la geamuri le gasesti la tot pasul si sincer nu stiu ce om s-ar pune sa restaureze asa ceva decat daca e extrem de nostalgic si are multi bani de aruncat.
Pt white8snow:
Eu nu te contrazic cu ceva, iti spun cum gandeste romanul, adica posibilul cumparator. Dovada e ca nu l-ai putut vinde.
El nu stie cum ti-ai ingrijit masina si nici nu si-a tinut copilul in brate in masina ta ca sa aibe vreo valoare sentimentala pt el.
Omu e mai economic, daca e sa dea bani degeaba pe impozit mai mare tre sa stie pt ce ii da.
Normal ca sunt mai multe aspecte la o masina, nu viteza, dar cand ai alte optiuni, gen tot un w210, cu mai multe dotari, cu un motor cu turbina, apoi parca nu iti vine sa iei un aspirat lenes.
Mai ales cand e plina piata de masini de toate felurile.
DAca vrei sa iesi bine la bani in Romania ai 2 variante, ori tii masina doar cateva luni si o vinzi cu cat ai luat-o, ori o tii pe vecie si o repari cand crapa.
De aia nu vreau sa renunt la passat pt ca dau o masina buna pe nimic si cu banii aia nu pot lua decat o cazatura.
Cand crapa il repar, cu 1000-2000E il tin in viata lejer inca 10 ani si am masina buna de frecat in oras sau pe drumuri de munte cand ma duc intr-o excursie.
Mai bine asa decat sa joc la loteria SH unde 1000-2000E s-ar putea sa nu iti ajunga sa pui la punct o masina, decat daca dai mai bine de 8000E pe ea.
De aia iti recomand sa tii masina, mai ales daca iti place si esti atasat de ea.
Se gasesc inca piese iar preturile sunt f ieftine cam tot din aceleasi motive din care masinile sunt ieftine.
Pacat de impozitul asta, care il platesti chiar degeaba catre statul roman.
Dar na, asta e, o sa fiu in aceeasi situatie in vreo 6-7 ani ca si tine, eu am 2.6 benzina.
Ieri am dat o tura de drifturi cu w211 pe un teren liber acoperit de zapada. Fara ESP era mega distractie, cu ESP masina steatea pe traiectoria stabilita, indiferent cat incercam eu sa o abat de la drum in mod intentionat calcand acceleratia si bruscand directia cat se poate de mult.
Fiind un experiemnt intr-un mediu controlat, fara obstacole totul a fost distractie. DAca se intampla pe un drum inzapezit se transforma intr-o tragedie cu o masina fara ESP.
Sa vad eu W124 sau cobra care poate face asta!
Stiu, voi sunteti soferi, pe voi nimeni nu va pacaleste, dar pentru noi, muritorii de rand, nu va ganditi?
Prefer sa am un sistem care tot timpul e pe faza si niciodata nu greseste!

PE langa asta e problema dotarilor si motorizarilor atat la masinile noi cat si la ale vechi. Ma gandeam sa imi caut o cobra sa o repar, dar greu sa gasesc o benzina mai mare si dotata. In schimb 200D in ultimul hal si cu manivela la geamuri le gasesti la tot pasul si sincer nu stiu ce om s-ar pune sa restaureze asa ceva decat daca e extrem de nostalgic si are multi bani de aruncat.

Pt white8snow:
Eu nu te contrazic cu ceva, iti spun cum gandeste romanul, adica posibilul cumparator. Dovada e ca nu l-ai putut vinde.
El nu stie cum ti-ai ingrijit masina si nici nu si-a tinut copilul in brate in masina ta ca sa aibe vreo valoare sentimentala pt el.
Omu e mai economic, daca e sa dea bani degeaba pe impozit mai mare tre sa stie pt ce ii da.
Normal ca sunt mai multe aspecte la o masina, nu viteza, dar cand ai alte optiuni, gen tot un w210, cu mai multe dotari, cu un motor cu turbina, apoi parca nu iti vine sa iei un aspirat lenes.
Mai ales cand e plina piata de masini de toate felurile.

DAca vrei sa iesi bine la bani in Romania ai 2 variante, ori tii masina doar cateva luni si o vinzi cu cat ai luat-o, ori o tii pe vecie si o repari cand crapa.
De aia nu vreau sa renunt la passat pt ca dau o masina buna pe nimic si cu banii aia nu pot lua decat o cazatura.
Cand crapa il repar, cu 1000-2000E il tin in viata lejer inca 10 ani si am masina buna de frecat in oras sau pe drumuri de munte cand ma duc intr-o excursie.
Mai bine asa decat sa joc la loteria SH unde 1000-2000E s-ar putea sa nu iti ajunga sa pui la punct o masina, decat daca dai mai bine de 8000E pe ea.
De aia iti recomand sa tii masina, mai ales daca iti place si esti atasat de ea.
Se gasesc inca piese iar preturile sunt f ieftine cam tot din aceleasi motive din care masinile sunt ieftine.
Pacat de impozitul asta, care il platesti chiar degeaba catre statul roman.
Dar na, asta e, o sa fiu in aceeasi situatie in vreo 6-7 ani ca si tine, eu am 2.6 benzina.

Comment