Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce masina te-a impresionat?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by ionutc View Post
    am ramas impresionat de un ford fiesta diesel cu motor de 1,8l de prin 1993 care in vreo 500 de km a consumat aprox 25 de litri de combustibil.Ce e drept km au fost parcursi in germania.
    A mea, din 87, cu 1.6 dizel, cu 25 de kile faceam Transfagarashan dus-intors, daca n-o fugaream. Dus pe Vidraru, intoarcerea pe Fagaras. Aproape 550...

    Comment


    • #17
      Un CAYENNE cu suspensie pneumatica,un AUDI S8 la ce ofera ptr pretul de 5000 euro(atit cerea proprietarul),un BMW M3-in 4 cil. la 2000 euri(inca regret ca nu l-am luat..)si la maxim-un Carrera 4S (singura masina ptr care as fi facut cam orice sa o am,cel putin cind m-am dat cu ea....oricum lista e lunga dar astea sunt mai de notat...

      Comment


      • #18
        Vorbim de drumurile din Germania de parca ar fi pe Luna, cu alta acceleratie gravitationala!))))))))))
        Still Loving MB

        Comment


        • #19
          Originally posted by HIM View Post
          eu am ramas impresionat de citroen cx. daca va dati cu ala un pic, ramaneti masca in fata confortului si senzatiilor oferite. e o masina fara egal. cine stie cunoaste

          Adevarat! O masina care m-a fascinat si pe mine. Cand o vezi parcata cu burta pe asfalt te gandesti ca masina aia nu va mai pleca vreodata de acolo. Dar odata pornita, da impresia de S.S. Enterprise! Vorbesc acum din amintiri destul de departate, am mers cu una prin 2001, in campusul Agronomiei ca nu aveam permis pe vremea aia. Si am mers ca pasager vreo 200 de km. O masina de exceptie. Si are o forma... S.S. Enterprise!

          In alta ordine de idei, am fost impresionat intotdeauna de capacitatea off-road a unui Aro 244 bine pus la punct. Nu am mers in astfel de conditii cu alte masini 4x4, dar pot spune ca am vazut emisiuni pe Discovery in care modele mult mai scumpe si mai noi nu puteau iesi dintr-o groapa cu noroi din care , cu Aro, nu as fi avut probleme sa ies. Si spun asta pentru ca am iesit din locuri mult mai rele.

          Comment


          • #20
            Lada Niva lasa in urma concurenti seriosi la off-road. Poti spune multe lucruri rele despre masina aia.. dar la capitolul off-road e no-comment

            Comment


            • #21
              Din cite masini am avut eu, as putea sa laud o skoda felicia, am avut-o trei ani (cumparata de noua) si nu am schimbat nimic la ea, motor cu carburator, apoi foarte rezistenta, am luat o groapa cu ea din care altii n-au reusit sa mai plece cu masinile decit tractate, iar ea nu a avut nimic in afara de genti lovite, in schimb pe gheata nu prea o puteai controla, dar pornea la sfert si functiona impecabil.
              Marinarul.tk
              Proud owner of C180/96

              Comment


              • #22
                pe mine ma impresionat o Alfa Romeo 147 1.6 benzina 120 CP a sotiei. Fuge masinuta de nu se poate ! I-am dat 200 fara probleme ! Da sa nu ii spuneti sotiei!
                BM E 220 CDI 2001

                Comment


                • #23
                  jry_062000...cumva faci reclama alfei pe care o vinzi?
                  1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                  2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                  Si o panarama de scuter

                  Comment


                  • #24
                    Subaru Legacy 3.0MT model 2007,...tractiune integrala ,symetrical AWD, motor 3000cmc B6 benzinar, vreo 245 de cai ,suspensie sport destul de rigida, incredibil de stabila!, fara emotii pe depasiri, pentru un sofer mai dinamic e vis....n-am condus-o eu , e a sefului meu masina, am stat doar in dreapta ..dar m-a impresionat!
                    Ford Transit 2.5d ex
                    Mercedes 230 E ex
                    Mercedes 200 TE ex
                    BMW 320d touring

                    Comment


                    • #25
                      Cu putina jena trebuie sa recunosc ca mi-a ramas gandul la ...TRABI din 35 buc. 5 au fost noi ,gasiti pe la diferite persoane prin garaj (un chirurg nu vroia sa-l mai scoata din garaj prin 97' de rusine ),cred ca avea impresia ca-i scade din prestigiu ...aiurea
                      Last edited by florineasca; 01-04-2009, 23:52 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Audi A8, '97, 4200 cc, V12, quatro, full option, tiptronic, 400 si ceva de caluti, nebunie curata masinuta. Pacat ca sa invartit in jurul unui pom la 150 km/h si s-a dus dracu, dar din 5 insi unul si-a rupt un picior si soferul si-a rupt mana in volan. Nici unul nu aveau centura pusa si nu au patit mai nimic. 3 dintre ei chiar nu au avut nici o vanataie. Rezistent tancu', botul si motorul s-au facut tandari, iar habitaclul a ramas intact.

                        Comment


                        • #27
                          w124 e60 amg. Am vazut ca exista si o categorie aparte de vehicule cu 4 roti.

                          Comment


                          • #28
                            Eu sunt impresionat in fiecare zi de un bolid de zile mari: TICO . Este din 1999 si are 160.000 Km . Lasand gluma ... asa cum am mai spus intr-un alt post, am savurat un VW golf 5 gti dotat cu cutie DSG. Excelent!
                            A incercat cineva vreun SLR....sunt tare curios?!
                            The stars will light my way

                            Comment


                            • #29
                              A8 din 97,4.2 are 8 cil,nu 12,si de cai are cam 300....acelasi motor dar cu mai multe supape are vreo 360 cai dar fuse pus pe s8....Cit despre masini ce m-au impresionat,de dat m-am dat cu multe dar le retin doar pe cele ce nu te pun la cheltuieli...tocmai lucrez cu un roman din Neamt(smecherache tip mustati si ciocate cu 3 numere mai mari) ce ride de mine si masina mea,el are un Pajero din 2003 in care a bagat in 2 zile 4000 euro(cutie de viteze si volanta schimbate la reprezentantza)...asta acum un an si inca mai boceste dupa bani,sa excludem faptul ca daca o revinde,din 23000+4000 reparatia,mai ia pe ea cu noroc vreo 8-10 mii...
                              Last edited by DMIHNEA; 01-05-2009, 14:36 PM.

                              Comment


                              • #30
                                Eu am ramas impresionat de BMW seria 7, asta ultimu... am ramas impresionat ca nu trece luna fara sa ii cada vreo piesa sau fara sa se mai rupa un plastic ceva...(am 2 prieteni posesori de asa ceva, unul are 735i, celalalt 745Li ... chiar am ramas impresionat... sincer cred ca nu exista masina mai nefiabila - si cei doi posesori zic acelasi lucru). Si acum in sensul bun, am fost impresionat tot de aceste doua masini... de felul cum stau pe sosea la 250 kmh, de zici ca nu-i real, de felul cum accelereaza si de placerea pe care o ofera la condus. (astea fiind si motivele pentru care cei doi accepta minusul cu fiabilitatea).

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF